Vespa GTS300 Super Verde Metallic van DutchWesp

DutchWesp

MF'er
13 nov 2016
126
4
Den Haag
Facebook
Hallo allemaal!


Ik ben Jim 33jaar uit den haag, voorheen alleen maar snor vespa's gereden maar na het behalen van me A-rijbewijs toch maar de overstap gemaakt naar deze mooie GTS.

sinds vandaag de trotse eigenaar van een nieuwe Vespa GTS 300 Verde Metallic





Vandaag hebben ze ook gelijk m'n kenteken aangevraagd en hopelijk volgende week al binnen zodat ik 'm kan verzekeren en misschien al zelfs touren.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden... :]
ik ben op instagram te vinden onder @DutchWesp

Gr.JimSon
 
Laatst bewerkt:
Nogmaals van harte,super goeie keus
Misschien een keer met de Vespa club zuid Holland mee toeren
 
Gefeliciteerd.

Ik heb sinds oktober de blauwe. Geweldig ding. 12 mei er mee naar duidsland ik ben benieuwd hoe dat bevalt.

Hopelijk snel je kenteke en mooi weer
 
Gefeliciteerd.

Ik heb sinds oktober de blauwe. Geweldig ding. 12 mei er mee naar duidsland ik ben benieuwd hoe dat bevalt.

Hopelijk snel je kenteke en mooi weer


Gaaf ben benieuwd hoe je dat gaat bevallen? is er ergens een agenda waar deze ritjes op staan?

Gr.JimSon
 
Klopt,toevallig as zondag 1e rit van dit seizoen vanuit Ypenburg

Meen je niet! jammer zeg |( volgende keer hoop ik er wel bij te zijn.

Mooi GTS heb je hoor! vaak staan kwijlen bij je vespa als ik er een broodje kom halen.
volgende keer als ik er ben spreek ik je ff aan erover 8-)

is die agenda hier op het forum te vinden?

Gr.JimSon
 
Nee,op Vespa club zuid Holland site.
Heb je hem hier in den haag gekocht
Leuk,ben benieuwd wie je nu bent
 
Heb de site inmiddels al bekeken , mooie vooruitzichten kwa ritten :]

Ik heb me GTS bij me vaste dealer gekocht Scooter-Ypenburg
ik werk voor een vastgoed magnaat die wat pandjes bezit op de zuiderparklaan en apeldoornselaan.

en als we daar dan toevallig in de buurt zijn komen we of bij jou of ruuds snackkar *D
ik zal de volgende keer met m'n GTS langs komen... 8-)

Gr.JimSon
 
ja hahaha dat denk ik ook ja... weet niet of je toevallig instagram hebt maar daar kan je mijn oude tweewielers zien die ik gehad heb. Dutchwesp intypen ...
 
Vandaag een mooi proefritje mogen maken op de Blauwe GTS 300 Sport


Voelde zo lekker aan dat ik nu helemaal niet meer kan wachten tot ik die van mij krijg...
waarom ben ik niet eerder overgestapt, heb wat gemist afgelopen jaren hahaha.

Gr.JimSon
 
Vandaag een mooi proefritje mogen maken op de Blauwe GTS 300 Sport


Voelde zo lekker aan dat ik nu helemaal niet meer kan wachten tot ik die van mij krijg...
waarom ben ik niet eerder overgestapt, heb wat gemist afgelopen jaren hahaha.

Gr.JimSon


Aarrrggh, weer een mooie GTS verprutst door hem te "tunen" ;(
 
hahaha... ja ieder z'n ding. ik zelf vind het ook mooier als mensen 'm helemaal naar hun eigen smaak maken. Maar als ze standaard zijn vind ik ze net zo mooi.

Ik heb heel wat vespa specials gehad en ook 2 die standaard bleven. had ik net zoveel plezier van.
Met die van mij zit ik eraan te denken om alle chroom-delen Metallic glans zwart te laten spuiten.

Maar dat is voor aankomende zomer, eerst ff genieten van hoe ze uit de winkel komt.

Gr.JimSon
 
Beetje customizen heb ik geen moeit mee, maar er zijn voor mij een aantal no-go, die blauwe Vespa heeft ze bijna allemaal.

Echte no-go's voor mij:
Whitewall banden :r
Variodeksel gespoten :r
Hitteschild gespoten :r
Wielen in kleur gespoten :r
Al het chroom vervangen voor matzwart :r


Ik vind van deze modificaties alleen het ruitje en de Sprintvelgen (als ze niet in kleur waren) mooi.

Gelukkig heeft iedereen een andere smaak. Maar in die blauwe zit veel geld en werk, hij wordt er lelijker door en is ondanks de investeringen minder waard dan een standaard GTS.

Hoe het dan wel moet naar mijn smaak? Origineel laten(eventueel met originele accesoires) of tunen met:
Leuke set wielen (Sprint/MP3) in alumimium kleur of glanzend zwart.
Akropovic, Malossi of Scorpion uitlaat. Andere uitlaten zijn over het algemeen minder mooi.
Lekker rijwielgedeelte, Bitubo's, wave-schijf en en dikke Brembo's bijvoorbeeld.
Eventueel klein sportief ruitje
En hier en daar wat leuke details, maar zeker niet over the top.

:)


En die groene is trouwens een prachtige kleur! *D
 
Laatst bewerkt:
Beetje customizen heb ik geen moeit mee, maar er zijn voor mij een aantal no-go, die blauwe Vespa heeft ze bijna allemaal.

Echte no-go's voor mij:
Whitewall banden :r
Variodeksel gespoten :r
Hitteschild gespoten :r
Wielen in kleur gespoten :r
Al het chroom vervangen voor matzwart :r


Ik vind van deze modificaties alleen het ruitje en de Sprintvelgen (als ze niet in kleur waren) mooi.

Gelukkig heeft iedereen een andere smaak. Maar in die blauwe zit veel geld en werk, hij wordt er lelijker door en is ondanks de investeringen minder waard dan een standaard GTS.

Hoe het dan wel moet naar mijn smaak? Origineel laten(eventueel met originele accesoires) of tunen met:
Leuke set wielen (Sprint/MP3) in alumimium kleur of glanzend zwart.
Akropovic, Malossi of Scorpion uitlaat. Andere uitlaten zijn over het algemeen minder mooi.
Lekker rijwielgedeelte, Bitubo's, wave-schijf en en dikke Brembo's bijvoorbeeld.
Eventueel klein sportief ruitje
En hier en daar wat leuke details, maar zeker niet over the top.

:)


En die groene is trouwens een prachtige kleur! *D

Nou jouw opties vind ik ook wel een mooie custom lijst hoor!
Dit vind ik echt mooi staan:



En dan de volgende onderdelen van chroom naar glans zwart:
Achterlicht rand, oppakbeugel of klapdrage , voetsteunen , handvatten , remhendels , sierstrip zijkant , vinnetje spatbord , rooster in neusschild , kapje bij de schommelarm voor , chrome rand bij de teller unit en de Carterkap.

Dit allemaal word aankomende bouwvak gedaan. eerst wil ik er lekker van gaan genieten zoals ze is :]

Gr.JimSon
 
Terug
Bovenaan Onderaan