CBR600RR Streetfighter - meningen? Tips?

ridermark

MF'er
7 jan 2014
62
0
HARDERWIJK
Hallo forum leden!
Zoals jullie al zien heb ik een 2008 Honda CBR600RR gekocht die is omgebouwd naar naked bike. Precies wat ik zocht, 172kg volgetankt (gewogen), 118pk en wat rechter op. Sneller dan de Kawa Z750 die ik in eerste instantie graag wilde.

Ik weet het, customizen is een kwestie van smaak maar weet niet zo goed wat ik van de voorpartij vind.. Het licht werkt verder niet heel goed dus daar moet sws iets van xenon in maar wellicht zijn er gave koplampjes te koop die ook mooi zijn?

Hebben jullie nog tips voor het afwerken van deze motor?
Dank!
2qdzkmx.jpg

167v4pj.jpg

2a61741.jpg
 
Niet veel reactie hier.
Snap ook niet precies wat nu de vraag is,je vind het kuipje mooi of niet(ik niet ;) )en als je hem ook niet mooi vind dan zet je er toch wat anders op,simpel. :+
Voor de rest wel een strakke fiets.
 
Ja de koplamp is idd niet de allermooiste, maar waar je wel wat mooist kunt kopen ben ik ook wel benieuwd naar.
 
vind deze helemaal niet zo raar, maar als je andere wilt google eens:
ducati streetfighter
xt660x
kawasaki z750/z1000
mt03
fz1n
dit zijn allemaal wel leuke naked koplampen. maar je kunt ook gewoon een mooie ronde koplamp erop maken natuurlijk.
 
Ik vind de koplamp wel netjes eigenlijk, vind vooral dat hij een bugspoilertje nodig heeft. Of een set bochten die wat strakker om het blok lopen
 
Laatst bewerkt:
Andere koplamp (misschien rond en twee kleintjes boven elkaar), andere uitlaatdemper(s) en aan de zijkant monteren (komt het achterwiel lekker vrij), bochten strakker tegen het blok, ander voorspatbord, passagierszitje afdekken met mooi kapje, passagiersvoetsteunen verwijderen, spiegel onder het stuur, uitlaatbochten e.d. zwart spuiten met BBQ zwart (€ 10,= en blijft goed zitten)

Was dat wat je wilde horen?

Suc6

Rob 8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan