Ducati 1199 Panigale deel 2, wat zal 2013 ons brengen?

Hallo mannen,

Mag ik hier een vraag stellen.
Een maat van me wil een 1199 aanschaffen.
Wat zijn de punten waar die op moet letten bij aanschaf.
Ik heb gehoord dat de blokken van af 2013 verbeterd zijn
En je dat kunt zien aan de zwart van kleur zijnde cilinderkopppen/kleppendeksel.

Heel graag zou ik jullie ervaring horen.
Die zwarte kunststof kappen zijn voor de warmte die men ervoer bij het rijden met lage snelheid.
Het uitlaatschild is in 2013 ook vergroot.

Bij circuitrijden willen de oliepompen wel eens loslopen, maar bij straatgebruik heb ik er nog nooit van gehoord.

Verder probleemloze blokken, mits niet getuned en toerental verhoogd.
 
Laatst bewerkt:
Die zwarte kunststof kappen zijn voor de warmte die men ervoer bij het rijden met lage snelheid.
Het uitlaatschild is in 2013 ook vergroot.

Bij circuitrijden willen de oliepompen wel eens loslopen, maar bij straatgebruik heb ik er nog nooit van gehoord.

Verder probleemloze blokken, mits niet getuned en toerental verhoogd.
beter is om af te blijven :+
 
Hallo, ik heb een 1299 en nu heb ik een carbon hitteschild uit italie besteld, heeft iemand ervaring met het verwijderen van de oude, aangezien ik geen werkplaats boek heb en kan bemachtigen, graag info hierover voor ik mogelijk teveel ga verwijderen wat niet nodig
 
Hallo, ik heb een 1299 en nu heb ik een carbon hitteschild uit italie besteld, heeft iemand ervaring met het verwijderen van de oude, aangezien ik geen werkplaats boek heb en kan bemachtigen, graag info hierover voor ik mogelijk teveel ga verwijderen wat niet nodig
Pb me even, ik heb wel t een en ander digitaal.
 
Rustig hier..

Mijn zelfgemaakte steuntje voor de IMU van de 1299/1199R (2015) past op het originele topkuipframe en op de aftermarket DB-Holders topkuipframes.
1k0.jpg
 
Voor de liefhebbers die 848/1098/1198 voorwielen in een Panigale willen, of racers die een extra setje bussen willen, ik heb ze te koop
720.jpg

45 euro per set
 
Heeft er iemand ervaring met framesliders voor een 1199r ?
Ik zou graag die van SATO bestellen, maar zie dat je daar bij sommige modellen blijkbaar een hoekje uit het hitteschild zou moeten halen...
 
Heeft er iemand ervaring met framesliders voor een 1199r ?
Ik zou graag die van SATO bestellen, maar zie dat je daar bij sommige modellen blijkbaar een hoekje uit het hitteschild zou moeten halen...
Net even bekeken, maar volgens mij hoeft er niets uit het hitteschild gehaald te worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan