Gezocht! Spoed!! Circuitfiets

Denis0123

MF'er
2 jun 2009
236
0
Voor een project......

Schade?Top!
Motor defect? Mooi!

Belangrijkste: hij heeft t circuit gezien en is zonder kenteken!
 
Ik heb nog een R1 van 2003 in onderdelen liggen...
dus daar is nog wel wat van te knutselen!
 
Ik heb hem zien staan vind het een mooie toevoeging aan het restaurant!

Nou :?

Strakke fiets,dat dan weer wel :+

full
 
Heb nog een Triumph Daytona 2007 circuitfiets met motorschade. Big end van de middelste cilinder is kapot gelopen maar een nieuwe (2009) krukas, drijfstangen en zuigers zit erbij.

Verder gewoon een Daytona met alles wat die moet hebben, rem/schakelset, ohlins voor en achter, Brembo radiale rempomp, leovince uitlaat, KIT nokkenassen, KIT race ECU etc. + een berg reservere delen als: complete kuipset, extra achterdemper remhendels, rem/schakeset enz..

Als je interesse hebt laat het maar weten anders bouw ik hem zelf weer op.

EDIT: Zie nu dat je voorzien bent, succes. Dan ga ik zelf maar met het opbouwen beginnen ;)
 
Laatst bewerkt:
Heb nog een Triumph Daytona 2007 circuitfiets met motorschade. Big end van de middelste cilinder is kapot gelopen maar een nieuwe (2009) krukas, drijfstangen en zuigers zit erbij.

Verder gewoon een Daytona met alles wat die moet hebben, rem/schakelset, ohlins voor en achter, Brembo radiale rempomp, leovince uitlaat, KIT nokkenassen, KIT race ECU etc. + een berg reservere delen als: complete kuipset, extra achterdemper remhendels, rem/schakeset enz..

Als je interesse hebt laat het maar weten anders bouw ik hem zelf weer op.

EDIT: Zie nu dat je voorzien bent, succes. Dan ga ik zelf maar met het opbouwen beginnen ;)

Wat moet die fiets kosten? Mag via pm
 
Terug
Bovenaan Onderaan