VMAXlijst van het MF deel 5

Afgelopen Zondag de 1e rit van het jaar gemaakt.
Hele goeie opkomst ,zo,n 40 V Maxen waren naar Beuningen gekomen.
Mooie rit en mooi weer ,wat moet je nog meer.
Na afloop
full
 
Waar zijn de jeugdige Vmax rijders ? :? of rijden er alleen oldtimers op zo`n ding :X

Dat is inclusief mijzelf hoor .. _O- ( de bovengemiddelde leeftijd valt me een beetje op )..
 
Laatst bewerkt:
Enige zelfspot is de Vmaxers toch hopelijk niet te veel ... B|

:+ of is het hier altijd zo rustig ?... ;)
 

Ik dacht al dat ze op hun pik getrapt waren door m`n ouwe lullen opmerking ...
maar dat zijn ze volgens jou dus niet .... O-)

Mijn accu was alweer naar de kloten , Yuasa is ook al niet meer wat het was. Meuk zal nu wel
in China gemaakt worden .
(nee` ouwe was niet droog gekookt, met de stresstest donderde hij onder 9 volt )
Gaf de max z`n startmotor al bijna de schuld van de kwaal ...maar dat viel gelukkig mee.
 
Ben je ook op de Rit / meeting geweest ?
De laatste was Amsterdam naar Marken met ongeveer 40 Vmaxen. Toen was het bloedheet. De laatste was in Beuningen bij de familie Jansen. Was ik niet bij. Ik ben ook niet meer officieel lidje. :N
 
De laatste was Amsterdam naar Marken met ongeveer 40 Vmaxen. Toen was het bloedheet. De laatste was in Beuningen bij de familie Jansen. Was ik niet bij. Ik ben ook niet meer officieel lidje. :N


Ik ben ook niet lid van enig clubje , maar het lijkt wel een gemoedelijk en relaxt clubje te zijn met mooie brommers er bij .. :9~
 
Ik ben ook niet lid van enig clubje , maar het lijkt wel een gemoedelijk en relaxt clubje te zijn met mooie brommers er bij .. :9~~
Op de Vmax Club Holland zitten ook jonge exemplaren. Ook dames met de nieuwste modellen.
Voor mij is het beginpunt al ver. Dan rijdt ik al bv 260 km om dan nog een gezamenlijke rit te doen.
Ze hebben ook een vleesboek site.
En ook een Vmax Club Holland site. :Y


Aanmelden bij Facebook | Facebook
 
Waar kom je dan vandaan Stoffel
De volgende rit is vanuit Hoofddorp.
Tis idd altijd een stuk rijden naar zo,n meeting ,maar daar is dat ding toch voor.
Kan je daarna toe ff knallen ,en dan met de club relax achter elkaar rijden
 
Waar kom je dan vandaan Stoffel
De volgende rit is vanuit Hoofddorp.
Tis idd altijd een stuk rijden naar zo,n meeting ,maar daar is dat ding toch voor.
Kan je daarna toe ff knallen ,en dan met de club relax achter elkaar rijden
Toch nog 52 km vanaf Maasluis.
Gek genoeg rijd ik het liefst alleen of met z'n 2e. Af en toe met de club. :')
 
Laatst bewerkt:
Stoffel schreef: Ik ben ook niet meer officieel lidje
Mach4 schreef: Ik ben ook niet lid van enig clubje

Officieel clublid of niet doet niet ter zake hoor. Aanschuiven bij een clubrit kan in principe altijd wel. De meeste leden betalen hun lidmaatschap omdat ze het clubje een warm hart toedragen. En tja....., voor € 3,00 per maand krijg je gratis koffie bij elke clubrit, een clubblad en meestal 1x per jaar een gratis feestavond. Koopje toch.

Op onderstaande data staan de clubritten gepland. Meer info is terug te vinden op het forum waar je je gratis voor kunt registreren. Klik daarvoor HIER. Schroom niet en schuif gewoon eens aan.

30-04 Richard en Harrie vanuit Beuningen (memorialrit)
28-05 Pelle, Kees etc. vanuit Hoofddorp
18-06 Albert (Appie) vanuit Winsum
30-07 Ron (Maximaal Power) Cordes vanuit Purmerend
27-08 Guido en Louis vanuit ???
24-09 Bert en Anneke vanuit Hellevoetsluis
28-10 naar 29-10 Nachtrit. Ja een nachtrit door Maxim en Hamkaas vanuit Amstelveen
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook niet lid van enig clubje , maar het lijkt wel een gemoedelijk en relaxt clubje te zijn met mooie brommers er bij .. :9~~

Ik ben lid geweest, niet heel actief om toerritten te rijden, heb 1 of 2x vanuit Grolloo mee gereden dat was erg gezellig, de meeste ritten zijn vanuit Friesland een heel eind weg.
Op het moment heb ik geen vmax meer, maar dat heb ik wel eens vaker niet, heb er 3 gehad, dan weer verkocht, spijt en weer gekocht.
Momenteel heb ik een dikke Honda Sabre VF1100 (ook V4) in perfecte staat, en een Suzuki sixteen maar ik loop nog regelmatig in mijn vmax t shirts ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Bovi
Zit ook bij Heerenveen in de buurt , is dus een halve Elfstedentocht om er te komen ..
Heb ik al een blikreet op het ding ..
 
Zit ook bij Heerenveen in de buurt , is dus een halve Elfstedentocht om er te komen ..
Heb ik al een blikreet op het ding ..
Mach 4 de organisator van de clubrit op 18-06 in Winsum heeft mij gisteren laten weten dit wegens gezondheidsredenen niet waar te kunnen maken. We zijn dus naarstig op zoek naar iemand die op 18-06 een rit wil organiseren. Iets voor jou?
Ik zal je voorzien in alle benodigde informatie en bovendien ......, jij (en eventueel meerdere noordelingen) kunnen op die manier toch eens kennis maken met onze club zonder er 'ver' voor te hoeven te rijden. We komen dan gewoon naar jullie toe O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan