KTM 690 SMC (-R) DEEL 8 Let the sun shine!

17AD1-6135-101_zpslqmazeex.jpg


17AD1-6197-159_zpsj4rfxhp9.jpg
 
@smpowah Looking good :t

Heeft iemand van jullie de overstap al gemaakt naar LED knipperlichten? Ik moet het relais nog vervangen, maar ik kan de goede niet vinden...

Ik zag wel een aantal relais voorbij komen in oudere topics, maar waar te koop

P&W Knipperlicht Relais

Kan iemand dit bevestigen? O-)
 
Laatst bewerkt:
@smpowah Looking good :t

Heeft iemand van jullie de overstap al gemaakt naar LED knipperlichten? Ik moet het relais nog vervangen, maar ik kan de goede niet vinden...

Ik zag wel een aantal relais voorbij komen in oudere topics, maar waar te koop

P&W Knipperlicht Relais

Kan iemand dit bevestigen? O-)

Deze had ik ook op mijn Duke 3 690 van 2011 gezet.
Dus denk dat die ook op de Smcr past.
 
Kom een blokje op die van mij rijden, ter vergelijk.
De originele mapping, Full-Akra, evo kapje (dus gelijk aan die van jou)
Maar wel met een Rekluse koppeling, niet bokken, nooit!

Ik overweeg zelfs om die Akra mapping achterwege te laten, hij is nu super zuinig met benzine.
Die benzine maakt me niks uit (wat kost die rommel nou eenmaal...)
Maar om de haverklap tanken, daar heb ik wel een hekel aan.
 
Achteraan LED knipperlichtjes omwille van R&G verkorte nummerplaat houder en Akra, dus originele passen niet, pinken gaat wel een pak sneller nu...

@smpowah Looking good :t

Heeft iemand van jullie de overstap al gemaakt naar LED knipperlichten? Ik moet het relais nog vervangen, maar ik kan de goede niet vinden...

Ik zag wel een aantal relais voorbij komen in oudere topics, maar waar te koop

http://www.mlmparts.com/nl/knipperl...89&aid=55502&gclid=CK2Jvuq3utMCFQWeGwodh0AEMw

Kan iemand dit bevestigen? O-)
 
Over dat bokken,
Mijn 14 smc heeft ook volledige akra, evo filter en akra map. Zat er allemaal op toen ik hen kocht, ik heb altijd mooi rustig gevonden onderin. Zeker omdat ik altijd las over bokken, dit heb ik nooit ervaren.
 
@smpowah Looking good :t

Heeft iemand van jullie de overstap al gemaakt naar LED knipperlichten? Ik moet het relais nog vervangen, maar ik kan de goede niet vinden...

Ik zag wel een aantal relais voorbij komen in oudere topics, maar waar te koop

P&W Knipperlicht Relais

Kan iemand dit bevestigen? O-)

Jep heb ik er ook op zitten. Werkt prima.
 
Ik overweeg zelfs om die Akra mapping achterwege te laten, hij is nu super zuinig met benzine.
Die benzine maakt me niks uit (wat kost die rommel nou eenmaal...)
Maar om de haverklap tanken, daar heb ik wel een hekel aan.
Haha else. Ik heb recent de 690 weg gedaan en overstap gemaakt naar de superduke 1290. Dat.is pas vaak tanken een 1300cc 2 twin met maar 18 liter tank :X
 
Oké bedankt voor de reacties (:

Vandaag het relais binnen gekregen maar de knipperlichten springen niet aan :')
Kan het zijn omdat ik nu 2 LED knippers achter heb en nog de normale voor? Kwestie van voor ook vervangen?

EDIT: Het werkt al, thanks!
 
Laatst bewerkt:
Oké bedankt voor de reacties (:

Vandaag het relais binnen gekregen maar de knipperlichten springen niet aan :')
Kan het zijn omdat ik nu 2 LED knippers achter heb en nog de normale voor? Kwestie van voor ook vervangen?

EDIT: Het werkt al, thanks!

Wat was het waardoor het nu wel werkte?
 
Dit jaar pas nieuwe SMC R gekocht en direct skid plate enduro genomen, gratis plaatsing en 35 eurokes betaald...
Heb AL 1350 km, super tevreden van de beslissing!

Ik heb hem er bij besteld voor dat bedrag zonder montage. Monteren doe ik wel lekker zelf, heb ik ook weer wat te doen. Misschien dat ik er meteen een mal van maak om hem van carbon te maken.

Ik dacht mijn smc vrijdag eindelijk te krijgen staat er een kwalitatief uitermate teleurstellende beugel voor de akra demper in backorder bij de dealer :X .
 
Terug
Bovenaan Onderaan