Aankooptip v.d. week 3.0 Waar spanrijders schroot aansmeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Te koop aangeboden hele stoere bagagewagen / aanhangwagen met deksel

Heel geschikt om achter een zijspan te gebruiken!

Deze bagagewagen is door ons volledig opgeknapt en gemoderniseerd. Wij hebben hem twee zomervakanties gebruikt achter ons zijspan (inmiddels zijn de kinderen ouder en nemen we minder mee, daarom gaat de bagagewagen in de verkoop).

De wagen is voorzien van volledig nieuwe verlichting en nieuwe bekabeling met 13-polige steker (compleet afgemonteerd met mistlamp en constante 12-volt aansluiting in de bak). Tevens is het hang- en sluitwerk vernieuwd en is een nieuwe koppeling gemonteerd.

Het deksel is voorzien van een sluiting met hangslot.

Aan de achterkant is de bagagewagen voorzien van een lichtgewicht aluminium bumper (om de achterlichten te beschermen).

De bagagewagen wordt verkocht inclusief koppelingsslotje, neuswiel en reservewiel.

Let op: alleen contante betaling

Bel: 06-55378108

Vraagprijs € 550,00

(Wij wonen in Friesland vlak bij Franeker).

Meerdere foto's beschikbaar die ik kan toesturen via de mail bij interesse.


full
full
 
Volgens mij is het een goede combinatie voor een nette prijs. Natuurlijk zou ik er een hoop afhalen en dingen anders doen, maar de basis is goed.
 
Nee, rijdend was de prijs wel goed geweest maar hier gaat nog een klein vermogen in zitten. En dan heb je nog niet eens de bak.
Ik denk dat hij de onderdelen beter los kan verkopen.
 
Ik heb een brede (achter) Smart Fortwo velg die ik naar alle waarschijnlijkheid niet meer ga gebruiken. Ik ga er geheel vrijwillig en zonder dwang afscheid van nemen. Wil iemand hem hebben? Hij moet wel even een borsteltje en kwastje verf hebben, ook heel geschikt als BBQ/voorkorf.
 
Ik heb een brede (achter) Smart Fortwo velg die ik naar alle waarschijnlijkheid niet meer ga gebruiken. Ik ga er geheel vrijwillig en zonder dwang afscheid van nemen. Wil iemand hem hebben? Hij moet wel even een borsteltje en kwastje verf hebben, ook heel geschikt als BBQ/voorkorf.

Ik zou die wel willen ja. FF kijken hoe en wat en wanneer...
 
Ik heb een brede (achter) Smart Fortwo velg die ik naar alle waarschijnlijkheid niet meer ga gebruiken. Ik ga er geheel vrijwillig en zonder dwang afscheid van nemen. Wil iemand hem hebben? Hij moet wel even een borsteltje en kwastje verf hebben, ook heel geschikt als BBQ/voorkorf.

Dus niet te gebruiken als achterkorf? Jammer hoor. '(
 
Ik heb een brede (achter) Smart Fortwo velg die ik naar alle waarschijnlijkheid niet meer ga gebruiken. Ik ga er geheel vrijwillig en zonder dwang afscheid van nemen. Wil iemand hem hebben? Hij moet wel even een borsteltje en kwastje verf hebben, ook heel geschikt als BBQ/voorkorf.
Als je de for2 er als cabrio bij hebt dab wil ik hem wel hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan