Suzuki GSX-R 600&750 deel 6: Opa is back! (for now)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weten jullie welke stekker/verloopstuk ik nodig heb om op de paddock stroom te krijgen als je niet in een pitbox staat? Op Assen en Zandvoort staan van die stroomkasten maar ik heb geen idee wat daar aangeboden wordt. Er is wel het een en ander te vinden op dit forum maar ik zoek eigenlijk een pasklare oplossing aangezien ik niks weet van electra.

Zou zoiets werken om een standaard stroomhaspel aan te sluiten?
 
Bij mijn K4 zit ie helemaal bovenin, teller er even uithalen dan kan je erbij.

De mijn heb ik nu net geen 2 maanden en na vandaag heb ik er een een goeie 4500km mee gemaakt. Dinsdag gaat ie weg voor de grote beurt met de koppelingskabel, klepcontrole (kijken of het stellen al gedaan is), alle vloeistoffen en ook de bakolie, filters, bougies, remmen nu dus ook, vering afstellen, 12v aansluiting maken, nieuwe luxe plaat, etc.

Ben heel benieuwd hoe die daarna rijdt!

4500 doe je goed...
Ben ook heel benieuwd. Rijdt altijd zoveel lekkerder als hij een lekker dagje kuuroord heeft gehad.
 
Laatst bewerkt:
Weten jullie welke stekker/verloopstuk ik nodig heb om op de paddock stroom te krijgen als je niet in een pitbox staat? Op Assen en Zandvoort staan van die stroomkasten maar ik heb geen idee wat daar aangeboden wordt. Er is wel het een en ander te vinden op dit forum maar ik zoek eigenlijk een pasklare oplossing aangezien ik niks weet van electra.

Zou zoiets werken om een standaard stroomhaspel aan te sluiten?


Dat werkt :Y
 
Zit dat niet meer tussen de oren?
Mwow wss ook wel, maar met nieuwe bougies en verse sapjes loopt ie gewoon soepeler. Toen mijn auto op de dyno ging had ie ook minder vermogen als wat ie zou moeten hebben, bleek ook de bougies te zijn die op zijn einde liepen. En buiten dat wordt ie synchroon gesteld. Ben hem een week kwijt dus niet zomaar een gewone grote beurt. Kost wat, weet je wat je hebt en dat alles goed ja. :)
 
Laatst bewerkt:
Weten jullie welke stekker/verloopstuk ik nodig heb om op de paddock stroom te krijgen als je niet in een pitbox staat? Op Assen en Zandvoort staan van die stroomkasten maar ik heb geen idee wat daar aangeboden wordt. Er is wel het een en ander te vinden op dit forum maar ik zoek eigenlijk een pasklare oplossing aangezien ik niks weet van electra.

Zou zoiets werken om een standaard stroomhaspel aan te sluiten?

Cpz heb je niets nodig, Assen idd de blauwe camping stekker.
 
Bedankt Willem/Roy voor de bevestiging.

5 mei kom ik wel even langs op Zandvoort. Heb nu een probleem met de vering van de motor die te licht is en een band in 15 rondes opvreet. Als dat tijdig is opgelost ga ik een paar sessies vrij rijden, kom ik Willem nog tegen op de baan misschien 8-). Anders om wat vrienden te helpen die hun eerste ZAC race gaan doen.
 
Bedankt Willem/Roy voor de bevestiging.
:t
5 mei kom ik wel even langs op Zandvoort. Heb nu een probleem met de vering van de motor die te licht is en een band in 15 rondes opvreet. Als dat tijdig is opgelost ga ik een paar sessies vrij rijden, kom ik Willem nog tegen op de baan misschien 8-). Anders om wat vrienden te helpen die hun eerste ZAC race gaan doen.


Hoi btb, ik rij er niet vrij op 5 mei.
Het is met 2theexperience met de instructeur in de groep.Wil 2017 deels met instructie rijden en deels vrij.Wat extra lessen en tips zijn nooit weg :t
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk vind ik dat zwart altijd zo saai.

Ik ook, maar helaas geen interessante prints voor de X-Spirit
Dus dan maar neutraal zwart

@nightbat, jij hebt aardig je huiswerk gemaakt! Goed bezig hoor!! Het is een mooi design!

Alleen balen dat het Marquez zijn helm is :P

Ik heb effe met hem gebeld, Marquez beweert dattie al z'n helmen heeft
Dus hou ik deze totdat de oorspronkelijke eigenaar zich meld

AGV heb ik wel op mn hoofd gehad, maar zat bij mij voor geen meter. Zonde, want vind dat wel een hele mooie helm. Corsa is qua prijsstelling toch niet zo veel anders dan X-Spirit III?

Ja ik heb me verkeken op de prijzen, de Corsa R is de serie die voorbij gezonde euros gaat
de gewone Corsa valt inderdaad wel mee

Mijn lijstje was:

- AGV Corsa: Zat dus niet goed.
- X-Spirit III: Zat als gegoten.
- Arai ...: Zat oké, maar vond ik lelijk.
- Shark Race-R Pro: Zat oké, vind ik ook mooi. Echter net niet zo goed als de Shoei. Wel stukken goedkoper...

Ik heb jaren geleden een AGV XR-2 gehad en die paste me ook goed, vandaar dat ik er wel een paar had willen passen
Zoals ik al zei, Shark en Arai zijn voor wat rondere hoofden
(Wat ik wel minder vond bij de Shark was de vizier sluiting, een hele scherpe punt in het vizier die naar mijn mening op een gegeven moment je handschoen sloopt)

Had evt. ook nog wel Schubert en X-lite willen proberen, maar heb daar niet veel info over kunnen vinden en bij het passen van de X-Spirit was eigenlijk de beslissing al gemaakt
 
Laatst bewerkt:
Mooi,dat dacht ik ook toen ik een Schubert sr1 helm kocht,dat viel dus heel erg tegen en ik was erg blij dat ik weer een lelijke Arai kocht die wel goed zit.
Je moet jezelf erg goed afvragen wat je wilt want een helm kun je niet terug brengen naar de winkel en je geld terug krijgen,dat is dus een hele discussie geworden.
De Suzuki zit inmiddels weer aardig in elkaar gesleuteld,klep deksel gelicht en de speling van de kleppen is goed bevonden door mij.
 
2017-04-25-16.25.04-Custom-e1493134837576.jpg

a40036406bc6a9606a7549d856e34ff5_fry-take-my-money-memes-quickmeme-take-my-money-meme_496-281.jpeg

:P

Net terug uit Schijndel, brommer achtergelaten, vrijdagmiddag ophalen. Blijft onder de 800 euro dus dat is mooi. Mark had 2 USB voedingen klaar gelegd, maar beiden gingen niet werken op de Gixxer. Dus hij ging kijken voor een van SW Motech met een custom beugeltje voor bij de kroonplaat.

Komt goed, ben heel benieuwd. :)

En vrijdag de uitlaat ophalen met dank aan Amsterdammer. *O*
IMG-20170423-WA0014.jpg

Leovince SBK :)
 
[afbeelding]
[afbeelding]
:P

Net terug uit Schijndel, brommer achtergelaten, vrijdagmiddag ophalen. Blijft onder de 800 euro dus dat is mooi. Mark had 2 USB voedingen klaar gelegd, maar beiden gingen niet werken op de Gixxer. Dus hij ging kijken voor een van SW Motech met een custom beugeltje voor bij de kroonplaat.

Komt goed, ben heel benieuwd. :)

En vrijdag de uitlaat ophalen met dank aan Amsterdammer. *O*
[afbeelding]
Leovince SBK :)
Schijndel jonguh! Dikke vuurbal uit die uitlaat jonguh :W
 
Ik de dikke zo meteen uitlaten hij mag morgen met de baas mee naar Assen ,mits hij lief is :+

En als het weer ervoor goed is.

Eerst 7 lagen stof eraf gepoetst nu blinkt hij weer *D
 
Laatst bewerkt:
Lol _O-

Mijn beest is ook weer thuis! :)
Ik ben bijna failliet maar goed. :+ Ding rijdt, remt, schakelt, koppelt weer als een nieuwe. Echt verbaasd erover hoe soepel dat nu gaat. :}
2017-04-28-14.35.50-Medium-e1493387023270-800x450.jpg

Hier de montage van de USB aansluiting, setje van SW Motech met een aangepaste beugel:
2017-04-28-14.36.06-Medium-e1493387304478-800x450.jpg

2017-04-28-15.16.37-Medium-800x450.jpg

En een nieuwe plaat en houder erop, stukken netter. *O*
2017-04-28-15.16.52-Custom.jpg


Even een snel lijstje wat er gedaan is (grote beurt):
- Alle vloeistoffen en filters, ook bakolie, remvloeistof
- Bougies
- Koppelingskabel
- Remblokken voor en achter (Brembo gesinterd, geweldig verschil!)
- Remklauwen gereinigd
- Ketting en voorste tandwiel gereinigd
- Afslaan met starten opgelost zonder gas bij geven
- Kleppen gesteld
- Gasklep gereinigd en afgesteld (aan/uit effect)
- Hendels gesteld
- Vering afgesteld
- Kleine lekkage bij de radiator voor verholpen
- USB aansluiting gemaakt
- Luxe kentekenplaat met houder

Allemaal bij elkaar een matsprijs van net geen 800 euro. :)
 
Laatst bewerkt:
Lol _O-

Mijn beest is ook weer thuis! :)
Ik ben bijna failliet maar goed. :+ Ding rijdt, remt, schakelt, koppelt weer als een nieuwe. Echt verbaasd erover hoe soepel dat nu gaat. :}
[afbeelding]
Hier de montage van de USB aansluiting, setje van SW Motech met een aangepaste beugel:
[afbeelding]
[afbeelding]
En een nieuwe plaat en houder erop, stukken netter. *O*
[afbeelding]

Even een snel lijstje wat er gedaan is (grote beurt):
- Alle vloeistoffen en filters, ook bakolie, remvloeistof
- Bougies
- Koppelingskabel
- Remblokken voor en achter (Brembo gesinterd, geweldig verschil!)
- Remklauwen gereinigd
- Ketting en voorste tandwiel gereinigd
- Afslaan met starten opgelost zonder gas bij geven
- Kleppen gesteld
- Gasklep gereinigd en afgesteld (aan/uit effect)
- Hendels gesteld
- Vering afgesteld
- Kleine lekkage bij de radiator voor verholpen
- USB aansluiting gemaakt
- Luxe kentekenplaat met houder

Allemaal bij elkaar een matsprijs van net geen 800 euro. :)

Blij dat ik veel zelf kan... 800,- vind het nogal geld.
 
Ik kan helaas hieronder in de berging niet veel doen, wordt niet gewaardeerd haha. :P

En an sich, 5 uur werk gerekend dus dat valt ook wel mee. :) Maar idd, lekker dit jaar onbezorgd rijden!
 
Lol _O-

Mijn beest is ook weer thuis! :)
Ik ben bijna failliet maar goed. :+ Ding rijdt, remt, schakelt, koppelt weer als een nieuwe. Echt verbaasd erover hoe soepel dat nu gaat. :}
[afbeelding]
Hier de montage van de USB aansluiting, setje van SW Motech met een aangepaste beugel:
[afbeelding]
[afbeelding]
En een nieuwe plaat en houder erop, stukken netter. *O*
[afbeelding]

Even een snel lijstje wat er gedaan is (grote beurt):
- Alle vloeistoffen en filters, ook bakolie, remvloeistof
- Bougies
- Koppelingskabel
- Remblokken voor en achter (Brembo gesinterd, geweldig verschil!)
- Remklauwen gereinigd
- Ketting en voorste tandwiel gereinigd
- Afslaan met starten opgelost zonder gas bij geven
- Kleppen gesteld
- Gasklep gereinigd en afgesteld (aan/uit effect)
- Hendels gesteld
- Vering afgesteld
- Kleine lekkage bij de radiator voor verholpen
- USB aansluiting gemaakt
- Luxe kentekenplaat met houder

Allemaal bij elkaar een matsprijs van net geen 800 euro. :)
:t

Nou hup spring erop en richting assen ermee. VDM is goed bezig daar. Hij rijd lekkere tijden.
 
De dikke reed goed ik moet altijd erg wennen van clipons naar een SB stuur _O-

Rij de deur uit en jazeker regen :( Gelukkig een klein buitje
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan