Het MT-07 topic deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist bevestigings email gehad van Yamaha Nederland voor de reservering van de proefrit tijdens het Dark Side of Japan MT Tour event in Amsterdam.
Exacte tijd krijg ik later. Nog meer mensen die een proefritje hebben aangevraagd voor die dag?

Heb ook mail gehad van Hans.
 
Gisteren eindelijk de 1000 km beurt gehad. Dacht dat ik nu lekker kon gaan jakkeren met de MT maar nu blijkt ie 500 toeren per 500 km verhoogd te worden... :'( Hebben jullie je hier ook zo aan gehouden?
 
Laatst bewerkt:
Gisteren eindelijk de 1000 km beurt gehad. Dacht dat ik nu lekker kon gaan jakkeren met de MT maar nu blijkt ie 500 toeren per 500 km verhoogd te worden... :'( Hebben jullie je hier ook zo aan gehouden?
Klopt, na 1600 kilometer mag je echt los gaan (bladzijde 48 van je handleiding) maar ik zelf heb me daar niet aan gehouden. Goed warm rijden en voldoende variatie geven. Nog even af zien van de hele lange stukken snelweg en je lidmaatschap voor Wheelietime nog even niet activeren dus.
 
Ik zit erover na te denken om een Mivv Steel Edge met de kleine einddemper te halen voor mijn MT-07 - ik vind hem er strak uitzien! Heeft iemand hier deze uitlaat?
 
Ik zit erover na te denken om een Mivv Steel Edge met de kleine einddemper te halen voor mijn MT-07 - ik vind hem er strak uitzien! Heeft iemand hier deze uitlaat?

Volgens mij had OmeDave deze uitlaat.
Maar die gaat zo hard dat dit al weer 2 motors geleden is.
 
Dag iedereen, ik had het vorig jaar wel een x verteld op het inmiddels gesloten topic. Ik heb 1 april 2016 een boete gekregen van 610 euro voor 46kmh te hard rijden. Ben in verweer gegaan en in hun brief stond dat ze binnen 6 tot 8 weken zouden reageren. Nu dus 13 maanden niets gehoord en wordt ik ineens voor de kantonrechter geroepen om me te verdedigen. Iemand hier ervaring mee? Heb ik een poot om op te staan gezien het feit dat ze 12 maanden te laat reageren? Let me know!
 
Dag iedereen, ik had het vorig jaar wel een x verteld op het inmiddels gesloten topic. Ik heb 1 april 2016 een boete gekregen van 610 euro voor 46kmh te hard rijden. Ben in verweer gegaan en in hun brief stond dat ze binnen 6 tot 8 weken zouden reageren. Nu dus 13 maanden niets gehoord en wordt ik ineens voor de kantonrechter geroepen om me te verdedigen. Iemand hier ervaring mee? Heb ik een poot om op te staan gezien het feit dat ze 12 maanden te laat reageren? Let me know!
Helaas niet buddy. Art 8:42 Algemene wet bestuursrechts is hier op van toepassing. Die is enkel fataal voor rechtzoekende en niet voor bestuursorganen. Heb je er een reden voor waarom je dit deed of was het gewoon gevalletje van te hard aan het gas gehangen? Indien laatsgenoemde van toepassing zou ik ook mezelf de tijd besparen en je advocaat machtigen. Hoef je ook niet naar die zitting en kan je alvast beginnen met terug verdienen ;-)
 
Ik zit erover na te denken om een Mivv Steel Edge met de kleine einddemper te halen voor mijn MT-07 - ik vind hem er strak uitzien! Heeft iemand hier deze uitlaat?
Speed Edge Special is dat.
vrQuDRhKHEmJED_4tO8ILoJrHxL4rjENmW9uBSm4HuNcNuBjNlfk0j0QzlKUziMjoBzdheULVh4pVQg=w1920-h967-rw


Heb ik tweemaal een filmpje van gemaakt.

Heb je daar een vraag over?
 
Laatst bewerkt:
Gisteren eindelijk de 1000 km beurt gehad. Dacht dat ik nu lekker kon gaan jakkeren met de MT maar nu blijkt ie 500 toeren per 500 km verhoogd te worden... :'( Hebben jullie je hier ook zo aan gehouden?

Dit staat idd in de handleiding/manual van de MT-07. Na mijn 1000 km beurt heb ik - in overleg met de dealer - vol gas kunnen geven. Deze gaaf aan dat ik de 1000 km wel kon aanhouden. Wel altijd goed warm rijden natuurlijk!

Top bedankt, vanmiddag gas op de lollie :)

De MT loopt hard genoeg idd. 200 km/h op het tellertje is geen enkel probleem. Moest toen alleen remmen voor een bocht.
 
Speed Edge Special is dat.
[afbeelding]

Heb ik tweemaal een filmpje van gemaakt.

Heb je daar een vraag over?

Ja of het bevalt - zit beetje te twijfelen tussen deze en jazeker, een Akra Carbon.

Wel grappig, ik ben je YT video tegen gekomen met Joey, en daardoor geïnteresseerd geraakt in de Mivv. Kleine wereld :W
Installatie ziet er ook super makkelijk uit, dat kan ik nog zelfs doen (vooral als dame zijnde en dat ik 1,5 linkerhand heb).
 
Laatst bewerkt:
Ja of het bevalt - zit beetje te twijfelen tussen deze en jazeker, een Akra Carbon.

Wel grappig, ik ben je YT video tegen gekomen met Joey, en daardoor geïnteresseerd geraakt in de Mivv. Kleine wereld :W
Installatie ziet er ook super makkelijk uit, dat kan ik nog zelfs doen (vooral als dame zijnde en dat ik 1,5 linkerhand heb).

Haha, ja zo zie je maar. Ik hoop dat je het leuke video's vond. Deze uitlaat beviel mij echt ontzettend. Ik vond dit zelf een hele mooie uitlaat en ik vind het dan ook belangrijk dat niet iedereen zo iets heeft, en dat was ook het geval. Maar iedereen die ik er over sprak was er wel helemaal lyrisch van.

Ik zat zelf met precies dezelfde uitlaten die ik mooi vond voor mijn 07. Voor mij is de Akra afgevallen omdat deze geen E-keur heeft. Ik durf echt niet zonder E-keur te rijden.

Montage was inderdaad echt een eitje. Wij zijn denk ik 25 minuten bezig geweest met demontage van de originele uitlaat EN montage van de nieuwe. Stelde echt geen zak voor.

edit: als dame zijnde? :o JONGENS, WE HEBBEN EEN DAME IN DIT FORUM *O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Goed voorbeeld, rijden zonder helm. Met een wheely. Sukkeltjes.
Leert eerst maar eens normaal nedelands te praten.
 
Haha, ja zo zie je maar. Ik hoop dat je het leuke video's vond. Deze uitlaat beviel mij echt ontzettend. Ik vond dit zelf een hele mooie uitlaat en ik vind het dan ook belangrijk dat niet iedereen zo iets heeft, en dat was ook het geval. Maar iedereen die ik er over sprak was er wel helemaal lyrisch van.

Ik zat zelf met precies dezelfde uitlaten die ik mooi vond voor mijn 07. Voor mij is de Akra afgevallen omdat deze geen E-keur heeft. Ik durf echt niet zonder E-keur te rijden.

Montage was inderdaad echt een eitje. Wij zijn denk ik 25 minuten bezig geweest met demontage van de originele uitlaat EN montage van de nieuwe. Stelde echt geen zak voor.

edit: als dame zijnde? :o JONGENS, WE HEBBEN EEN DAME IN DIT FORUM *O* *O* *O* *O*

Altijd goed *D *O* .

Gaan er nog mensen dit weekend naar het WK Superbike op het TT-circuit in Assen?
 
Ligt het aan mij of is het eenmaal zo dat er weinig te verkrijgen is op het gebied van uitlaten voor de mt07 IN NEDERLAND. Zonder dat ik 5,6 misschien wel 7 weken hoef te wachten op een systeem of dat er geen e-keur op zit en niet zoals iedereen een akrapovic neem (mooi uutlaatje hoor maar zo standaard geworden:P)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan