Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer

Ook nice RMS spiegels.. of zijn deze wellicht zoals het origineel? :)

full
 
Laatst bewerkt:
Zien er OEM uit ja. Weet niet of ze zomaar passen op een ouder model...
Ze adverteren vanuit Taiwan als 100% origineel.
Alleen slechts het model 2015 staat erbij.

In andere advertenties staan wel het oude model passende op 2009/2010/2011/2012/2013/2014/2016.

Verder nog niets anders gevonden wat een beetje netjes is. :)
 
Ze adverteren vanuit Taiwan als 100% origineel.
Alleen slechts het model 2015 staat erbij.

In andere advertenties staan wel het oude model passende op 2009/2010/2011/2012/2013/2014/2016.

Verder nog niets anders gevonden wat een beetje netjes is. :)


Ze jatten een originele foto

Taiwan en 100% origineel. _O- :P

Echt nie O-)
 
Laatst bewerkt:
Ze jatten een originele foto

Taiwan en 100% origineel. _O- :P

Echt nie O-)
Misschien komen er wel OEM onderdelen 'goedkoop' uit het buitenland. :?
Ik kreeg begin deze week nog een mail over grote RVS drukvaten uit China.
Compleet met een PDF bouwtekening. _O-

Waarschijnlijk voor één klant in Europa gemaakt en nu proberen ze er meer te krijgen via zijn ontwerp. :X

Hun advertentie is wel erg overtuigend! :P

full

full

full
 
Dit komt uit dezelfde advertentie en vind ik wel grappig. ;)

full


NON-Factory look guaranteed. _O-
 
Laatst bewerkt:
Voor "made in Taiwan" spiegels zijn ze ook nog eens veel te duur. Je zou eens kunnen informeren wat de originele 2015 -> spiegels kosten bij Aprilia.
 
Voor "made in Taiwan" spiegels zijn ze ook nog eens veel te duur. Je zou eens kunnen informeren wat de originele 2015 -> spiegels kosten bij Aprilia.
Ja, ze leren snel van onderdelenprijzen overzees. :+ ;)

Misschien zijn er wat circuitrijders etc die zo'n ding over hebben?
Ik vind ze wel mooi aansluiten en minder speels dan de oude spiegels.
Als er op de grid twee andere wegmotorenRSV4 staan met die nieuwe dingen dan valt het wel op. :+ :+

En mijn linkerglaasje is defect bij het schroefoogje.. zit nu met tape. Dus geheel vervangen is win/win.

Na de eerste sessie had ik bijna gevraagd of je de motor in de bus wilde duwen voor controle. _O-
(En dan weken later wel een keer ophalen..)
Maar gelukkig kon ik de slip voor de tweede sessie herstellen. :$
 
Laatst bewerkt:
Ja, ze leren snel van onderdelenprijzen overzees. :+ ;)

Misschien zijn er wat circuitrijders etc die zo'n ding over hebben?
Ik vind ze wel mooi aansluiten en minder speels dan de oude spiegels.
Als er op de grid twee andere wegmotorenRSV4 staan met die nieuwe dingen dan valt het wel op. :+ :+

En mijn linkerglaasje is defect bij het schroefoogje.. zit nu met tape. Dus geheel vervangen is win/win.

Na de eerste sessie had ik bijna gevraagd of je de motor in de bus wilde duwen voor controle. _O-
(En dan weken later wel een keer ophalen..)
Maar gelukkig kon ik de slip voor de tweede sessie herstellen. :$

Gelukkig maar! Mocht je nog de huidige spiegels even willen blijven gebruiken, ik heb nog een paar richtingaanwijzerglaasjes liggen van mijn "oude" RSV4. Die mag je zo op komen halen. Ziet het er voorlopig weer even netjes uit. *D
 
Gelukkig maar! Mocht je nog de huidige spiegels even willen blijven gebruiken, ik heb nog een paar richtingaanwijzerglaasjes liggen van mijn "oude" RSV4. Die mag je zo op komen halen. Ziet het er voorlopig weer even netjes uit. *D
Oh, dat is wel tof.
Ik heb ze al een tijdje op mijn watchlist staan toen er eentje spontaan afviel. :? :)

full


Maar Alkmaar en Rotterdam overbrug ik niet vaak.
Je mag ze ook wel opsturen en drie keer de verzendkosten doorrekenen.
Voor 'u' is het toch deels betaalde liefde he, de toko moet roken. ;) :t
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand al een keer de (ik denk) Torx linksboven onder de kroonplaat gelost?
Het beugeltje voor de koppelingskabel zit daar aan vast.
Misschien moet ik er even een telefoon onder hangen voor een foto om de kop te checken.
Een imbus past niet, dat is wel jammer want hij zit erg vast..
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand al een keer de (ik denk) Torx linksboven onder de kroonplaat gelost?
Het beugeltje voor de koppelingskabel zit daar aan vast.
Misschien moet ik er even een telefoon onder hangen voor een foto om de kop te checken.
Een imbus past niet, dat is wel jammer want hij zit erg vast..

Dat is bijzonder. Alles in die omgeving zit vast met imbus (kroonplaten, clipons)
 
Dat is bijzonder. Alles in die omgeving zit vast met imbus (kroonplaten, clipons)
Het enige waar ik grip mee kreeg was een Torx zo leek het, maar hij zat er ook niet meer dan 80/90% in.
Ik durfde er geen hefboom op te zetten, die schuine flanken voelden niet perfect.
Dus ik ga zeker even een piccie maken / spiegeltje eronder. :t

Soort van op tijd gestopt. ;) Wellicht meer imbusmaten proberen, maar eerst controleren.
 
Laatst bewerkt:
full


Ik heb dit bolletje gekocht voor de ram-mount van de Garmin navigatie / Qstarz laptimer / Garmin videocamera.
Volgens mij is het dé perfecte plek op de motor en komt hij in de kleine cockpit nergens mee in aanraking.

En die komt dan op dat plekje van het doorvoerbeugeltje. (Alleen is de levertijd net niet voor CPZ opgegeven) :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zo'n knobbel in het gat van de stuurpen/as. MEt een verlengstukje richting cockpit zit het ook prima. :)
Zoiets als Arie vraagt hier onder. ;)

Ik heb hem liever veel meer omhoog, ben een keer van de weg geraakt terwijl ik zover naar beneden keek.
Maar je zei al.. met verlengstuk..

Buiten dit keuren ze een motor met accessoires in het balhoofd nog wel eens af bij de MAC keuring. O-)
(Onder het mom van: als er wat gebeurd dan klap je met je hoofd op het balhoofd)
Ik wil straks voor op mijn rsv4 zo'n telefoonhouder die je vastzet met een klem in de balhoofdmoer. Heeft iemand enig idee wat de binnendiameter van die moer is?

https://www.ultimate-addons.nl/sams...t-case-voor-samsung-galaxy-s7-vork-mount.html
 
Laatst bewerkt:
Zoiets als Arie vraagt hier onder. ;)

Ik heb hem liever veel meer omhoog, ben een keer van de weg geraakt terwijl ik zover naar beneden keek.
Maar je zei al.. met verlengstuk..

Buiten dit keuren ze een motor met accessoires in het balhoofd nog wel eens af bij de MAC keuring. O-)
(Onder het mom van: als er wat gebeurd dan klap je met je hoofd op het balhoofd)

Ik heb dat ding besteld. Komt van de week binnen.
Van wat ik begreep uit een filmpje is het een klem die je aandraait maar ook weer zo los kan draaien.
Zal wel een foto maken.
 
Ik heb dat ding besteld. Komt van de week binnen.
Van wat ik begreep uit een filmpje is het een klem die je aandraait maar ook weer zo los kan draaien.
Zal wel een foto maken.
Ik ken ze wel, het is een buis met schroefdraad schuin doorgesneden.
Hierdoor verschuiven de vlakken als je de schroef aanhaalt en komt het klem te zitten in het balhoofd.
Voorheen werkte ik bij een machinefabriek en heb ik dit wel eens laten maken uit aluminium. :)

Het klembereik van jouw houder is groter dan die van BikePenR, dus dat moet goed gaan.
Ik ben wel benieuwd hoe het staat, foto welkom. :t
 
Ik ken ze wel, het is een buis met schroefdraad schuin doorgesneden.
Hierdoor verschuiven de vlakken als je de schroef aanhaalt en komt het klem te zitten in het balhoofd.
Voorheen werkte ik bij een machinefabriek en heb ik dit wel eens laten maken uit aluminium. :)

Het klembereik van jouw houder is groter dan die van BikePenR, dus dat moet goed gaan.
Ik ben wel benieuwd hoe het staat, foto welkom. :t

Het werkt niet. Is niet vast te krijgen. Ik ga maar naar een andere oplossing zoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan