3States

Precies, een ander kan het nog zo goed vinden, daar moet je toch zelf eerst nog eens overtuigd van raken.
 
Ik zou rustig het nieuwe span afbouwen en ondertussen op de XJ nog even wat rijden
 
Dran?....


Dran met de lippe zal je bedoelen!!!


Proost!

En een vretig kerstfeest

:)
 
Het is even stil geweest, maar zo zachtjes aan komt er nu toch wel schot in de zaak! De plannen zijn wel zo ongeveer klaar, natuurlijk zijn er nog wel wat technische dingetjes die nog getackeld moeten worden, maar dat komt vast goed. Maar er is leven in de diverse werkplaatsen!

De TRX was er al klaar voor, alleen moest ik van de meerderheid van 3States een andere bak bouwen, zodat k de XJ kompleet verkopen kan. Nou, daar ben ik dan maar mee begonnen.
Slijptol heeft de Triumph op tafel gezet en gelijk driekwart van dat masjien weer in de kliko gekieperd. Ook lekker bezig. En Ehe, de benjamin van 3States ;) , schiet mooi op met zn GLEZS. Die gaat binnenkort een weekeindje met z'n Bagger in de bagger spelen en daarna kan hij dan zo zachtjes aan achter de machines plaatsnemen. Verspanen!
 
Laatst bewerkt:
En zo n span komt dan later in Vasse terecht omdat alles krom scheef en flexibel in elkaar zit...
 
Tuurlijk niet. Zijn niet meer van die doorknagers zo als wij vroeger. Toen bouwde we gewoon op een vrije zaterdag middag een spanneke en gingen tegen vijfen aan het bier en de hamburgers

})

:} Was een top dag !! En dankzij overlappende kennis van materialen en methodes binnen komen met motor, veel ijzer en een badkuip....eind van de dag met een fatsoenlijk rijdend zijspan weer naar huis. En dat was m'n eerste zijspanrit ook nog.
Er is echt goed werk verricht die dag !!






En zo n span komt dan later in Vasse terecht omdat alles krom scheef en flexibel in elkaar zit...
+
Het is maar net hoe hoog je de lat legt denk ik dan maar

Verkeerde been uit bed gestapt ?
Op grond waarvan beledig je de bouwers van mijn zijspan zonder dat span ooit zelf irl gezien te hebben, hoe kun je daar iets over zeggen ?

Gun andere mensen aub hun eigen plezier.
 
Er worden hier 2 projecten door elkaar gehaald
Jouw span is wellicht goed gelukt. Ik heb het nooit gezien
Maar EHE refereert aan een ander project wat in korte tijd in elkaar is gezet en waar nogal veel aan mankeerde.
Zoveel dat de eigenaar er niet meer mee wilde of durfde rijden.
Dit span is toen in Vasse onder handen genomen en op heel veel punten verbeterd
 
Er worden hier 2 projecten door elkaar gehaald
Jouw span is wellicht goed gelukt. Ik heb het nooit gezien
Maar EHE refereert aan een ander project wat in korte tijd in elkaar is gezet en waar nogal veel aan mankeerde.
Zoveel dat de eigenaar er niet meer mee wilde of durfde rijden.
Dit span is toen in Vasse onder handen genomen en op heel veel punten verbeterd

Hij reageert op Hevu z'n opmerking over 'even een zijspan in elkaar knallen'

Persoonlijk ben ik er trots op zoals dat gegaan is. Met 6/7 werkende en nog wat toekijkende in 1 zaterdagmiddag een cool span neergezet die verbazend goed reed.
Dusdanig goed dat ik voor het eerst van m'n leven zijspan reed, terug naar huis 'savonds km of 100 over provinciale en achteraf weggetjes. No problem ! OCC look-a-like's helpen Baksteen op 3 wielen !! *O* Met de juiste mensen aan het gereedschap kan het dus prima !!

En idd, het is hoe hoog je de lat legt. Er is die dag een technisch veilig en goed rijdend span neergezet.
Cosmetische perfectie stond minder hoog op de agenda idd.
 
EHE doelt niet op jouw span maar op een ander span wat in dezelfde werkplaats in elkaar is gezet.
En dat resultaat was een heel stuk minder.

Als Hevu zinspeelt op de lange tijd die wij nodig hebben om een aantal zijspannen op de weg te zetten dan mag Erwin hem er wel even op wijzen dat haastwerk ook zijn beperkingen kent.

Erwin heeft dat destijds heel discreet afgehandeld
Ik denk dat we het daar maar bij moeten laten
 
Terug
Bovenaan Onderaan