Honda shadow vt600 apehanger/kabels..

sjengske

Die hard MF'er
30 dec 2009
305
1
Zuid limburg
Beste techneuten onder ons.

Voor woonwerk verkeer/rondje om de kerk te rijden heb ik een honda shadow vt600 gekocht. Mag hem vanmiddag ophalen.
Het standdaard stuur vind ik niet zo spannend, dus wil er een apehanger opzetten.
Nu heb ik al eens gegoogled maar kom toch behoorlijke bedragen tegen per kabel. En als ik dit dan optel kom ik tot bedragen boven de 200€ mag natuurlijk wel wat kosten, maar moet ook nog wat overblijven voor verder onderhoud.
Dus;
- do and don'ts bij montage apenhanger?
-waar (betaalbaar) verlengde kabels uit te halen?
 
Als je iets hebt gevonden, zet het even in dit topic.
Ik heb zo'n vermoeden dak er binnenkort ook nodig ga hebben.
Ga deze binnenkort bestellen:

full


Westland Customs | Custom Onderdelen | Cafe Racers, Choppers & Bobbers
 
Als je iets hebt gevonden, zet het even in dit topic.
Ik heb zo'n vermoeden dak er binnenkort ook nodig ga hebben.
Ga deze binnenkort bestellen:

[afbeelding]

Westland Customs | Custom Onderdelen | Cafe Racers, Choppers & Bobbers

Ik moet eerst een (andere) motor vinden :(
Maandag heb ik een 96er gekocht(overgeschreven en al) Echter eigenaresse had vergeten te tanken, waardoor hij vuil heeft aangezogen, en hij niet meer liep, en dus helaas heb moeten laten staan.(was 200km van huis)
 
Laatst bewerkt:
Zo klaar....idd set gekocht via cable-shop voor een paar tientjes. Thanx KwaSuz. Gaskabel pull/push en koppeling vervangen. Alleen wat losse soldeertonnetjes moeten halen. De bijgeleverde pasten niet.
Alles netjes gemonteerd op mijn Rvs Harley Streetbob stuur. Mag dit wel? :P Een Harley stuur, op een Honda? O-)
 
Zo klaar....idd set gekocht via cable-shop voor een paar tientjes. Thanx KwaSuz. Gaskabel pull/push en koppeling vervangen. Alleen wat losse soldeertonnetjes moeten halen. De bijgeleverde pasten niet.
Alles netjes gemonteerd op mijn Rvs Harley Streetbob stuur. Mag dit wel? :P Een Harley stuur, op een Honda? O-)

Wordt de honda alleen maar mooier van :t
 
Mijn "bobber" behoeft nogal wat aandacht.
Opnieuw spuiten, zaken eraf die niet mooi staan.
Dus voorlopig nog niet mee op de baan.
Maar toch mijzelf (en de moto) getrakteerd op een nieuw stuurtje van Westland Customs.
En om eerlijk te zijn, vind het mooi staan.
Nu nog nieuwe kabels en handvatten.

full


full


full


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan