Aprilia SL1000 Falco --> deeltje 4

En op de Facebook pagina zitten ook een hoop actieve falco rijders. Veelal Engels. Misschien hebben ze ook nog wel wat onderdelen.
 
Ik had ook al internationaal gezocht maar dat is ook allemaal met schade en dan zijn ze ook nog inde verkeerde kleur. Misschien kan ik nog wat van de oude maken....
Voor nu alvast een ruitje en kuipframe gevonden nu nog een remhandel en dan kan hij weer rijden, kijken of ie niet krom is....
De klap was dusdanig raar dat ik 2 schakelaars in de tellerunit kwijt ben, ik heb wel een smd weerstandje terug gevonden en gesoldeerd.. de winkels vragen nog best geld voor oude voorraad (vind ik dan)
Ondertussen wat aan het rondkijken naar een ktm, ofschoon er voor een cbr meer onderdelen zijn 😄
full
 
Nou ik heb nooit last van de vering eigenlijk, ik rijd met dunlop sportsmart 2's die geven ook geen krimp van de fabriek mag achter met 0,8 bar bij zwaar circuit gebruik echt bizar ik rijd normaal met 1,8 tot 2 bar achter band slijt dan mooi
 
Zo, RSV Mille schockdemper erin, GP rim striping erop, nieuwe Sprag clutch en die kleine kap voor de oliekoeler in carbon folie gewrapped. Stukken beter!
wrap.jpg


Ook nieuwe banden besteld, Pilot Power RS. Ben benieuwd!

Zo staat ie er nu bij:
IMG-20170425-WA0003.jpg
 
Zo, RSV Mille schockdemper erin, GP rim striping erop, nieuwe Sprag clutch en die kleine kap voor de oliekoeler in carbon folie gewrapped. Stukken beter!
[afbeelding]

Ook nieuwe banden besteld, Pilot Power RS. Ben benieuwd!

Zo staat ie er nu bij:
[afbeelding]

Dat is echt wel een mooie kleur dat blauw. En ik zie nog een supersprox achter liggen ;)
Alleen die originele knippers mogen nog weg.

Ik ben ook niet van het wassen, in no time zitten er weer kilo's insecten en weg troep op...
 
Heren, ik heb iemand heel blij gemaakt met mijn falco, maw ik heb hem verkocht en een futura met 7000km op de teller gekocht.
Ik heb nog een schokbreker en een set high mounts uitlaten, iemand interesse?
2ug094m.jpg

70 euro voor de schokbreker?
1zei61z.jpg

225 voor de acra's
 
Laatst bewerkt:
Zo klaar met mijn falco. Nu weer het volgende. Zal ik eindelijk weg het volgende. Draai de sleutel om en starten. Poging 1 mislukt en poging 2 ineens de accu
Leeg. Motor aan de auto accu gehangen en moeizaam weer leven in de falco gewekt. Echter loopt ie nu zo beroerd het lijkt erop dat ie op 1 cilinder loop't. Wat is er nu weer aan de hand. Nog even en dan is ie gratis af te halen.
 
Misschien maar een compleet andere kabelboom infrotten. Ik zie ze al voor zes tientjes en dan ben je waarschijnlijk zeker van het gezeik af.
Zo klaar met mijn falco. Nu weer het volgende. Zal ik eindelijk weg het volgende. Draai de sleutel om en starten. Poging 1 mislukt en poging 2 ineens de accu
Leeg. Motor aan de auto accu gehangen en moeizaam weer leven in de falco gewekt. Echter loopt ie nu zo beroerd het lijkt erop dat ie op 1 cilinder loop't. Wat is er nu weer aan de hand. Nog even en dan is ie gratis af te halen.
 
Verder kan een kortgesloten accu er voor zorgen, dat het voltage wat deze levert te laag is, waardoor de ontsteking slecht functioneerd

Kan dit de oorzaak zijn dat mijn falco nu zo beroerd loopt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan