Hondenzeik

Een schrikdraadje door je hoes heen vlechten en op je accu aansluiten. Hoor je vanzelf op een gegeven moment het hondje wel huilen! Doet ie nooit meer! }) })
Fakking sukkel! :r :r :r Je moet niet die hond straffen maar het baasje. Echt een laffe daad om een schrikdraadje te spannen. Trieste keyboardridder, een echte vent stapt op de desbetreffende eigenaar af.
 
nou hij heeft vrolijk over de peper heen gepist hoor B|

dr zit nu mispoes op ofzo....weerhoudt katten en honden ervan te urineren blah blah.....we wachten af :Z

petroleum strooien op de hoes en rondom de motor. Lopen de dieren wel vanzelf door.
 
over de mispoes ook gewoon gezeken :(

hangt nu een bordje op... als er nou nog tegenan gepist wordt ben ik toch heel benieuwd tot hoever die honkbalknuppel erin gaat (bij de meneer he, niet bij de hond) *O* *O*
 
Da's goed klote :(

Bij de meneer? Laten vrouwen geen honden uit dan? ;) En vrouwen kunnen zich ook misdragen hoor, het is maar ff dat je 't weet :+

Vrouwen kunnen zich inderdaad misdragen :Y :P
Maar ik heb het vermoeden dat het een meneer is, heb zijn poedel :X namelijk een keer zien snuffelen bij mn hoes en die vent stond erbij en keek er naar B| (hond deed verder nix, ik denk omdat ik m net had schoongemaakt met azijn)

Hoes is nog steeds droog btw, misschien is er een lichtje gaan branden *O*
 
Is het geen KAT?!?!?! Die beesten zeiken/zieken/spritsen tegen mijn hoes aan, en die geur krijg je vrijwel niet weg. :(
 
Laatst bewerkt:
Is het geen KAT?!?!?! Die beesten zeiken/zieken/spritsen tegen mijn hoes aan, en die geur krijg je vrijwel niet weg. :(

:^

Zowel poezen als katers kunnen dit gedrag vertonen en de geur is op zijn zachts gezegd niet lekker te noemen..
 
Stokoude topics weer tot leven wekken, altijd goed. Tien reten.

iu
 
Die poezen, daar hadden ze het elf jaar geleden ook al over.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan