FF voorstelle....

En wat de Zijspanbak betreft...Der zit niks in..Ge kent er nie in zitten..extra jerrycan vuur den Brandstof erop..en een extra lamp...Kleine wielen dus laag bij de Grond...
En zwart helemaal dus weinig Poetsen......
 
Die omschrijving is zoals mijn allereerste zijspan was! En daar heb ik nog natte dromen van. De mijne kwam destijds uit Langeboom. Zou best. Wel eens van dezelfde bouwer kunnen zijn. Ik zou gaan onderhandelen *D
Voordat je helemaal wegzwijmelt, denk even terug aan het olieverbruik.
 
Goedeavond..Sorry dat ik wat laat reageer maar ik Hep nie overal goe bereik in het buitenland..
Bedankt voor de leuke Reacties en ik ga zeker wat van de tips gebruiken..
Zoals ik al zei ik ben beginnend dus ik wil eerst een span om het eens goed te leren..
Ben afgelopen Zondag naar een span wezen kijken in Castenray..Alles zwart geen chroom(hoef ik ook nie) Schommelarmvoorvork achterwiel van een eend(dicht) 6 maanden stilstaan en mee lopen bij overstapte en als basis een Honda 750 Bouwjaar 1975..krijg een nieuwe accu en hij maakt nog wa kleine dingen..Prijs 2750..
Als ik zo kijk overal mss wat aan de prijs..
Wel zo'n speciale voorvork dus stuurt al beter denk ik..


pfff das wel een hoop geld zeg 2750 euro.......voor dat geld mag je die van mij ook wel hebben :]
 
Goedendag allen...
Vandaag ff Thuis en ff bezig geweest...
Wilholm68 Ik dacht dat jij em al verkocht had..Die stond toch te koop een paar maanden terug???...
En ja daar in Castenray is stevig aan de prijs..Die man zegt dat hij helemaal gereviseerd is maar ik kan nie in da blok kijken....Kan hem alleen horen lopen.....
Maar we zoeken rustig verder.. Er staan er verschillende te koop...
In Heeswijk Dinther Goldwing met zijspan en Aanhanger voor 4250euries Aankomend weekend ff gaan kijken..
Het weekend ook maar ff gaan kijken bij Motor Service Geldrop..Die was vandaag dicht Helaas.....
 
En Kwastert. De jouwe kwam ok nog te koop.....zei je vorige week...
Maar da zal nog wel ff duren denk ik....
Ge bint nog Hard aan het klussen zie ik.....😎😎

Maar het gaat goe komme...we motte geduld hebbe...Pffffffffff😤😤😤😤😤😤
 
En Kwastert. De jouwe kwam ok nog te koop.....zei je vorige week...
Maar da zal nog wel ff duren denk ik....
Ge bint nog Hard aan het klussen zie ik.....😎😎

Maar het gaat goe komme...we motte geduld hebbe...Pffffffffff😤😤😤😤😤😤

Da's maar goed ook dat dat nog even duurt. Want dan heeft de toekomstige koper ook nog even tijd om te sparen
:z




:+
 
Gdmorge Mannen..

Eerste stappen zijn gezet...Hep contact gehad met Henk van MotorServiceGeldrop en aankomende Zaterdag zorg ik dat ik daar om een uur of Vier ben en dan gaan we ff Babbelen over Zijspannen...
Over wat ik wil en wat het beste is om mee te beginnen..
Dus alvast bedankt voor de Tip want ik wist nie eens dat der in Geldrop zoiets zat...
Dus nu gaat het Balletje Rollen😜😜😜..
Ik hou jullie op de hoogte..😋😋😋
 
[small]~
Goedendag allen...
Vandaag ff Thuis en ff bezig geweest...
Wilholm68 Ik dacht dat jij em al verkocht had..Die stond toch te koop een paar maanden terug???...
En ja daar in Castenray is stevig aan de prijs..Die man zegt dat hij helemaal gereviseerd is maar ik kan nie in da blok kijken....Kan hem alleen horen lopen.....
Maar we zoeken rustig verder.........~[/size]



Ik zou hem ook verkopen , maar door omstandigheden toch zelf vanaf gezien. Ik loop nog steeds wel met het idee om eens een nieuwe te bouwen, maar toen ik jouw verhaal las met prijzen erbij ...had ik zoiets van, voor dat geld kan de mijne ook wel weg....dan heb ik een redelijk budget om opnieuw te beginnen :P
 
Gdmorge Mannen..

Eerste stappen zijn gezet...Hep contact gehad met Henk van MotorServiceGeldrop en aankomende Zaterdag zorg ik dat ik daar om een uur of Vier ben en dan gaan we ff Babbelen over Zijspannen...
Over wat ik wil en wat het beste is om mee te beginnen..
Dus alvast bedankt voor de Tip want ik wist nie eens dat der in Geldrop zoiets zat...
Dus nu gaat het Balletje Rollen😜😜😜..
Ik hou jullie op de hoogte..😋😋😋

Leuk, veel plezier alvast.

Wat je wensen zijn qua bak is helemaal afhankelijk van je situatie natuurlijk. Moeten er kids mee? Of enkel goederen/kampeerzooi? Dan is een transportbak ook handig.
Wat betreft motor, is mijn mening, neem iets met voldoende vermogen. De oostblokfietsen zijn stoer en leuk, maar meer iets voor erbij.
Een dikke jap, zoiets als van Wilholm staat al garant voor een hoop fun :] . Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt natuurlijk.
 
Ja Mannen nu gaat het gebeuren wa...

@GSlandrover
Het is voornamelijk voor mij..Kinderen zijn al zeer groot dus die gaan nie mee..En die vinden een ZijspanrijdendeOpa wel Mooi maar dan houdt het op..De vrouw wil zelf weer een motor dus zal mss heel Af en Toe meegaan in de Bak..
Dus grotendeels voor naar het werk op en neer en wil wel wa Treffens gaan rijden en wa toertochten om zo de nodige Ervaring op te doen..Dusmss is een soort van Transportbak ook wel handig..Maar daar vind je weinig over op Internet...Of ik zit weer verkeerd te zoeken dat kan ok nog....😤😤😤😤..
En ik hep door mijn werk weinig hobby's dus da zal ik eens een Bietje af gaan bouwen zodat we meer tijd hebbe voor leuke dingen..(zijspanrijdenbijvoorbeeld)..
En ik wil wel iets met voldoende vermogen Goldwing Japans BMW..en als het kan iets met een schommelvoorvork is al wel wa duurder maar stuurt stukken beter zegge ze hier op het forum....😎😎😎
 
@Wilholm68

Kijk een Vraagprijs en het er ook nog voor krijgen zijn denk ik 2 Dingen...Als iets zijn geld waard is dan is die prijs mss ook gerechtvaardigd maar ik kijk al Diverse maanden rond op verschillende verkoopsites en als ik dan zie wat sommige mensen vragen dan denk denk ik alles wa daar an zit moet wel van goud zijn..
En ik kan mijn Euries ook maar EEEEENNN!!!!!!! Keer uitgeven dus ik wil het eigenlijk wel goed doen...
Ik zal jouw Span nog wel es ff Terugzoeken en ff kijke want ik ben het eigenlijk kwijt hoeda het eruit zag....😅😅😅😅
 
Ja Mannen nu gaat het gebeuren wa...

@GSlandrover
Het is voornamelijk voor mij..Kinderen zijn al zeer groot dus die gaan nie mee..En die vinden een ZijspanrijdendeOpa wel Mooi maar dan houdt het op..De vrouw wil zelf weer een motor dus zal mss heel Af en Toe meegaan in de Bak..
Dus grotendeels voor naar het werk op en neer en wil wel wa Treffens gaan rijden en wa toertochten om zo de nodige Ervaring op te doen..Dusmss is een soort van Transportbak ook wel handig..Maar daar vind je weinig over op Internet...Of ik zit weer verkeerd te zoeken dat kan ok nog....😤😤😤😤..
En ik hep door mijn werk weinig hobby's dus da zal ik eens een Bietje af gaan bouwen zodat we meer tijd hebbe voor leuke dingen..(zijspanrijdenbijvoorbeeld)..
En ik wil wel iets met voldoende vermogen Goldwing Japans BMW..en als het kan iets met een schommelvoorvork is al wel wa duurder maar stuurt stukken beter zegge ze hier op het forum....😎😎😎
 
Terug
Bovenaan Onderaan