Het Ducati Monster topic *deel 43*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die goedkope koppeling hendels uit china doen het anders erg goed super netjes en doen wat ze moeten doen. met uitlaten en ander meer hightech spul haal ik wel merk + onderhoud etc.
 
Laatst bewerkt:
Is er hier iemand die zijn originele luchtfilterdeksel wil verkopen? Ik kan van texoot(Nico) eentje kopen, maar daar is al in gezaagd en wil graag eentje die helemaal intact is. Het is voor een S4
 
Het is puur voor de vakantie. Geluid reduceren. Ik heb verschrikkelijk veel kabaal op het moment en dat vinden de agenten in het buitenland vast niet zo leuk.
 
Het is puur voor de vakantie. Geluid reduceren. Ik heb verschrikkelijk veel kabaal op het moment en dat vinden de agenten in het buitenland vast niet zo leuk.


Meeste herrie komt toch van je uitlaat.

Ga je ook je koppelingsdeksel dicht maken dan :o
 
Meeste herrie komt toch van je uitlaat.

Ga je ook je koppelingsdeksel dicht maken dan :o~[/quote]

Goeie tip ;) Db killers gaan er sowieso in. Die korte termies maken een hels kabaal.
 
Het is puur voor de vakantie. Geluid reduceren. Ik heb verschrikkelijk veel kabaal op het moment en dat vinden de agenten in het buitenland vast niet zo leuk.

Waar ga je heen?
Kan uit ervaring vertellen dat ze het in Italië (althans, de Dolomieten) alleen maar mooi vinden, een Duc met open pijpen.
Wel normaal doen in de dorpjes, maar daarbuiten })
 
Heb er ook weer een origineel luchtfilterdeksel op gezet. Irriteerde me behoorlijk, juist op lange ritten. Termis laten zitten zonder db killers.
 
Waar ga je heen?
Kan uit ervaring vertellen dat ze het in Italië (althans, de Dolomieten) alleen maar mooi vinden, een Duc met open pijpen.
Wel normaal doen in de dorpjes, maar daarbuiten })


En ik kan je vertellen dat ze in Dolomieten je kenteken bewijs inbeslag nemen (Verzendtkosten 370 Euro) en opsturen naar de RDW, en dan mag je daar je Bella komen laten herkeuren met originele pijpjes erop (ook weer rond de 70 euro kwijt). En een andere op deze trip kon 370 euro aftikken en geen inbeslag name van ketekenbewijs.
Moet wel zeggen dat dit op een Zondag was als dus iedereen door de bergen aan het rijden is.
Ik zal in iedergeval de killers erin doen :Y
Zelf gelukkig niet aanghouden :) :) :) :) :) :) _O-
 
Laatst bewerkt:
daar gaat je power :W

Volgens mij klopt dat niet: meer herrie betekent niet meer vermogen, of minder herrie minder vermogen.

Ik heb Giannelli dempers op mijn S2R800. Daar kreeg ik de nieuwe dB killers los bij. Aangezien ik niet zo van veel geluid hou heb ik de dB killers erin gezet. Géén merkbaar verschil qua vermogen :t
 
In Duitsland zetten ze je aan de kant en mag je niet verder. Dat risico wil ik niet nemen. En voor de lange afstanden ook wel prettig denk ik.

Ik had hiervoor een SP2 met Yoshimura TRC met een hoop kabaal en was in de veronderstelling dat dit niet te overtreffen was, totdat ik met de Duc op t gas ging. Persoonlijk vind ik het iets teveel van het goede.
 
En ik kan je vertellen dat ze in Dolomieten je kenteken bewijs inbeslag nemen (Verzendtkosten 370 Euro) en opsturen naar de RDW, en dan mag je daar je Bella komen laten herkeuren met originele pijpjes erop (ook weer rond de 70 euro kwijt). En een andere op deze trip kon 370 euro aftikken en geen inbeslag name van ketekenbewijs.
Moet wel zeggen dat dit op een Zondag was als dus iedereen door de bergen aan het rijden is.
Ik zal in iedergeval de killers erin doen :Y
Zelf gelukkig niet aanghouden :) :) :) :) :) :) _O-

Van horen zeggen?
Echt nog nooit meegemaakt, ook niet van gehoord zelfs bij Italianen

Moet je (of wie dit dan ook over gaat) het in mijn ogen of heel bont hebben gemaakt (lees: als een malloot bv wheeliënd door het dorp gereden :P ) of een hele verkeerde pet hebben getroffen, in dat geval domme pech.

Was het wel met een Duc :? want daar gaat het hier over hè (chauvinistisch als Italianen zijn)
Ik heb mijn twijfels...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ook geen vermogensverlies gemerkt.
Wist niet dat de politie zo streng is in de Dolomieten. Volgende keer killers erin.

Valt ook hartstikke mee, als je een beetje normaal doet in en vlak bij de dorpen.
Gewoon lekker rijden en niet zo'n zorgen maken om de politie
 
Van horen zeggen?
Echt nog nooit meegemaakt, ook niet van gehoord zelfs bij Italianen

Moet je (of wie dit dan ook over gaat) het in mijn ogen of heel bont hebben gemaakt (lees: als een malloot bv wheeliënd door het dorp gereden :P ) of een hele verkeerde pet hebben getroffen, in dat geval domme pech.

Was het wel met een Duc :? want daar gaat het hier over hè (chauvinistisch als Italianen zijn)
Ik heb mijn twijfels...

Zeker niet :N :N van horen zeggenin 1 geval.
Al hoewel tis hoe je het bekijkt, ik was er niet bij maar de dag van de bekeuring heeft hij het me verteld in de avond aan tafel.
En of het wel duc's waren.... we kwamen terug van de WDW ;)
De andere via de Monster groep van FB en ja ook na de WDW.
En nee er werd gewoon door vele motorrijders normaal sportief doorgereden zoals we allemaal doen in de bergen ;) .

Domme pech dat zo wie zo voor die mannen. ;(
 
Twee jaar geleden aangehouden, op een parkeer plaats tussen Gardameer en Idromeer. Snelheid en geluids controle.
Na monteren dB-killer en financiële bijdrage mocht ik (en vriendje op BMW) verder.

Was volgens het boekje meer dan 600 euro
 
Zeker niet :N :N van horen zeggenin 1 geval.
Al hoewel tis hoe je het bekijkt, ik was er niet bij maar de dag van de bekeuring heeft hij het me verteld in de avond aan tafel.
En of het wel duc's waren.... we kwamen terug van de WDW ;)
De andere via de Monster groep van FB en ja ook na de WDW.
En nee er werd gewoon door vele motorrijders normaal sportief doorgereden zoals we allemaal doen in de bergen ;) .

Domme pech dat zo wie zo voor die mannen. ;(

Dat verklaart een hoop :X
Ongeveer hetzelfde als tijdens de TT van en naar Assen - je weet dat er gecontroleerd wordt

Zelfde geldt voor Gardameer e.o. (toeristisch) maar als je gewoon 'in de bergen' blijft is er normaal gezien niks aan de hand
 
Meeste herrie komt toch van je uitlaat.

Ga je ook je koppelingsdeksel dicht maken dan :o\

Goeie tip ;) Db killers gaan er sowieso in. Die korte termies maken een hels kabaal.[/quote]

Ik ben op het circuit (Mettet en Zandvoort) aan de kant gezet met de originele dempers (weliswaar zonder kat), maar mèt een open luchtfilter. -O-
104dB *O* :W
 
Niemand heeft dus nog een origineel deksel liggen die in de verkoop mag?

Nog een vraagje!!!

Op mijn Duc zitten geen claxons meer en wil deze er toch graag weer op. Nu heb ik de koplamp gedemonteerd om te kijken of de kabels er nog wel liggen. Ik kan ze dus niet vinden.

Wie kan me vertellen welke het zijn of waar te zoeken?

Alvast bedankt
 
Niemand heeft dus nog een origineel deksel liggen die in de verkoop mag?

Nog een vraagje!!!

Op mijn Duc zitten geen claxons meer en wil deze er toch graag weer op. Nu heb ik de koplamp gedemonteerd om te kijken of de kabels er nog wel liggen. Ik kan ze dus niet vinden.

Wie kan me vertellen welke het zijn of waar te zoeken?

Alvast bedankt

Bij mijn S4R zat hij onder aan de voorkant van het motorblok (achter het voorwiel ergens dacht ik)
 
Ik heb even gekeken naar de claxon. Die zit midden onder de onderste kroonplaat bij mijn S2R800. 2 draden: zwart(?) en paars/zwart(?). Het was donker in de garage en ik kon er niet goed bij.

Anders even in het werkplaatshandboek kijken. Daar staat een elektrisch schema in met de kleuren bekabeling.

20170428-b.jpg


20170428-c.jpg
 
Niemand heeft dus nog een origineel deksel liggen die in de verkoop mag?

Nog een vraagje!!!

Op mijn Duc zitten geen claxons meer en wil deze er toch graag weer op. Nu heb ik de koplamp gedemonteerd om te kijken of de kabels er nog wel liggen. Ik kan ze dus niet vinden.

Wie kan me vertellen welke het zijn of waar te zoeken?

Alvast bedankt


Bij een S4 zitten er 2 op het t-stuk onder de koplamp

Ducati%20Monster%20S4%20%203.jpg
 
full

Ik had deze besteld, maar na enig demontagewerk heb ik geen kabels kunnen vinden.
En ik kwam er ook achter dat de koplamphouder waar ie op bevestigd wordt niet meer van een s4 is, maar van een s4r waar de ophangpunten dus niet op zitten :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan