Allerlei kleine problemen CBF600 2005

9 nov 2016
39
0
Hallo motorliefhebbers,

De oude problemen zijn nog maar net opgelost en de nieuwe verschijnen al, ach zo blijven we bezig.

Probleem 1: Mijn knipperlichtschakelaar wil het niet altijd meer doen naar rechts, ik ben zeker dat het hieraan ligt want met de alarmlichten op werkt dit goed. Ik heb de schakelaar al open gevezen en er contactspray in gespoten en dit heeft een halve week een beetje geholpen maar nu is het weer even erg. Als ik met mijn vinger blijf duwen naar rechts pinkt hij wel maar van zodra ik loslaat springt deze af en hoor je het relais onder het zadel sneller tikken als op normaal knippertempo. Toevallig een veel voorkomend probleem met snelle fix of een nieuwe stuurschakelaar zoeken?

Probleem 2: Na een week op vakantie te zijn geweest, wil mijn motor de eerste 500meter niet meer rijden onder de 3000toeren als de toeren hieronder zakken stottert de motor en valt hij uit als ik de koppeling er niet bij trek. Dit was hiervoor niet het geval en zonder dat de motor aandrijft reageren de toeren perfect? Koppelingprobleem of toch in de gasreactie?

Niet echt probleem 3: Heb onlangs van uitlaatdemper gewisseld (na probleem 2 en is gewoon hetzelfde gebleven), dit is een Laser Hotcam Titanium. Op het db-killer uiteinde is deze beschadigd en zou hier een 15cm vanaf willen halen. Weet iemand mij met zekerheid te zeggen of de binnenbuis vast hangt en dus gelast moet worden? Dit kan ik namelijk niet zelf en zou niet zo'n aangename verrassing zijn als ik ermee bezig ben. :P
Stel de binnenbuis hangt los, dan moet ik normaal gezien het andere uiteinde niet verwijderen klopt dit? Sorry mocht dit te onduidelijk zijn haha.

Alvast bedankt voor jullie hulp!!
Groeten Passiongrower
 
Terug
Bovenaan Onderaan