FZR1000 EXUP: Back in black

Tralalalala


En het geheel




Alleen nog even de laatste 2 uitlaatbochten wrappen zodra mister loempia ze naar Nederland verstuurd heeft. En volgende week de eerste langere toertocht, dus ook maar even wat knappe foto's maken :Y
 
tering wat zijn die koppelingen aan de voorkant vd radiateur lelijk zeg
waarom ze die nou niet aan de achterkant hebben gemaakt....

voor de rest goed bezig, mijn oude fiets herken ik niet meer terug!
 
tering wat zijn die koppelingen aan de voorkant vd radiateur lelijk zeg
waarom ze die nou niet aan de achterkant hebben gemaakt....

voor de rest goed bezig, mijn oude fiets herken ik niet meer terug!
Normaal zit er nog een volle kuip omheen dus zie je ze niet, kan het me dan gezien de beperkte ruimte wel voorstellen dat ze ze aan de voorkant zetten. Ik stoor mij er zelf niet erg aan, maar als ik ergens voor weinig een mooi ander radiateurtje op de kop kan tikken is dat wel een optie. Deze heeft ook niet het eeuwige leven meer :)
 
De ouwe foto’s linken niet meer direct, dan maar anders. Inmiddels al een tijdje verder en is ie vaker verbouwd dan Marijke van Helwegen. 2 jaar geleden grote makeover ook met een ander blok in discutabele conditie.

Vorig jaar zomer. Wat een ho*renklus is dat wrappen
MYuBEX4.jpg


Maar starten na 2 weken stilstand liet ie toch wat sporen achter:
vVuY7Jo.jpg


Gelukkig had ik nog een blok liggen met opnieuw opgebouwde cilinderbank en kop met een defecte startkoppeling. Dus 2 rotte maakt 1 goeie:
0CHCoT0.jpg


Insidersgrapje:
hEreiXX.jpg


Weer in elkaar en hij doet het na terugplaatsen ook nog!
jn62uzs.jpg


Helaas was de wrap er nog niet beter op geworden. Een bevriende spuiter heeft me aangeboden om hem voor vriendenprijsje over te spuiten, maar ik ben er niet zeker over of ik hem volgend jaar nog heb. Het wordt ook wel tijd voor wat anders. Dus maar even wat spelen met wat el cheapo spuitbussen:
9SqjdeH.jpg


Best wel gaaf al zeg ik het zelf:
bru91Vf.jpg


En nu alweer bijna in elkaar:
h3WKmoK.jpg


Wordt vervolgd!
 
Ziet er goed uit! Geinig dat spuitwerk. Hoe heb je dat nou gedaan?
Thanks! Dat spuitwerk is wel grappig zo simpel als het is. Ik heb eerst een rode onderlaag gespoten en laten drogen, dan vervolgens een dikke zwarte laag er op leggen en daarna direct vershoudfolie er overheen spannen. Ff aandrukken en er af trekken. Vervolgens blank aflakken en klaar 😊
 
Dat is echt een grappig weetje, thanks for het delen, ik vind het gaaf en zeker weer wat ander:

Wat mij betreft experiment geslaagd.

Denk je dit ook met 2K spuitbussen kan? (zijn ook niet heel duur trouwens) Dan heb je namelijk nog kans dat je er een paar jaar plezier van hebt ook.
 
Dat is echt een grappig weetje, thanks for het delen, ik vind het gaaf en zeker weer wat ander:

Wat mij betreft experiment geslaagd.

Denk je dit ook met 2K spuitbussen kan? (zijn ook niet heel duur trouwens) Dan heb je namelijk nog kans dat je er een paar jaar plezier van hebt ook.
Thanks! Het lijkt mij dat het met 2k ook wel moet kunnen, de techniek is hetzelfde. Wel zorgen dat je de 2e laag er goed dik oplegt en al overspant terwijl de verf nog nat is. Ik had zelf een kuipje waarbij ik te dun had opgebracht op een warme dag waardoor de verf al vrij droog was, toen bleef de kuip naar mijn mening te zwart. Maar probeer het uit en ook ieder zn voorkeur en smaak 😉

Qua kosten zal het ook mee kunnen vallen, maar goedkoper dan deze busjes (€3,- ps) kom je niet. Ik heb alleen wel de blanke lak van motip gebruikt ivm benzinebestendigheid, maar volgens mij moet dat ook met 2k kunnen. Ik was voor deze spuitbeurt nog geen €35 kwijt
 
Terug
Bovenaan Onderaan