De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Inderdaad Youp, crosslaarzen en knieprotectie. Ik wil graag goede bescherming, zeker als ik alleen op vakantie ga. Hoe het uitziet zal mijn derrière oxideren ;) Zo links en rechts zijn er toch wel wat mensen in mijn vriendenkring die nare crashes hebben gemaakt (zonder te racen). Ik snap dat je niet alles kunt beschermen, en dat de rijvaardigheid ook meespeelt in de veiligheid. Maar écht fatsoenlijke motorlaarzen zijn denk ik geen overbodige luxe.

En als ik wil gaan wandelen, dan trek ik wel bergschoenen aan. Ik denk dat er straks bagageruimte zat op de Tricker zit :)

Zijn crosslaarzen eigenlijk waterdicht? (Misschien een stomme vraag, maar ik ben een ultieme beginner op dit gebied)
 
Dat ligt niet echt voor de hand nee. _O- Wel stoer. :Y

Het staat niet helemaal in verhouding, maar ik rijd met mijn "zo goed als competitie" Husqvarna ook 1500km in 5 dagen. Dan moet er wel écht nieuwe olie in. Hoezo kan je met een "ongeschikte" motor geen lange afstanden doen? 8-)

Hij is volgens mij echt niet gemaakt om op te zitten -O-
 
Pagina 10 al....oude tijden herleven :? :+

m.b.t. het rijden hier...
Zover ik weet wordt er hier al een paar jaar niet meer samen gereden.
Maar de keren dat we regelmatig gingen lag er elke keer wel iemand/of meerdere op zijn plaat :+ :') mooi was die tijd :P
 
Laatst bewerkt:
Pagina 10 al....oude tijden herleven :? :+

m.b.t. het rijden hier...
Zover ik weet wordt er hier al een paar jaar niet meer samen gereden.
Maar de keren dat we regelmatig gingen lag er elke keer wel iemand/of meerdere op zijn plaat :+ :') mooi was die tijd :P

Altijd feest! *O* Zelfs als we niet samen gingen rijden, maar in de buurt waren... Ging er wel iemand op zijn plaat. _O-

Vandaar dat ik ook maar weer supermoto ben gaan rijden. :+
 
Altijd feest! *O* Zelfs als we niet samen gingen rijden, maar in de buurt waren... Ging er wel iemand op zijn plaat. _O-

Vandaar dat ik ook maar weer supermoto ben gaan rijden. :+
_O- Mooi ja