500cc beverly blok onder een 125cc vespa gt 2003

Daimyboot

Rookie
26 apr 2017
2
0
Den haag
Goedendag,

Ik heb van de week een 125cc lt gt vespa gekocht uit 2003 nou heb ik nog een blok liggen van een beverly 500.. het beverly blok wil ik onder de gt hebben maar hoe kan ik dit nou het best aanpakken aangezien de frame aanknooping van de beverly boven in zit en van de lx onder in


Alvast bedankt !!!
 
Alles kaal strippen, orginele ophanging van het frame flexen. Het Beverly blok positioneren, alles goed uitmeten vanuit een vast punt. Dus de vespa op een motorbrug uitlijnen. Wanneer je alles uitgelijnd hebt nieuwe bevestigingspunten maken en aan het frame lassen. Etc etc etc. Er is geen handleiding voor.. als je kundig genoeg bent en de spullen hebt kan je bovenstaande uitvoeren. Zo niet zou ik er niet eens aan beginnen, of een zooi geld op tafel smijten en de klus uitbesteden.
 
Goedendag,

Ik heb van de week een 125cc lt gt vespa gekocht uit 2003 nou heb ik nog een blok liggen van een beverly 500.. het beverly blok wil ik onder de gt hebben maar hoe kan ik dit nou het best aanpakken aangezien de frame aanknooping van de beverly boven in zit en van de lx onder in


Alvast bedankt !!!

Een beverly 500 kopen is goedkoper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan