De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Zeg, een hele andere vraag.

Als jullie spullen kopen bij een motorzaak, zoeken jullie dan ook actief naar kortingscodes op het internet? En werken die dingen alleen bij online bestellingen? Of kan je er ook 'live' mee in de winkel betalen?

(Als ik straks crosslaarzen en/of kniebescherming vind, dan is een extra 10% korting met zo'n code altijd nog een erg leuk bedrag)
 
Nee, die blauwe is m'n wedstrijdfiets. Track only. De Husqvarna heeft een kenteken en daar rijd ik mee op straat. :)

Op de startpagina van dit topic staan ze ook beide. :Y

Die Husqvarna heeft echt een horrorzadel! Ik vind dat gave motoren, maar het doet al pijn als je er alleen al naar kijkt!

Waarom moet dat eigenlijk zo oncomfortabel zijn? Heeft dat een functie?
 
Neem aan dat online korting ook in de winkel van toepassing is. Anders daar passen en thuis bestellen ;)
 
Miljaar, zuske heaf riejbewies gehoald en noe wilt ut unne cb350 (twin) oet ut joar kruik. Aangezeen die neet gek vaak te kaup stoan....drie keer roaje wea noe de ganse daag in den auto kan zitten. En wea moog goan sleutele.
 
Laatst bewerkt:
Simpele crosslaarzen zijn vaak niet echt waterdicht, nee. In het hogere segment wordt het wel beter. Mijn Gaernes zijn wel behoorlijk oké. Ik heb er al genoeg regen races mee gereden en nooit écht natte voeten gehad. Maar crosslaarzen met bijvoorbeeld Gore-tex, ga je niet vinden. Wellicht vind je wel enduro laarzen die helemaal waterdicht zijn, maar die bieden vermoedelijk minder bescherming. Daarbij denk ik dat als je de naden van een goede crosslaars impregneert, je voor 99% goed zit. Er zijn genoeg mensen die er de halve wereld op rondrijden.

En voor wat betreft het uitzien, crosslaarzen zijn gaaf. 8-)

[afbeelding]

Kleurtjes! *O*

Heb sidi adventure laarzen met goretex, zitten lekker, piepen alleen eeen beetje met lopen en de prijs :X ... Die sidi supermoto laarzen die ik had waren me net de hard/oncomfortabel voor een hele dag, maargoed iets met smaken
sidi-adventure-gore1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vinj mit meerdere op vakantie sjoner. Zeker es ze pech kriege ofzo. En saoves ouch get aansjpraok. Mit zo'n motor vakantie höb se houp man die allemaol angere riejstiel höbbe (werkt neet mit zo'nne grote groep) en bös se houp geld kwiet, terwiel ich det zelf planne väöl sjoner vinj

Niet te veel plannen, ben je weer te veel van het weer afhankelijk.. gewoon begin & einddatum plus een route... Is het ergens te crappy weer dan naar het goede weer rijden :Y

Tenzij je hekel hebt aan kamperen, dan zul je in het hoogseizoen misschien hier en daar een hotelletje of B&B moeten reserveren :+
 
Laatst bewerkt:
Miljaar, zuske heaf riejbewies gehoald en noe wilt ut unne cb350 (twin) oet ut joar kruik. Aangezeen die neet gek vaak te kaup stoan....drie keer roaje wea noe de ganse daag in den auto kan zitten. En wea moog goan sleutele.

_O- _O- enjoy met alle boutjes die vast zitten :+
 
Niet te veel plannen, ben je weer te veel van het weer afhankelijk.. gewoon begin & einddatum plus een route... Is het ergens te crappy weer dan naar het goede weer rijden :Y

Tenzij je hekel hebt aan kamperen, dan zul je in het hoogseizoen misschien hier en daar een hotelletje of B&B moeten reserveren :+
:^ plannen sucks
Wij hebben afgelopen jaar per dag gekeken en dus ook hotel geboekt. Moet er niet aan denken dat ik een vast schema moet gaan rijden.
 
1 jaar van hotel naar hotel gereden. 1 jaar vast adres (appartement) beide heeft voor en nadelen. Ik had kamperen en al zeker niet om al die zooi mee te moeten slepen op de motor
 
:^ plannen sucks
Wij hebben afgelopen jaar per dag gekeken en dus ook hotel geboekt. Moet er niet aan denken dat ik een vast schema moet gaan rijden.

Ben alweer een paar dagen in basecamp aan het klooien om wat leuke passen op een rijtje te zetten en dan zie ik van de zomer wel verder :') :+

1 jaar van hotel naar hotel gereden. 1 jaar vast adres (appartement) beide heeft voor en nadelen. Ik had kamperen en al zeker niet om al die zooi mee te moeten slepen op de motor

:+ als ik die foto van je motor zo bekijk dan vind ik dat je al veel spul bij hebt voor een hotel vakantie :+ ;)

Op de hornet was het 2 zijtassen, 1 grote bagagerol en dan tanktas met de dingen die per direct bij de hand moet hebben. GS zijn het 3 koffers en de tent achterop het zadel. Maargoed mijn vakantie is dan ook hoofdzakelijk rijden en vooral niet de veel in dorpjes/stadjes rond slenteren
 
Miljaar, zuske heaf riejbewies gehoald en noe wilt ut unne cb350 (twin) oet ut joar kruik. Aangezeen die neet gek vaak te kaup stoan....drie keer roaje wea noe de ganse daag in den auto kan zitten. En wea moog goan sleutele.


Het broertje _O-
 
Ben alweer een paar dagen in basecamp aan het klooien om wat leuke passen op een rijtje te zetten en dan zie ik van de zomer wel verder :') :+:+ als ik die foto van je motor zo bekijk dan vind ik dat je al veel spul bij hebt voor een hotel vakantie :+ ;)

Op de hornet was het 2 zijtassen, 1 grote bagagerol en dan tanktas met de dingen die per direct bij de hand moet hebben. GS zijn het 3 koffers en de tent achterop het zadel. Maargoed mijn vakantie is dan ook hoofdzakelijk rijden en vooral niet de veel in dorpjes/stadjes rond slenteren

Ich vinj 't juus ideaal om sjmorges te wete wo ich euvernach. Gèn zin om oere te zeuke welk hotel nog plek vriej haet.
 
Welkom aan alle nieuwe (en ook aan de oude garde) :W :W
Topic is weer op aan het bloeien :)
Mooie fietsen, met bepakking en al :)

Zelf ben ik ook meer van het rustig rijden, racen niet zo :')
 
Ich vinj 't juus ideaal om sjmorges te wete wo ich euvernach. Gèn zin om oere te zeuke welk hotel nog plek vriej haet.


Ik moet ook wel weten hoe en wat..anders zit ik te stressen op de motor.
Weet ook wel dat er altijd nog wel ergens een plekje te vinden zal zijn...maar toch
 
Gistere van eine medemotorriejer ' oet holland' eine meel ontvange. Geit in Juni waek sjture door de Alpen. Haet mien reis van veurig jaor es veurbeeld gebroekt. Wou wete of ich nog aanvullingen op de routes haaj. Dus det gaon ich van t weekend maar uns oetzeuke.
 
Terug
Bovenaan Onderaan