HJC IS-17 Armada maat S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oost_1987

MF veteraan
2 feb 2008
3.754
1
Bleiswijk
Te koop:

In nieuwstaat verkerende helm van topmerk HJC.
De helm is letterlijk 1x gedragen. Mijn vrouw doet wil de helm weg doen vanwege het niet meer achterop mee gaan.

De helm:Uitgevoerd in matte kleur, bewijst HJC met deze IS17 Armada wederom dat een premium integraal helm gewoon betaalbaar kan zijn. De HJC IS-17 is licht en aerodynamisch geoptimaliseerd in HJC 's eigen windtunnel en voorzien van de laatste technologieën op het gebied van veiligheid en comfort.

De HJC IS-17 is uitgerust met een geïntegreerd zonnevizier die op drie verschillende standen kan worden ingesteld. Zo stelt u het zonnevizier altijd perfect af op uw zitpositie en de stand van de zon. Dankzij de "one-Touch" bediening schiet het zonnevizier met één druk op de knop terug in de helmschaal. Zo heeft u in een fractie van een seconde weer helder zicht en kunt u snel anticiperen op veranderingen in het zicht.

Een helder zicht is overigens ook gegarandeerd bij koude- en vochtige weersomstandigheden. De IS-17 is namelijk uitgevoerd met een "Max-Vision" Pinlock vizier. Deze nieuwe variant van Pinlock ligt verzonken in het vizier en beslaat een groter oppervlak dan conventionele Pinlock vizieren.

Kenmerken:

Polycarbonaat helmschaal.
Geïntegreerd zonnevizier.
Lichtgewicht en superieure pasvorm dankzij geavanceerde C.A.D technologie.
Breed zicht veld voor optimale verkeerswaarneming.
"ACS" ventilatiesysteem, superieure af voer van vocht en hitte voor optimale concentratie.
BioCeramics uitneembare- en wasbare binnenvoering.
Vocht absorberend, antibacteriële vezels met actieve neutralisering van vervelende luchtjes.
RapidFireT vizierbevestiging, eenvoudig en snel het vizier (de-)monteren zonder gebruik van gereedschappen.
Micro-lock trapsgewijs verstelbare kinband sluiting.

Foto's:


Maat: S
Vraagprijs €175,- €150,-
 
Laatst bewerkt:
Hoi Hoi, waar is deze eventueel te passen?
Heb misschien wel interesse, als het niet te ver is.

Van Shoei draag ik XS dus ik weet niet of die goed zit.
 
Hoi Hoi, waar is deze eventueel te passen?
Heb misschien wel interesse, als het niet te ver is.

Van Shoei draag ik XS dus ik weet niet of die goed zit.

Helm is te passen in Bleiswijk. Geen idee hoe de maat is ten opzichte van andere merken, aangezien dit de eerste helm is/was van mijn vrouw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan