Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

Er waren wat verbindingsstukken, vooral in het begin maar vond het in totaal wel een aparte rit met veel snelheid.
Ik vond de baan er prachtig bij liggen en zoveel speedwayen/grasbaanracen kom je ook niet overal tegen..

Prachtig?! :?

Zelden zo'n stomme rit gereden. Was meer asfalt dan offroad. Die gaat echt van het lijstje af....
 
Laatst bewerkt:
Smaken verschillen ;)

Voor mijn gevoel meer dan 50% asfalt en op de akkers alleen maar rechtdoor met af en toe een flauwe bocht er in.

Ik sla 'm in ieder geval over de volgende keer en mijn maatjes ook
 
Jammer van het vele asfalt idd, maar toch goed vermaakt mede door 't weer.

Was er nog 1 hard vanaf gegaan, ambulance erbij
 
Die kans was vrij groot bij deze rit.
Ik heb 2 ambulance incidenten gezien.
Dat vind ik redelijk veel voor zo'n kleinschalige otr
 
Laatst bewerkt:
Het heeft 1,5 week nauwelijks geregend, wat denk je zelf?

Wat ik zelf denk ...
Dat ik op buienradar gezien had dat er in het noorden aardig wat zware buien gevallen waren , juist als die kleizooi zo droog is loopt het water nl ook niet weg ... Dat dacht ik dus !!!
 
Vond het eigenlijk best een leuke rit , begin stuk was beetje vreemd met stukken asfalt afgewisseld met hele kleine stukjes bouwland , verder was het van alles wat...
Hebben ons 2 rondjes best vermaakt vandaag.
 
Nou ik vond het best wel leuk, velden lagen er mooi bij (soms wel glad) en de velden waar je rechtdoor doorheen ging waren wel op 1 hand te tellen, best wat bochtjes gehad toch?

Geen kruipdoor/bospaden is wel jammer, maar voor de rest goed vermaakt
 
Ga ik nog mensen van hier komende zaterdag zien in Rilland?
Inschrijving loopt t/m 5 april

w990jgehrrycf.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ok, bij mij is de kogel door de kerk.. Ik ga ook eens buiten de gebaande paden kijken. :]

full


Motor (WR) en aanhanger heb ik, alleen nog de juiste kleding al voorzien :+.
En dan kijken wanneer er wat ritten zijn. :]
 
Laatst bewerkt:
Ok, bij mij is de kogel door de kerk.. Ik ga ook eens buiten de gebaande paden kijken. :]

[afbeelding]

Motor (WR) en aanhanger heb ik, alleen nog de juiste kleding.
En dan kijken wanneer er wat ritten zijn. :]
De ritten beginnen pas weer na de zomer als de akkers weer leeg zijn , de eerste is ergens in september dacht ik , heb je mooi nog beetje tijd om wat te trainen hiervoor hahaha
 
Ja, dat had ik al meegekregen :)

Ik moet alleen ff gaan kijken waar je een beetje kan rijden. Zeker als beginner wil ik wel ergens even rustig beginnen.
 
Zo, deze week maar eens een crossbaan opzoeken. Ik denk woensdag lelystad.
Weet iemand of daar ook mensen zijn die les geven op de super enduro baan?
 
Ja hoor, Rik Vierhuizen geeft wel eens training op Lelystad en daar zit de superendurobaan ook bij in.
 
Ja hoor, Rik Vierhuizen geeft wel eens training op Lelystad en daar zit de superendurobaan ook bij in.
Zo nu en dan ook weleens een training door Alex van den Broek. Maar Rik geeft er inderdaad ook training. Foldertjes daarvan liggen er in de kantine.
Woensdag is een goeie optie, zeker als je er vroeg in de middag bent. Relatief rustig :Y

Transponder mee (als je geinteresseerd bent in rondetijden), voor de zekerheid even vragen of ze het internet aanzetten, dan kan je op bij de speedhyves practice je rondetijden zien :)
 
Laatst bewerkt:
Zo nu en dan ook weleens een training door Alex van den Broek. Maar Rik geeft er inderdaad ook training. Foldertjes daarvan liggen er in de kantine.
Woensdag is een goeie optie, zeker als je er vroeg in de middag bent. Relatief rustig :Y

Transponder mee (als je geinteresseerd bent in rondetijden), voor de zekerheid even vragen of ze het internet aanzetten, dan kan je op bij de speedhyves practice je rondetijden zien :)


Goed om te Horen!! ik ben benieuwd bedankt voor de info!
 
Geloof ik best! Op woensdag altijd heerlijk rustig. Probeer bijna elke woensdag te gaan, alleen gister niet gelukt ivm werk. Pak vaak een paar uurtjes vrij en dan ff kop leegmaken en lekker knallen :Y

Lekker man, er waren wel meer enduro mannen aan het rijden idd.
 
Wie kan me tips geven voor goeie comfortabele kniekappen (met scharnieren)?
Ik rij al een tijdje met Thor Force en geven goeie bescherming, maar na een uurtje gaan ze vaak drukken op de knieschijven met pijn in de knieen als gevolg.
 
Laatst bewerkt:
ik heb ook tig verschillende met schanier geprobeerd. De fijnste blijf ik de simpele gewoon vinden zonder schanier die in de laars steken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan