Aprilia Dorsoduro SMV 750/1200 Deel 5

Dank voor de reacties, dat is inderdaad wel een mooie kentekenplaathouder. Daar kan ook de originele kentekenplaatverlichting terug opgemonteerd worden?

Niemand ervaring met goede bagagesystemen?

Zijn er verder nog must have modificaties voor een 750?
 
Dank voor de reacties, dat is inderdaad wel een mooie kentekenplaathouder. Daar kan ook de originele kentekenplaatverlichting terug opgemonteerd worden?

Niemand ervaring met goede bagagesystemen?

Zijn er verder nog must have modificaties voor een 750?

Ik geloof dat alles overgezet kan worden ja.. Bij aanschaf van mijn dorsoduro zat het systeem er al op.

Wat betreft bagagesystemen heb ik geen ervaring. Zelf rijd ik met een ander uitlaatsysteem en is de cat verwijdert. Geluid en vermogen zijn er goed vooruit op gegaan, maar het is geen must an sich!

Groet
 
Mochten jullie nog vrienden of vriendinnetjes hebben die een Dorso zoeken
Die van mij komt binnenkort in de verkoop

2008. 35500 km. Kleur: Zwart

Motor heeft net een kleine beurt gehad
Olie en bougies
Evotech kentekenhouder en voorvorkbescherming zijn de enige extraas
Prijs : €4750

Gr Jorgossss
 
Dank voor de reacties, dat is inderdaad wel een mooie kentekenplaathouder. Daar kan ook de originele kentekenplaatverlichting terug opgemonteerd worden?

Niemand ervaring met goede bagagesystemen?

Zijn er verder nog must have modificaties voor een 750?

Zie een paar pagina's terug voor zijtassen en tanktas (pag 16/17 gok ik)
 
Ik heb de evotech zelf gemonteerd. Alles kan over gezet worden. Knippers, verlichting en slot buddy seat.
Pasvorm is perfect
 
Oké, de eerste domme vraag is een feit. De dame van de verzekering vroeg mij of de DD startonderbreking en een SCM goedgekeurd alarm heeft. Dat laatste weet ik vrij zeker, dat is niet het geval.
Maar heeft mijn DD750 uit 2008 startonderbreking? Ik denk het namelijk wel, maar kan het nergens terugvinden...
 
Op mijn verzekeringspolis wel :P
Volgens mij zit t in de sleutel/ contactslot. Maar 100% zeker ben ik daar niet van
 
Het project uitlaat is klaar.

Van de originele reflectie demper heeft m'n vader n absorptie demper weten te maken. Ik ben super tevreden.

Resultaat is namelijk n mooier donkerder geluid. Wat niet eens veel harder is geworden. (Sportuitlaat met db killer)

Ik heb er n filmpje van maar live klinkt het natuurlijk beter :)

 
Hallo allemaal,

Via google kwam ik hier terecht, ben nieuw hier!
Leuk te zien dat jullie ook allemaal enthousiast zijn over de Dorsoduro's.

Heeft er iemand toevallig een katvervanger of katalysator te koop voor een Dorso 750?

Met vriendelijke groet,

Nick
 
Hallo allemaal, ik had mijzelf liever met een leukere reden aangemeld.. Heb een maand of twee geleden een Dorsoduro met 750cc gekocht uit 2010. Na een beetje spelen, was het speelkwartier snel afgelopen.. In een slip geraakt en een boompje tegengekomen..
Nu valt de schade op zich nog mee, maar het dashboard/cockpit is wel echt aan zijn einde.. Ben dus op zoek naar een nieuw of netjes dashboard/tellerset/cockpit om de kapotte te vervangen. ZIJN er nog bijkomende problemen bij het vernieuwen/vervangen van het dashboard? Iemand die mij hieraan kan helpen of info kan geven of helpen in wat voor vorm dan ook? Ben bijna radeloos ondertussen..
De motor start op dit moment ook niet. Dit ligt niet aan de omvalregelaar je hoort dat hij wilt starten, geeft een puf en hij slaat af, klinkt als een soort beveiliging.
Graag hulp!!

Mvg Scott.
 
Misschien ook even n topic aanmaken in het technische gedeelte. Zitten kundige mensen daar....
 
Ik moet helaas n nieuwe accu hebben. Zit nu n yuasa ytx14-bs in. Iemand nog eventuele andere suggesties?
 
Contact om, naar menu, diagnostic, inloggen en dan resetten. Kun je niks verkeerd aan doen
 
Hallo allemaal sinds een paar weken ben ik ook trotse eigenaar van een dorsoduro 1200. Nu valt mij alleen het geluid nog een beetje tegen, iemand toevallig nog een leuke uitlaat in de aanbieding of evt. Aanraders. Daarnaast vind ik dat hij bij hogere snelheden een beetje begint te slakkeren in de snellere bochten, nu had ik contact opgenomen met hyperpro en zei adviseerden mij om de vering aan te passen dit zou mij 425 euro kosten. Iemand hier al ervaring mee? Ook zat ik nog te denken aan een progressieve stuurdemper van hyperpro aangezien het voorwiel nog wel eens de lucht in komt, iemand hier toevallig ook nog ervaring mee?
 
Veel plezier met je aankoop... kan je helaas niet helpen op je vragen.... Maar ook succes met je zoektocht!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan