Helpen jullie Grandia de bak uit?

Heeft die SMS geen website? Ik dacht dat je een compleet spul gekocht had, maar nu moeten er weer klemmen komen. Wat gaat er nu komen?
 
Heeft die SMS geen website? Ik dacht dat je een compleet spul gekocht had, maar nu moeten er weer klemmen komen. Wat gaat er nu komen?
Nope, geen bestaand span. Hij maakt een Duna span aan een W650 voor me.
 
Laatst bewerkt:
SMS is niet meer. Als ik het goed begrepen heb, bestond SMS uit twee Hans-en. Een is er uitgestapt en Hans Hermeler is verder gegaan onder de naam Motor & Zijspan Service IJsselmuiden.

De Facebookpagina is verwijderd en tijd voor foto's of een website is er blijkbaar nog niet.
 
Daar gaat'ie dan. Bekleding moet nog gedaan worden, maar ik ben er blij mee. Nu op naar huis.

full
 
Laatst bewerkt:
Ik vind hem leuk!

Maar doe alsjeblieft voorzichtig...

Succes en veel veilige km's
 
Koud nog, maar veilig thuisgekomen. Snelle bochten naar rechts zijn nog erg spannend, dus er moet nog veel geoefend worden.
 
Op uiterlijk scoort hij alvast goed. Ik zie geen Velorex klemmen maar een fatsoenlijk subframe. Kom maar op met die andere foto's!
Ik zie wel een voorvork die het erg zwaar heeft. Dat gaan eerst proppen en een brug worden en volgend jaar een tripje Den Helder vermoed ik.
 
Op uiterlijk scoort hij alvast goed. Ik zie geen Velorex klemmen maar een fatsoenlijk subframe. Kom maar op met die andere foto's!
Ik zie wel een voorvork die het erg zwaar heeft. Dat gaan eerst proppen en een brug worden en volgend jaar een tripje Den Helder vermoed ik.

Tripje IJsselmuiden?
 
Bolski, heel flauw om de titel te vernaggelen, graag weer terugwijzigen in 'helpen jullie grandma aan de bak?'. Dank u! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan