MV Agusta - bestaat er een mooiere?? Deel 6

even een vraag over verbruik
ik heb nu ca 750 km gereden maar kom gemiddeld uit op een verbruik van 1 op 11,5
bij normaal rijden wel veel binnenwegen
dit zou toch wel zuiniger kunnen lijkt me
wat zou dit kunnen zijn of zou dit ook met mn rijstijl te maken kunnen hebben
 
even een vraag over verbruik
ik heb nu ca 750 km gereden maar kom gemiddeld uit op een verbruik van 1 op 11,5
bij normaal rijden wel veel binnenwegen
dit zou toch wel zuiniger kunnen lijkt me
wat zou dit kunnen zijn of zou dit ook met mn rijstijl te maken kunnen hebben

Ik vind het nog meevallen :)

Was voor mij ook wennen het verbruik. Ik zit meestal rond de 1 op 10 - 1 op 11(1078rr) mijn pa en broer ook (910r en 989r) ik had laatst 15 liter op 130km en mijn pa net nog 127km op 17liter. Dat is dan wel weer bij korte stukjes en lekker spelen
 
dus verbruik is redelijk normaal te noemen begrijp ik
zit er in de mapping ook onderling een verschil in verbruik of is dit minimaal

even iets heel anders

olie peilen
dit moet gebeuren met de motor op vlakke vloer
wordt hier bedoelt op een vlakke vloer op de zij standaard of op de paddock stand
voor en achter
dit scheelt namelijk best wel veel olie
als je hem op zij standaard zet en het oliepeil is precies op max
dan is het veel te hoog als je hem dan op de paddock stands zet
 
heb je gelijk in maar het scheelt stiekem best veel in alle verschillende standen
op zijstandaard 350 ml op de achterbok zonder voor bok 140 ml beide in vergelijk met motor op wilen rechtop op vlakke vloer
 
Wat kan een MV toch mooi zijn :P
full
 
Vanmiddag begon bij ca. 7200rpm het blauwe lampje van m'n 910R's cockpit te knipperen....bij 9000rpm was het continue aan. Ik dacht eerst dat het de high rev/ schakel indicator was die er naast zat maar is toch de high beam die knippoerde. WTF? Liep verder gewoon lekker de toeren in; geen probleem. Iemand een idee? Electronics box die kuren heeft?
 
Terug
Bovenaan Onderaan