het Grrrote Triumph Tiger Topic Deel Drie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je met een set philips x-treme vision lampen,niet ongeveer hetzelfde effect/lichtobrengst ?

Maar dan met veeeel minder werk.

In praktijk zal dit wel meer licht geven dan de Philips...

Maar de Philips zal ook wel een makkelijke verbetering zijn. Had ze op mijn Bandit en dat maakte toch wel wat verschil (mooiere straal, beetje krachtiger ook)
 
Het is nog niet zo simpel als het lijkt.
Als je niet handig bent moet je er niet aan beginnen.
Het is nog heel wat wat je weg moet zien te werken, 2 ballasten, 2 H/L controlers, Xenon relais, bedrading en stekkers.
Ik heb het allemaal tussen de tellers en de koplamp gekregen maar dat viel nog niet mee.

[afbeelding]
Sanitairkit gebruikt ?
 
Ik heb na de montage van de Xenon een Double Tronics unit in de verkoop voor €.60,-- incl. verzending.

full
 
Geslaagde circuitdag gehad met de Tiger :t

Step aan de grond gereden. Vervolgens op advies instructeur meer naast de moto gehangen en tijd nog verbeterd :)

Bandjes hebben goed werk geleverd

full
 
Laatst bewerkt:
Hello Guys!

Heeft er nog iemand een originele kofferset in de aanbieding voor een Tiger Sport uit 2014?

Het betreft de rode variant, maar andere kleuren deksels is geen probleem!

Groet Laurens
 
Ja, is en schitterende belevenis. *O* :Y
Ik heb ook 2 keer de niveau 1 gedaan met enkele jaren ertussen. :Y

Blijft mooi :] :] *O* :t

Ondertussen weer gereden op straat en die ervaring neem je zo mee :t

De Tiger is voor dat niveau zeker goed...ik kon makkelijk mee (zowel qua bochten als vermogen). Maar als je op hogere niveaus wil rijden op circuit zal je wel tekort komen...

Zo'n dag is voor iedereen een aanrader vind ik. Supertoffe sfeer. En veel Nederlanders ;) (ik zeg dat voor de geïntresseerden aangezien het niet zo veraf is van Zuidelijk NL...en er is een hotel aan het circuit)
 
Iemand nog interesse in een (bijna nieuwe) originele Triumph tanktas voor de Tiger 1050 Sport of een nieuw setje Conti's RoadAttack EVO 2?
 
Heeft iemand toevallig een origineel knipperlichtje linksvoor over voor een Tiger 1050 uit 2010?
 
Laatst bewerkt:
VERKOCHT


SW Motech bagage rekje plus extender, slechts enkele maanden 'oud', ivm verkoop motor.

ALU-RACK. Black. Triumph Tiger 1050 Sport (13-)
art.no.: GPT.11.441.15001/B
4052572025932

QUICK-LOCK Luggage Rack Extension
Item number GPT.00.152.43001/B

Perfect passend op de Tiger Sport 1050 van af bouwjaar '13

Bij interesse even een mailtje/berichtje

€75,-
 
Laatst bewerkt:
Stil hier ondertussen :)

heb er maar eens de rekken afgehaald voor de zijkoffers. Gebruik ze toch niet wegens te klein en te zwaar. Maakt de motor meteen wat slanker achteraan.

Nog altijd wat twijfel om eens een lage uitlaat te plaatsen. Lichter dan originele en lager zwaartepunt hoewel dat in praktijk niet zoveel zal uitmaken. Misschien voor de looks.

Hoewel, vind de hoge uitlaat anderzijds ook niet lelijk...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Ze er ook afliggen lelijke fietsen rekken toch weer terug hangen binnenkort weekje tjechie koffers + tanktas moet genoeg zijn lijkt me ;)
 
Ik heb Ze er ook afliggen lelijke fietsen rekken toch weer terug hangen binnenkort weekje tjechie koffers + tanktas moet genoeg zijn lijkt me ;)

Ik hou het bij een topkoffer + tanktas. Vriendin zit beter zonder zijofferrek...

En voor de reis hou ik het bij een roltas op het zadel + tanktas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan