Het Husqvarna TC/TE/SMR/FE/FC/FS Topic Deel 6

Hooi iedereen!

Ik ben nieuw hier, kom van het superduke forum af.

Ik zit eraan te denken mijn superduke in te ruilen voor een Husqvarna SMR511 als daily. Waar moet ik aan denken qua onderhoud e.d.? Wordt gebruikt voor woon-werk en op zondag lekker rondrijden.

Zit naar deze te kijken:

resultaten - AMT Motors

Ja, link klopt niet :+

Wat zeggen jullie hiervan? :)

Niet vergelijkbaar met een ktm 690 en niet geschikt voor woon-werk. Het rondje op zondag is wel een stuk heftiger dan op de ktm :)
 
Heb me voorvork ff bij verenboer gedropt en eens kijken wat ze er van gaan maken, stond in Enduro trim en gaat nu naar Supermoto trim :)
Moet in Mei toch eens zien om het circuit op te gaan :]
 
Ik rij alleen op Assen :) Kun je voor 160 euro hele jaar voor rijden 8-) zijn dacht ik iets van 42 dagen totaal
 
Hooi iedereen!

Ik ben nieuw hier, kom van het superduke forum af.

Ik zit eraan te denken mijn superduke in te ruilen voor een Husqvarna SMR511 als daily. Waar moet ik aan denken qua onderhoud e.d.? Wordt gebruikt voor woon-werk en op zondag lekker rondrijden.

Zit naar deze te kijken:

resultaten - AMT Motors

Ja, link klopt niet :+

Wat zeggen jullie hiervan? :)

SLeutel je graag? Dan is het een prima woon-werk fiets. :Y
 
vandaag lekker met de husq op de crossbaan gaan spelen.
misschien iets om met meer rijders van hier eens te gaan doen ergens?
er zijn zat harde banen waar we terecht kunnen, dit was "MCV de belt in hardixveld-giessendam"
2ike149.jpg
 
binnenkort ga ik op de crossbaan van geldermalsen trainen. mooi harde baan met veel techniek.

Ben wel erg benieuwd in hoeverre dat gaat hoor met een SM afgeveerde motor op een crossbaan. Die sprongen laten je vering toch wel flink diep gaan al dan niet tot het eind inveren.
 
Ben wel erg benieuwd in hoeverre dat gaat hoor met een SM afgeveerde motor op een crossbaan. Die sprongen laten je vering toch wel flink diep gaan al dan niet tot het eind inveren.

Gaat prima. De vering van een SM is harder. Je moet alleen geen ver ingekorte vering hebben...
 
Terug
Bovenaan Onderaan