Nieuw subforum op MF: Elektrische motoren

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.948
4.195
De Betuwe
Beste MFers,

Elektrische motoren zijn met een opmars bezig. Daarom verdienen ze ook een apart plekje op MF.

Net hebben we een nieuw subforum op MF aangemaakt: Elektrische motoren

Bestaande topics worden nog verplaatst, nieuwe topics over de stille motorfietsen kunnen nu geplaatst
gaan worden in hun eigen hoekje.
 
Goedemorgen, is er iemand die praktijkcijfers heeft mbt de actieradius van de brammo empulse r, en dan vooral op de snelweg?

Alvast bedankt.
 
Ja je moet wat hé als groenlinks in de regering komt. Een normale benzine auto in de spits kan je dan niet meer rijden omdat ze het onbetaalbaar maken en zelfs mijn motorscooter die 1 op 45 loopt is veeeeeels te vervuilend.

Sta overigens zeker niet negatief tegenover elektrische motoren, lijkt me alleen al leuk als je naast bijv. een racer met brulpijp staat en je die dan geluidloos het nakijken geeft ;)

Ik denk zeker wel dat elektrische motoren toekomst hebben dus zal het forum blijven volgen.
 
Het mooie van elektrische motoren is dat je knetterhard kan rijden zonder dat mensen lopen te zeiken, want die associëren geluid met snelheid. Dus dan zou je ineens wel weer de dijk op mogen en bochten kunnen pakken met 180km/u. :+ Maar bijna geen geluid hebben kan ook gevaarlijk zijn. Ik wacht nog steeds op de mogelijkheid om gewoon geluid te koppelen aan zo'n motor aan de hand van snelheid of omwentelingen en dat je dan dus zelf kan kiezen wat je wil, 2-takt, 4-takt, turbine, aantal cilinders etc. :]

Hier een filmpje van mij met een BMW C Evolution en dan af en toe een brandstofmotor tegenkomen, het verschil is erg leuk;

Ik moet vooral denken aan een elektrische heftruck. _O-
 
Laatst bewerkt:
:}
Super! Binnen 10 jaar het grootste subforum van MF :9 })
Ik hoop dat ik in de loop van de komende jaren mij actief in dat subforum kan begeven.
Voor woon werk zou ik maar al te graag elektrisch rijden :]
Budgettaire redenen zijn de enige hindernissen op dit moment B|
 
Mooi *O*

Die verdienen inderdaad een apart plaatsje. Ga binnenkort ook op een zero rijden, ben benieuwd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan