Yama XJ600 '93 Onderdelen

RoelofJH

Die hard MF'er
23 jun 2016
333
31
Nijmegen
Beste Medediv-rijders,

Ik heb een (bijna) complete motor in de verkoop voor onderdelen. Ik ben zelf vorig jaar onderuit gegaan en heb toen een tweede div gekocht om de oude op te lappen en daar is het een en ander van over.
Een complete motor op de volgende onderdelen na:
- topkuip
- topkuip frame
- koplamp (wel een koplamp van een '03 div in de aanbieding)
- knippers voor
- spiegels
- remvloeistofreservoir
- stuur
- stuurdempers (wel nog stuurdempers van een '03 div met wat valscahde in de aanbieding)


Het gaat om een rode div uit '93 met progressieve veren voor, onderkuip en verhoogde kuipruit. Is een geïmporteerde Seca II, optisch zijn alle kuipdelen in goede staat alleen heeft de vorige eigenaar geknutself met de bevestigingspunten. Als de kuipdelen erop zitten zit het goed vast, alleen wisselen is een handigheidje.
Voorvorkpoten met progressieve veren zijn in goede staat, alleen de keerringen moeten vervangen worden (overleg mogelijk).

Hij mag ook in één keer weg, maar onderdelen is geen probleem.
Vragen? Vraag gerust, graag bieden bij interesse.
Foto's kunnen gemaakt worden als daar behoefte naar is.

Groet, Roelof

edit: In overleg kunnen spullen zowel in Nijmegen als in Veenendaal opgehaald worden
 
Laatst bewerkt:
Wil je wat foto's maken voor me? Mooiste zou zijn naast de originele, maar wil ook niet teveel vragen.
 
Ik wacht het af! Heb nu een opzetruitje, dat geeft naar beneden het fijnste windbeeld omdat de wind niet vol op mijn helm klettert, maar even afwachten dus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zat zelf te denken aan €500
Een cafe racer is een leuk idee :) Op internet staan genoeg leuke plaatjes en hier op MF heeft er zelfs een een tijd de ronde gedaan (maar naderhand wel gestolen :X)
 
Ik hou je adv in de gaten roelof nu eerst een opknapper div900 gekocht maar die gaat niet Lang blijven want het is total niet wat ik wil maar kom hem niet laten staan voor het geld
 
Het ruitje pastte niet bij Miglowie, het is namelijk een ruitje van vóór de facelift (98). Deze staat dus weer te koop :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan