Nieuwe spanningsregelaar Honda 9€

Status
Niet open voor verdere reacties.

Testa-Rossa

MF veteraan
19 dec 2006
7.585
3
Achterhoek!
Te koop nieuwe spanningsregelaar voor Honda, ik heb er destijds 2 op reserve gekocht voor mijn F2 maar gelukkig nooit nodig gehad (en nu liggen ze hier te verstoffen).

De regelaar is voor een 5-polige stekker en heeft een steekafstand van 60mm (gat tot gat), past op veel verschillende Honda's zoals bv. CBR600F2/F3, CBR900, CB500, CB1, XL1000, NTV650, NX250, enz. enz.
Stuur evt. een PBtje als je wilt weten of de regelaar ook voor jouw motor geschikt is.

Prijs 9€
Evt. verzending (binnen NL) 3,5 € binnen in NL of 5,5€ (binnen België)

full
 
Laatst bewerkt:
Zijn prima Dingen hoor, heb hem zelf ook als backup.
 
Volgens mij wel... Alleen de hart op hart maat van de montage punten wijkt af dacht ik. Stekker past iig.
 
Is deze ook geschikt voor een vfr750 uit 1997?

Ja en nee, qua stekker aansluiting past het 1:1, de steekafstand tussen de gaten is volgens mij echter 70mm bij de VFR als ik me niet vergis.
Dan zou je hem dus vast moeten zetten met 1 bout, of een extra draadgat maken in je subframe, of afklemmen met een grote sluitring, of het gat in de regelaar uit slijpen/zagen/dremelen.
 
Ja en nee, qua stekker aansluiting past het 1:1, de steekafstand tussen de gaten is volgens mij echter 70mm bij de VFR als ik me niet vergis.
Dan zou je hem dus vast moeten zetten met 1 bout, of een extra draadgat maken in je subframe, of afklemmen met een grote sluitring, of het gat in de regelaar uit slijpen/zagen/dremelen.


Oke, genoeg mogelijkheden om het vast te zetten.je bent de tayrips vergeten. Ik zal het even opmeten. Laat het je nog weten
 
Ik denk dat je de prijs moet verhogen.
Mensen​ krijgen dan het idee dat ze kwaliteit kopen.
Ikzelf heb ook zo n sr, en het werkt gewoon goed. Een reserve heb ik standaard onder het zadel,en al 2jaar niet nodig gehad.
#gratis kick
 
Hehe wie weet, laat de prijs nog even zo. Hoef er niet op te verdienen, ligt enkel in de weg.

Heb de verzendkosten wel wat opgeschroefd want dat was wat aan de optimistische kant zag ik wel.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan