Duin & Bollenstreek 37: "Zwijgen is goud."

amras-fefalas

MF veteraan
11 aug 2011
3.578
4
Stationsbrug zuid, Container 12
*D Welkom in het Duin & Bollenstreek topic!! *D

Hier vindt je (bijna) alle hippe motorrijders uit de omgeving D&B! Woon jij in de Duin & Bollenstreek? En ben jij het beu om telkens in je uppie te moeten rijden zonder even een bekende tegen te komen? Meldt je dan hier aan!

2cqjwuo.jpg



Huisregels

1.1 Stel je voor als je nieuw bent :) Graag willen wij weten wie je bent, hoelang je rijdt en bovenal.. WAT JE RIJD! :P Geen zin om je netjes voor te stellen? start je motor en rij maar snel door.. })
1.2 als je op iemand reageert, quote hem/haar even, zo houden we overzicht
1.3 Je moet tegen een stootje kunnen want we zijn niet vies van een beetje sensatie :X
1.4 De D&B-dames zijn ons erg dierbaar, hierdoor hebben zij het laatste woord. O-)
1.5a Regel 1.4 vervalt zodra Amras en/of Motor Monk zich intervenieert in het gesprek. :Y
1.5b Voor leden die bloed-verwant zijn, geniet de oudste een vrijwaring op regel 1.4 indien nodig. :Y
1.6 Niet nakomen van bovenstaand resulteert in een interventie van D&B-Stalkploeg. })
1.7 Laagvliegers en art.5 piraten doen er slim aan om een andere topic te zoeken (als je nog een hersencel overhebt.. }) )
Voor de rest: wees een beetje lief voor elkaar :) 8-)

Vorige editie(s):
Deel 33
Deel 34
Deel 35
Deel 36



Voor het aanvragen van wijzigingen went u zich tot TS via PM of bler keihard zijn naam :P .
 
Laatst bewerkt:
Wat zegt de gemeentelijke administratie? :P


uuuh, gemeente giessenlanden denk ik :P maar ben meer in Leiderdorp dan dat ik daar ben of hier ben haha het is maar vanaf welke kant je het bekijkt.. :P M'n fjr slaapt nog wel in Hoogblokland - waar ? - hoor ik je zeggen.. daar hebben we google voor :Y

Betaal al wel gemeentelijke belasting enzo :+
 
Gisteren leuke middag gehad op het politie circuit in Lelystad. Mijn monster deed het weer geweldig. Jammer van de harde wind maar het was in elk geval droog, prima temperatuur een en zonnetje :) Dat is vandaag wel anders :/ Ik heb late dienst dus straks met mijn koekblik naar m'n werk.
Fijne dag allemaal!
 
Gisteren wezeb rijden met een kennis die net een week zijn motor heeft. 8 km later kapt zijn motor ermee midden op de n206 😮

Alles zitten xhecken. Benzine, olie koelvloeistof, zekeringen. Alles goed. Blijkt t een storing te zijn. Sta je dan. Om de ramp voor hwm nog erger te maken had ie geen pechhulp. Dus dat moest ie ter plekke afsluiten. Ik ging rond 14:00 weg omdat ik niks meer kon doen. Zei dat ie moest bellen als ik heb roch nog thuis kan brengen. Krijg ik om 16:15 een appje: ze zijn er..😮😂. Toch me eigen motor maar ff een kusje gegeven..

@ esther: wat is een late dienst bij jou?
 
Gisteren wezeb rijden met een kennis die net een week zijn motor heeft. 8 km later kapt zijn motor ermee midden op de n206 😮

Alles zitten xhecken. Benzine, olie koelvloeistof, zekeringen. Alles goed. Blijkt t een storing te zijn. Sta je dan. Om de ramp voor hwm nog erger te maken had ie geen pechhulp. Dus dat moest ie ter plekke afsluiten. Ik ging rond 14:00 weg omdat ik niks meer kon doen. Zei dat ie moest bellen als ik heb roch nog thuis kan brengen. Krijg ik om 16:15 een appje: ze zijn er..😮😂. Toch me eigen motor maar ff een kusje gegeven..

@ esther: wat is een late dienst bij jou?

Was het een blauwe Yamaha XTX?
 
Gisteren wezeb rijden met een kennis die net een week zijn motor heeft. 8 km later kapt zijn motor ermee midden op de n206 😮

Alles zitten xhecken. Benzine, olie koelvloeistof, zekeringen. Alles goed. Blijkt t een storing te zijn. Sta je dan. Om de ramp voor hwm nog erger te maken had ie geen pechhulp. Dus dat moest ie ter plekke afsluiten. Ik ging rond 14:00 weg omdat ik niks meer kon doen. Zei dat ie moest bellen als ik heb roch nog thuis kan brengen. Krijg ik om 16:15 een appje: ze zijn er..😮😂. Toch me eigen motor maar ff een kusje gegeven..

@ esther: wat is een late dienst bij jou?



Vast een Honda :')




Heb ook geen pechhulp.... mijn pechhulp heet MotorMonkey O-)
 
Laatst bewerkt:
Gisteren leuke middag gehad op het politie circuit in Lelystad. Mijn monster deed het weer geweldig. Jammer van de harde wind maar het was in elk geval droog, prima temperatuur een en zonnetje :) Dat is vandaag wel anders :/ Ik heb late dienst dus straks met mijn koekblik naar m'n werk.
Fijne dag allemaal!

Welke organisatie was dat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan