Motovlog?

Yes ik kijk ze.

Nederlandse vlogs NIET want die ik heb gezien willen het te graag en doen het enkel om veel views te halen. Tip, doe het voor jezelf en doe gewoon wat je leuk vind, niet wat andere misschien wel leuk zouden vinden. Dan komt het vanzelf goed

Daarintegen kijk ik ze wel van:

- Schaaf
- Walteriffic
- Cagerontwowheels (dus niet die vervelende chaseontwowheels) Leuke rustige vent met leuke reviews van allerlei modellen.
- Jake the Gardensnake
- Royaljordanian

Do it with dan vond ik eerst wel leuk maar vind zich nu de vlogbaas, dus die volg ik niet meer.


Walterific vond ik eerst wel tof, maar z'n engelengedrag begon een beetje te vervelen.
Jake the garden snake en Doitwith dan vind ik tof, helemaal nu ze samen dingen doen.
Vloggen staat in nederland echt in de kinderschoenen. maar ik heb vooral naar Casey Neistad gekeken voor inspiratie. Niet dat ik ook maar in de buurt van dat niveau kom. maar het is een streefdoel.

Wat je zegt klopt wel. Dit moet je voor jezelf doen, en niet omdat je "views" wilt scoren.
Ik ben ermee begonnen omdat ik iets wou maken/creëren. En video heeft me altijd geinteresseert.
 
Yes ik kijk ze.

Nederlandse vlogs NIET want die ik heb gezien willen het te graag en doen het enkel om veel views te halen. Tip, doe het voor jezelf en doe gewoon wat je leuk vind, niet wat andere misschien wel leuk zouden vinden. Dan komt het vanzelf goed

Daarintegen kijk ik ze wel van:

- Schaaf
- Walteriffic
- Cagerontwowheels (dus niet die vervelende chaseontwowheels) Leuke rustige vent met leuke reviews van allerlei modellen.
- Jake the Gardensnake
- Royaljordanian

Do it with dan vond ik eerst wel leuk maar vind zich nu de vlogbaas, dus die volg ik niet meer.
Tim, je vergeet chasinghappiness! :+
 
Ben niet echt een vlogkijker maar als ik al "vloggers" volg dan zijn het deze:

- RoyalJordanian
- Schaaf (scheurt lekker door Oostenrijk)
- Rdalsem (instructeur, post regelmatig filmpjes van zijn rijlessen)
 
Laatst bewerkt:
Ben niet echt een vlogkijker maar als ik al "vloggers" volg dan zijn het deze:

- Rdalsem (instructeur, post regelmatig filmpjes van zijn rijlessen)

Wel strontirritant dat zijn microfoon mono is, net zoals bij die vlogger van Brag & Boost. Zeer storend.
 
Laatst bewerkt:
Wel strontirritant dat zijn microfoon mono is, net zoals bij die vlogger van Brag & Boost. Zeer storend.

Ik denk dat dit komt omdat hij via z'n helmcommunicatie zijn gesprekken opneemt, die hebben een mono microfoon :) Dan moeten ze niet een extra microfoon inbouwen.
 
nee, is een chinese microfoon die stereo opneemt(heb ik ook gebruikt). Linker signaal is goed, recht signaal is meestal kut.
kun je software matig aanpassen/verbeteren, maar als men het niet snapt is het beter als ze gewoon een duurdere mic kopen in NL wat wel fatsoenlijk werkt
 
SUB. DELINQUENT
bakerXderek
Arson Rides

drie van mijn favoriete motovloggers allemaal uit murica.
Helemaal als ze samen gaan rijden is het lachen geblazen.
 
Eigenlijk alleen RJ. Want lekker rustgevend vaak. Meestal heb ik het op mijn tweede scherm aanstaan tijdens het gamen. Leuk om te zien hoe hij filtert en in tegenstelling tot veel amerikaanse schreeuwvlogs is hij vrij stil. Bovendien vind ik de wegen waar hij rijdt stukken interessanter dan die brede hamburgerpaden.

Ohja, soms kijk ik wel eens filmpjes van Meddes of Quickshift. Leuk om te zien en altijd wel mooi in elkaar gezet. Maar een half uur kijken naar hoe iemand rijdt vind ik geen moer aan.

Bijna vergeten: Saraaahhz kijk ik ook nog wel eens. Niet dat haar motorrijkunsten me ook maar íets interesseren trouwens :9
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk wel eens naar Yammie Noob, Jake thegardensnake en ook Chaseontwowheels. Die laatste begint eigenlijk wat vervelend te worden omdat hij nu een serie video's heeft waarin hij (op een erg beunhazige manier) een motorgarage bouwt.

Het kanaal van Yammie Noob ontdekte ik nadat ik een Street Rossi sticker gekocht had. Ik wist toen niet eens dat het een sticker van zijn kanaal was haha.
 
Ik kijk nu ook naar RidinDutch, een NL motovlogger (welja, vloggen zal je het niet noemen).
Leuke observaties in NL en rijd ook zoals ik een Freewind *D
 
Ook erg leuk: RidingWithTom
Beetje een wild-guy uit Melbourne (Australië).
Merendeels offroad/allroad, géén prof, maar wel serieus bezig :Y
Tip: check Cape York Jungle Adventure deel 14 en 15(!)

Zeer geslaagd zijn ook de Awesome Players
Groepje midlifers die er zo nu en dan lekker op uit trekken, heerlijk.
Doelwegen; allroad ... als het maar avontuurlijk voelt :}
 
Laatst bewerkt:
Ook erg leuk: RidingWithTom
Beetje een wild-guy uit Melbourne (Australië).
Merendeels offroad/allroad, géén prof, maar wel serieus bezig :Y
Tip: check Cape York Jungle Adventure deel 14 en 15(!)
Bij het opzoeken van reviews van de Triumph Scrambler hem tegen gekomen.
Zeker de moeite waard om meer van hem te gaan bekijken.
 
Moto madness en Moto stars. Zijn een soort compilatie kanalen met de beste momenten van motovloggers. Voor mensen zoals ik met de aandachtsspanne van een goudvis.
 
ik heb altijd het idee alsof er zo'n ouwehoer de hele tijd tegen je aan zit te lullen, o wacht....
Op feestjes en partijtjes kan je zo'n figuur helaas niet met een muisklik doen verwijderen.
 
Vroeger (lees: ik herinner me de rave biker video's en het tripje naar Engeland met Svengalie (rip)) keek ik altijd naar de vlogs van Mordeth13. Na een tijdje vond ik 't niet meer zo interessant. Nu kijk ik alleen zo af en toe nog eens een video. Maf om zoveel van het leven van een willekeurig mens te weten.

Vloggers die ik nu volg:
The Crumble is een engelsman met een heerlijk accent. Best de moeite waard.
Premises187 is samen met Deathbunny best grappig :) maar het blijft een beetje bij vloeken op medeweggebruikers.

Amerikaanse vloggers, daar kan ik niets mee. HEEL VEEL GEBLAAT maar weinig wol.
 
The Crumble is een engelsman met een heerlijk accent.
Best de moeite waard.

Net een filmpje van hem gekeken; Africa Twin Crash.
Inderdaad best leuk, alhoewel weinig sensationeel.
Heerlijk taaltje, en dan zo'n typisch piano muziekje erbij haha!
Conclusie: daar wil ik nog wel enkele filmpjes van gaan checken, bedankt!
 
Motovloggers die ik momenteel volg zijn als volgt:
Nederlandse:
MotoCamel
Jur020
rdalsem
Slabside
BikerOfAmsterdam

Overig:
Walterrific
DoItWithDan
TheKleb
Schaaf
RoyalJordanian
Superbike Racer
 
Laatste tijd kijk ik af en toe een filmpje van Rosie Gabrielle. Leuk voor de mensen die van reizen houden, en mooie vrouwen :Y
Voor de rest ook wat bekenden zoals RoyalJordanian, CycleCruza e.d.

Rosie_Biker-girl_California.jpg
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan