The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah deze moet vanavond op weg naar huis wel lukken... Weet een Panamera in de buurt te staan...
4 uurtjes zijn lang, hopen dat er niemand anders er mee vandoor gaat.

Te laat ;)

Ik zat met hetzelfde probleem. Weet vlak bij mij in de buurt een adresje waar zowel een Pamamera als een Cayenne staan, maar ik zit op dit moment op m'n werk :(
 
full
 
Kampeerweide, trekkersplaats, minicamping. Staat allemaal op die borden. En gelukkig moest het aan de ingang van een parking en niet OP de camping *O*




Je motor bij een mobilhome met dubbele achteras
Om maar in de sfeer te blijven :P
Hoeft er niet vlak bij, zolang het maar duidelijk te zien isndat het een mobilhome is en er een dubbele achteras onder zit.
Mag zelfs bij een dealer staan :Y
 
Ik wist die eigenlijk niet zijn, maar op maps.google "camping in de buurt van Tienen" ingevuld, en tadaaaa! Deze was dichtbij, en valt onder Linter, waar ik zelfs woon _O-
(ik woon eigenlijk in Neerhespen, deelgemeente van Linter ;) )
Tja, dan rijd je toch snel effe uit, ook al regent het :]

Edit: ik zie nu in mijn foto:
Kampeerweide - trekkersKampeerplaats - miniCamping

Waarom in het ene woord een K, en in het andere een C?
Of zijn beide gewoon correct?
Of het ene bord is nieuwe spelling, en het andere bord is oude spelling? Zou zomaar kunnen natuurlijk _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wist die eigenlijk niet zijn, maar op maps.google "camping in de buurt van Tienen" ingevuld, en tadaaaa! Deze was dichtbij, en valt onder Linter, waar ik zelfs woon _O-
(ik woon eigenlijk in Neerhespen, deelgemeente van Linter ;) )
Tja, dan rijd je toch snel effe uit, ook al regent het :]

Edit: ik zie nu in mijn foto:
Kampeerweide - trekkersKampeerplaats - miniCamping

Waarom in het ene woord een K, en in het andere een C?
Of zijn beide gewoon correct?
Of het ene bord is nieuwe spelling, en het andere bord is oude spelling? Zou zomaar kunnen natuurlijk _O-

Camping komt vanuit het Engels. De andere woorden zijn vervoegingen van het Nederlandse woord kamperen :)
 

Naa.. deze kan ik niet goedkeuren helaas.. wel leuk bedacht. _O-


Benieuwd of die veel reacties gaat krijgen ...
... geen gsm nummer, geen emailadres, ... _O-

Wellicht plakt iemand ook een briefje erop met ik heb interesse. Ook zonder verdere gegevens.. Zie je het al voor je ? heel die auto volgeplakt met een gesprek _O-

Na een paar dagen heb je dan zoiets !!

feature01-002.jpg
 
Beetje flauw hoor. Ik heb tot nu toe weinig foto's gezien die zo letterlijk aan de opdracht voldoen als deze, en dan word ze afgekeurd...
-O-
 
Naa.. deze kan ik niet goedkeuren helaas.. wel leuk bedacht. _O-
Ben ik blij om :+
Beetje flauw hoor.
Ik vind van niet! :+
Want nu kon ik deze doen *O*

En toen ik mijn foto wilde posten zag ik "er is al gepost, ik ben te laat!?" :o
Want voor deze was de kans groot dat jij die ook tegenkwam. In Haasrode zit er een filiaal van. Zo bezorg je mij nog eens een hartaanval :+
Ik heb tot nu toe weinig foto's gezien die zo letterlijk aan de opdracht voldoen als deze, en dan word ze afgekeurd...
-O-
Soms word er met de opdracht wel eens een loopje genomen.
Ik denk dat hij ook merkte dat Ey-dzeej de opdracht aangepast had met "erop geplakt" en daar een beetje letterlijk gebruik van gemaakt heeft.
Soms keurt de opdrachtgever het goed ... maar soms ook niet.
Ik zal daar later op vandaag eens een mooi voorbeeldje van geven, nu effe druk :P

Je motor bij een auto/busje met reclame van een erotiek zaak erop
Voorbeeldje ...
 
@ Hollender,

Er was eens een opdracht: Je motor bij een auto met gekoppelde caravan
Nu had ik, voor dat ik in het topic binnenviel met een foto, het topic al korte tijd gadegeslaan, en ook de OP goed doorgelezen.
Mijn invulling was volgende, letterlijk geïnterpreteerd:
DKP in "The Riding Game MF Style [Deel 9]"
Waarom ik dat durfde?
In die post staat een link, maar die werkt blijkbaar niet meer.
Het zit zo: er was eens iemand die een opdracht plaatste; 'Je motor bij een andere motor met aanhanger'
Kan in andere woorden geweest zijn, maar kwam daarop neer
Iemand nam een foto van zijn motor, naast een andere motor van hemzelf waar hij een rieten kinderspeelkoets achter gebonden had met een koord ...
... de opdracht werd goedgekeurd.
Mijn opdracht met de speelgoedauto en caravan echter niet ...

Dus moest ik opnieuw proberen en ben ik wat gaan rondrijden ipv van mij te laten ontmoedigen door de afkeuring van mijn eerste poging :]

En toen werd het deze.
DKP in "The Riding Game MF Style [Deel 9]"
De eigenaar echter zag me bezig, en kwam ongerust naar buiten.
Hij dacht dat ik foto's nam van te stelen auto's (en caravans) die op een of andere lijst stonden.
Kon ik bij mijn eerste opdracht ook al meteen uitleggen wat het TRG spel is.
Hij had er sympathie voor, maar vroeg me wel zijn nummerplaat te sencureren.
Ach ja, dat doen we dan maar gewoon 8-)

Maar bij nader onderzoek blijkt dat toch niet mijn eerste poging te zijn tot een puntje, iets eerder nog bij een andere opdracht geprobeerd.
Bezet in "The Riding Game MF Style [Deel 9]"
Zo zie je maar, mijn intrede in het spel was blijkbaar niet zonder slag of stoot 8-)
 
Beetje flauw hoor. Ik heb tot nu toe weinig foto's gezien die zo letterlijk aan de opdracht voldoen als deze, en dan word ze afgekeurd...
-O-

Het kan ook niet altijd letterlijk hetzelfde zijn.. Net als het de opdacht van het onderbord met de tekst "geldt niet van" en dan komt er een foto met een onderbord met de tekst "Niet geldig op.." Uiteindelijk gaat het om de boodschap die overgebracht wordt.


In dit geval kan ik deze wel goedkeuren, omdat inprincipe hetzelfde wordt gevraagd alleen anders verwoord.

en we gaan niet staan printen met het object en/of tekst op een A4. Het heet immers the riding game en niet de printing game _O-


Tenzij expliciet dat wordt toegekend bij een nader uitleg/zwaar verborgen hint van een opdracht
 
Het kan ook niet altijd letterlijk hetzelfde zijn..
Iets wat de ervaren spelers natuurlijk wel weten :t :+
... Het heet immers the riding game en niet de printing game _O-
_O- _O- _O- die vind ik goed!
Idd :Y
Bij die opdracht was dat dan ook van toepassing omdat veel mensen dat zo doen :Y
Maar idd, dan moet je het wel specifiek melden in/onder je opdracht :Y
 
Veel spiegeling van het glas, waardoor ik van buiten niet makkelijk een goed zichtbare foto heb kunnen maken.
PvkKF0g.jpg


beter zichtbaar vanaf de laptop. :+



Je motor bij een legaal op de weg rijdende auto dat voorzien is van een rolkooi

Voorbeeld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan