Triumph 900 T400 "Steamer"

Het kogeltje is door de kerk; we gaan een T400 Meet&Greet houden en voor de liefhebbers een toerritje aansluitend op de meeting :]
full
 
Hij heeft trouwens (weer) een blauwe T400 staan. Ik meen voor kleine 4000; goed voor de prijs ;)
Dan is die van mij goedkoper. ;)

Maar als hij er voor €2500 staat, dan is mijn vraagprijs gelijk. Daar mag voor een liefhebber nog wel wat af. Maar hij is leuk genoeg om hem niet te goedkoop weg te doen. Dan blijft hij lekker hier. :)

Ik denk niet dat ik op de 29e kan. Helaas.
 
Reactie van Blom motoren of de T400 meet;

Leuk idee om te doen!
Uiteraard geen probleem, we zorgen dat we de koffie klaar hebben en wat lekkers hebben staan.
Mocht je het leuk vinden kan ik dit nog promoten op onze Facebook pagina mogelijk komen er dan nog wat rijders?

Hoor het graag, maar 6 mei staat genoteerd.
--
Met vriendelijke groet,
Stijn Blom
 
Geheel vrijblijvend Arne,
ritje op pad rond 12 uur , plan is een stopje rond half 1 voor een snack of zo in de buurt van Apeldoorn daarna weer terug naar Blom voor degene die dat wil. Aankomst Blom gok ik rond 1400 u. Maar de tijd van afscheid is natuurlijk wanneer het een ieder past. :]
 
Laatst bewerkt:
Ik moet hem toch weer laten schieten. De weekendplanning is aangepast en ik moet hier tussen Goes, Terneuzen en Middelburg pendelen.
 
Ja, ik dacht eerst dat ik alleen 's avonds een afspraak had, maar er is wat tussen gekomen.
 
Laatst bewerkt:
Sorry, ik was er graag bij geweest. Maar ik zit komend weekend met een paar motormaatjes aan de Moezel en kom pas rond 13 juni weer terug. Mijn brommer gaat wel aardig wat kilometers maken komende maand. :]
 
maar er is wat tussen gekomen.
Er is nog iets anders tussen gekomen... Gisteren is de Tiger verkocht. Hij wordt zaterdag opgehaald...

Nu op zoek naar wat anders. Het is en blijft wel een leuke fiets, maar niet voor alles dat ik er mee wil.
 
Arne ook al niet....Wat word het nu ? Een GS ;)

Zijn we in ieder geval met z'n tweeën Hans :-)
 
Laatst bewerkt:
Hahahaha, ik weet niet of het een GS gaat worden. Ik reed pas een 1100 GS en die viel tegen. Het lijkt me wel leuk om nog eens een 1150 GS te proberen, maar aan de andere kant wil ik ook wel weer wat lichter en wendbaarder. Toevallig liep ik vandaag tegen een 650 GS Dakar aan die ik ook wel leuk vond. Maar goed, ik heb nog niets besloten. Een F800GS lijkt me ook wel wat, maar die zijn nog boven budget. Helaas. En dan zijn er nog al die andere leuke merken. Terug naar Honda, maar dan een Africa Twin is een optie. Of Yamaha met een Super Ténéré 750, of een XT660Z of zo. Of ik ga helemaal een andere kant op en pak een toermotor en een lichte enduro. We zullen zien. ;)
 
Had de uitnodiging op facebook gezet en we krijgen mogelijk ook een Duitser aangeschoven.....en een vraag van iemand met een Speed Triple of ie het ritje mee mag rijden :]
 
Misschien gaat mijn motormaatje met Vstrom 1000 ook nog mee, tenzij hij met zijn kids schaapjes gaat kijken... ik ga vast schaapjes tellen...😴
 
Terug
Bovenaan Onderaan