MF Flevoland Topic LXVIII

vespapinupillustrationvintagesexyvespa-ec81b40ffbbba802e492edb3a43a3b32_h.jpeg
 
Het vaste cluppie gaat altijd. Zoals ieder jaar ook weer vaste plek in Veenendaal. Tyl neemt zijn bbq mee, partytent neemt de Pope mee, koelkast door DrWiegie. Ik eet/drink dit jaar alles op.
 
Haha klinkt goed.
Maar vaste cluppie zegt mij vooralsnog niet veel :?
Nog niet al te lang mijn motor rijbewijs en motor zodoende.
Hoe is die vaste club te bereiken? danwel wat is de tijd en verzamelplaats om na Veenendaal te vertrekken?

2q3dttu.jpg

55ihiw.jpg


Hierop rijd ik rond, gr patrick
 
Oei, een rood/wit/blauwe. Vanwege het multiculturele karakter van het cluppie willen we niemand voor de kop stoten. Dus geen Nederlandse kleuren, geen Jantje Smit en de anderen drinken geen alcohol meer. Spareribs kunnen nog wel, maar alleen stiekem. Misschien kun je het zwart schilderen? Anders hankt hank er wel een hankwerk van.
Hoe is het trouwens met 3 E's? Jij had toch veel contact met Ellen, Esther en Evelien?
 
Nieuwe klanten zijn natuurlijk ook welkom bij de pope, ik zal de motor inzegenen en voor mf Flevolanders reken ik minder dure prijzen :-)
 
@020jwz meh, geen oppas waarschijnlijk :(
@kevinblade stuivertje valt nu pas wie je bent :o . Ik heb pas knipperlicht lampjes bij je besteld voor mijn Mille. Kom ze asap halen na werk (lees: woensdag a.s.) :9
 
Laatst bewerkt:
Minder duur? Gewoon spotgoedkoop en retegoed. Een 9 op de schaal van Hank. De rest verkoopt 2e hands chinese rommel voor extreem hoge prijzen. En dan ook nog verkeerd gemonteerd.
Sowieso gek als je niet naar de pope gaat, want dan slaat superjoop je op je giegeltje.
Maar iedereen moet natuurlijk zelf weten waar je klant blijft.
 
Minder duur? Gewoon spotgoedkoop en retegoed. Een 9 op de schaal van Hank. De rest verkoopt 2e hands chinese rommel voor extreem hoge prijzen. En dan ook nog verkeerd gemonteerd.
Sowieso gek als je niet naar de pope gaat, want dan slaat superjoop je op je giegeltje.
Maar iedereen moet natuurlijk zelf weten waar je klant blijft.


Ik neig zelfs naar een 9.5
 
Oei, een rood/wit/blauwe. Vanwege het multiculturele karakter van het cluppie willen we niemand voor de kop stoten. Dus geen Nederlandse kleuren, geen Jantje Smit en de anderen drinken geen alcohol meer. Spareribs kunnen nog wel, maar alleen stiekem. Misschien kun je het zwart schilderen? Anders hankt hank er wel een hankwerk van.
Hoe is het trouwens met 3 E's? Jij had toch veel contact met Ellen, Esther en Evelien?

Hahah oke dan ben ik met de kleurstelling flink genaaid ;( ;(
En aiii dan zal ik me bomberjack met NL vlaggetje ook wel thuis laten :X :') :')
Jantje smit was ik sws al niet van ( + puntjes ?!! )
Maar laatst schade gehad met me motor, kan hank het niet netjes zwart spuiten ipv schilderen ?!
Als hij het een beetje mooi hankt, dan mag ie zich der van mij op uithanken.
Mwah contact met de 3 E's al een tijdje niet meer, Ellen en Esther zijn niet loyaal geweest en zijn vreemd gegaan meer een paar jongens uit Zuidoost '( :')
Bij evelien daarin tegen was ik gisteraaf nog, gekke meid isdat :X
 
Nieuwe klanten zijn natuurlijk ook welkom bij de pope, ik zal de motor inzegenen en voor mf Flevolanders reken ik minder dure prijzen :-)

Ekt ? Wat een geluk dat ik dit lees
Moet eerdaags een andere achterband op me motor laten zetten }) .
Zal eerdaags eens bij jouw langskomen en informeren.
Zo ver zit je nie bij mij vandaan :t
 
Heel goed!
Er zijn er hier nog wel meer die dingen kunnen waar je wat aan hebt. Vooral el Presidente, als die je goed gezind is, zal het je leven zeer vergemakkelijken.
Wat kun jij waar de rest wat aan heeft?

Doe de groeten aan de Pope, moet nog steeds bij hem langs.
 
Heel goed!
Er zijn er hier nog wel meer die dingen kunnen waar je wat aan hebt. Vooral el Presidente, als die je goed gezind is, zal het je leven zeer vergemakkelijken.
Wat kun jij waar de rest wat aan heeft?

Doe de groeten aan de Pope, moet nog steeds bij hem langs.


De rode loper staat klaar el presidente :-)
 
Voor mensen die ook richting Veenendaal gaan voor de megameeting, sta ik om 10:30 met de Aprilia (zie plaatje boven) bij de AutoRadam in Almere Stad. Ik las bij een willekeurig event op internet dat er nog wat groepen vanuit Emmeloord hier een tussenstop maken en om 10:45 vertrekken. Of die info actueel is weet ik niet, maar het lijkt mij wel een goed punt en een mooie tijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan