Gratis: Kuipdelen CBR600F4 '99-'00 PC35

Status
Niet open voor verdere reacties.

Realer

MF veteraan
18 jul 2006
11.115
306
Tijdje geleden in een opwelling wat kuipwerk voor m'n CBR600F4 van 1999
gekocht met het idee om deze in de toekomst voor circuitdagen te gaan gebruiken.
Die plannen zijn echter de ijskast in gegaan, dus de kuipdelen mogen weer weg.

het schijnen oude kuipdelen van de ten Kate machine van David de Gea te zijn geweest. Helaas zijn ze er niet ongeschonden van af gehaald, dus zit er wel het nodige werk aan.
Beetje handigheid met glasvezel is dus een pré..

De blauwe topkuip is overigens aan de onderkant ingekort, dus deze sluit niet meer aan op een onderkuip. (vorige eigenaar had deze voor een soort zwarte cross-achtig evenement op een quad gemonteerd).

blablabla...

Oftwel, door tijd en ruimtegebrek is de boel nu gratis op te halen jn Tubbergen.
Andere optie is de lokale gemeentewerf..

Prijs: GRATIS

p.s.
Door het volume is verzenden niet echt een optie








klik op 't plaatje voor een betere kijk op de zaken..
 
Laatst bewerkt:
Ook geschikt als tuin-ornament of om te bouwen tot hondenhok! :+
 
Alweer een maand verder en de kuipdelen zien er nog net zo uit als een maand geleden! :Y
 
Laatst bewerkt:
Had ik al vermeld dat deze kuipen diervriendelijk opgeslagen zijn en op geen enkele wijze met dhr Holleeder (and friends) in verband gebracht kunnen worden?
 
Oeh, dat macro biologisch doet het hem!
Maar sinds ik op Koningsdag gecrashed ben zou ik wellicht een andere kuip kunnen gebruiken.
Het gaat mij dan ook vooral om het meest hele gele spul.
Wat moet dat kosten?
 
Je moet het eigenlijk zien als een partij met meest heel geel spul.. plus extra's! })

Zonder gekheid, ik wil er gewoon in 1 keer vanaf. Doe een bod voor wat het je waard is, eventueel via pm en we komen er wel uit.
 
En ook niet van die smerige zoetstofvervangers zoals aspertaam of stevia of weet-ik-veel-wat-voor-meuk! 8-)
 
Het zal iedereen ongetwijfeld deugd doen om te horen dat de kuipdelen totaal geen hinder hebben ondervonden van de gesprongen waterleiding in Amsterdam! *D
 
In tegenstelling tot eerdere nieuwsberichten hebben de kuipdelen géén rol van betekenis gehad in
de verkiezingskeuze van de Verenigde (nog wel) Staten van Amurica..
 
Volgens mij krijg jij de ziggodome wel vol met die kletspraat, waar evt af te halen, volgens mij ver weg?
 
Volgens mij krijg jij de ziggodome wel vol met die kletspraat, waar evt af te halen, volgens mij ver weg?

Nee hoor, is hier vlakbij! Onze garage staat meteen naast ons huis. Ons huis woont trouwens in Tubbergen, Twente.
 
Heb je nog plek voor nog 2 kuip delen?
Ze zijn wel een beetje geschaafd met Asser asfalt ;)
 
Heb je nog plek voor nog 2 kuip delen?
Ze zijn wel een beetje geschaafd met Asser asfalt ;)

Ik heb er even over nagedacht, maar nee, sorry René. Het zou niet eerlijk zijn tegenover de kuipdelen om ze eerst te laten hechten aan 2 nieuwe soortgenoten, om ze vervolgens weer wreed uit elkaar te scheuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan