The Cathedral awaits WorldSBK 28-30 april 2017

Wat gaat Michael doen dit weekend?

  • geen podium

    Stemmen: 12 27,3%
  • 1 keer podium

    Stemmen: 16 36,4%
  • 2 keer podium

    Stemmen: 8 18,2%
  • Geen flauw idee, maar ik wil wel op een antwoord klikken, du

    Stemmen: 8 18,2%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Ik snap je opmerking niet helemaal ??


Vind Davies een hele goede coureur ( voor het WSBK ) maar ben dat gelul en gelieg wel een beetje flauw.
Rea zit hem constant te fucken en dat is gewoon irritant voor hem maar ga niet zeggen dat je hem zou kunnen verslaan in een rechtstreeks duel ! Aragon was Rea gewoon sterker en ging Davies er af om dat hij teveel pushte en in Assen was Rea ( vooral in de laatste 2 sectoren ) veel sneller dan Davies.
davies maakte een schakelfout bij het ingaan van de Gt en volgens mij sloeg de bak daarna gewoon vast of in een valse neutraal, daarbij stond hij op een set zachte banden die elke ronde minder werden terwijl Rea elke ronde meer over had en hem dus keihard verslagen zou hebben in het snelle deel.

Lang verhaal kort,in jouw optiek mag Rea cruisen op de ideale lijn en een snelle ronde verknallen omdat hij gewoon beter is :?
De wedstrijdleiding heeft hem naar plek 4 verplaatst op de grid,lijkt me voldoende bewijs(hij bestreed het ook niet)
Maw,Davies had het volste recht om 'm eens flink op z'n bek te rammen en zo geschiedde *D
 
Gelukkig is de ongelukkige Marvin Fritz inmiddels buiten levensgevaar en aan de beterende hand....
dat maakt me wel erg blij:-)

goed nieuws,

Marvin mag naar huis *O* en praat er al over dat hij volgende week weer rijdt :?

Ik heb de crash in slow motion op jouw buis gezien en de klap die hij tegen de helm kreeg was niet mis.
Verbazingwekkend dat hij er zo vanaf is gekomen, op beide schouders een beschermengeltje :Y
 
Lang verhaal kort,in jouw optiek mag Rea cruisen op de ideale lijn en een snelle ronde verknallen omdat hij gewoon beter is :?
De wedstrijdleiding heeft hem naar plek 4 verplaatst op de grid,lijkt me voldoende bewijs(hij bestreed het ook niet)
Maw,Davies had het volste recht om 'm eens flink op z'n bek te rammen en zo geschiedde *D


Misschien was het even onduidelijk maar ik had het over een rechtstreeks duel : de race dus !
Dat Rea op de lijn zat tijdens de ronde van Davies zal ik niet ontkennen, een reactie van Davies is dan het probleem ook niet. Het gelul van hem daarintegen wel , en elkaar op de bek rammen ( zoals jij het noemt ) hoort er al helemaal niet bij thuis.
 
Deze wel :+

full


Love hugh..
(Beetje doorscrollen voor heel veel hele mooi stills :+ )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan