TT Teammanager Competitie

Lastige ronde dit, had net genoeg budget voor Vinales of Marquez, maar met het oog op devolgende wedstrijden toch maar Vinales aangekocht.
Nu Marquez kopen en dan weer verkopen voor Spanje om Vinales aan te kopen, is 10% verlies van +- 30 miljoen budget.

Hoop wel dat Vinales zadelvast is en iedere wedstrijd top 3 weet te eindigen, dan heb ik misschien over 6 wedstrijden zowel Vinales als Marquez als rijders in mijn team.... :]

Ik ben benieuwd of er meer spelers zijn die ook zo denken, zie namelijk veel gokkers ertussen staan die met een Bautista en andere mindere rijders gokken op een dag succes... :?
 
Verkeerde gok....... Koop ik Vinales gaat ie er bij liggen |(

Lowes 2e man ivm budget ook onderuit....

Oftewel 460 plaatsen gezakt in het algemeen klassement en naar plaats 20 in het MF subklassement!


Maar Rossi gaat aan kop, dus mijn avond is weer helemaal goed ;)
 
Laatst bewerkt:
*O* goeie gok genomen. Al denk ik dat het voor Jerez wel eens anders kan zijn.

Redelijk goeie ronde, ik ben blij. :)
 
Laatst bewerkt:
Hmm, ingezet op teams Monster Yamaha en Ducati, maar de punten vallen wat tegen. De gok op 1 topcoureur kan uit, maar dan moet hij wel winnen en zeker niet gaan liggen. :)
 
Hmm, ingezet op teams Monster Yamaha en Ducati, maar de punten vallen wat tegen. De gok op 1 topcoureur kan uit, maar dan moet hij wel winnen en zeker niet gaan liggen. :)

Je hoeft zeker niet persé één toprijder te hebben ben ik nu wel achter. Twee (sub)toppers in combinatie met team en motor die ook in de middenmoot zitten levert behoorlijk punten op, bovendien heb je minder risico als er bij eentje iets niet goed gaat, kost je wel punten uiteraard, maar er blijft dan ook nog wel wat fatsoenlijks over.
 
Ligt het aan mij of staat er bij de statistieken het verkeerde jaar erboven? Moto Grand Prix 2016 ipv 2017?
 
Neh, nog net gewijzigd van Pedrosa naar Marquez... |(
 
Gaat heel erg lekker zo :)

1e in GP klassement en zelfs 4e overall. Alleen nr 1 heeft een behoorlijke voorsprong van ruim 100 punten.
 
Gaat heel erg lekker zo :)

1e in GP klassement en zelfs 4e overall. Alleen nr 1 heeft een behoorlijke voorsprong van ruim 100 punten.
Netjes!
Hoeft maar een race bizar te lopen en het is een totaal ander feestje.. :+
Maar vooralsnog loop je lekker uit op deze manier omdat je budget er ook naar is
 
Netjes!
Hoeft maar een race bizar te lopen en het is een totaal ander feestje.. :+
Maar vooralsnog loop je lekker uit op deze manier omdat je budget er ook naar is

Het is een beetje een systeem van recht vam de sterkste inderdaad, gaat het goed dan kun je meer investeren en andersom. Uiteindelijk moet je natuurlijk ook gewoon vooral mazzel hebben maar een beetje opletten wat er in de trainingen gebeurt helpt ook wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan