MFMM - MEGA MEETING 2017 - 7 MEI - VEENENDAAL

Kansloos idd. Het event op Facebook heette eerst zelfs "Wie Rijdt Mega Meeting". Gestart door een gebande MFer (van Brag & Boost) die zijn ban duidelijk niet kan verkroppen.

Het is en blijft de MFMM.
 
Cookies op gelderlander.nl | gelderlander.nl

Hier spreekt men over de "Wie rijdt & Motor Forum Mega Meeting" |(

Heb niet zoveel met de MM, kijk liever de MotoGP of ga liever naar Hengelo :] :Y
Maar het positieve is iig dat de Gelderlander wel naar MF verwijst. Beetje sneu en kansloos om een dergelijk evenement te kapen. Waar ik dan wel weer om moet lachen, zijn de reacties van meneer Dieter die naar de kerk gaat, maar zijn medemens geen plezier gunt _O-
 
Laatst bewerkt:
Heb niet zoveel met de MM, kijk liever de MotoGP of ga liever naar Hengelo :] :Y
Maar het positieve is iig dat de Gelderlander wel naar MF verwijst. Beetje sneu en kansloos om een dergelijk evenement te kapen.
Sommige mensen vinden zichzelf belangrijk en plaatsen zichzelf en hun clubje graag in het middelpunt van de belangstelling :)

Waar ik dan wel weer om moet lachen, zijn de reacties van meneer Dieter die naar de kerk gaat, maar zijn medemens geen plezier gunt _O-
Gelezen, prachtig idd :) Soms weet je werkelijk niet of iemand iets serieus meent of gewoon aan het trollen is...
 
De McDonald's Veenendaal snapt het inmiddels. :9

geqv5W9_d.jpg
 
Sommige mensen vinden zichzelf belangrijk en plaatsen zichzelf en hun clubje graag in het middelpunt van de belangstelling :)Gelezen, prachtig idd :) Soms weet je werkelijk niet of iemand iets serieus meent of gewoon aan het trollen is...

Inderdaad. En in dit geval wil je het niet eens meer weten. Niet te lang over nadenken, laat anderen zich maar ergeren ;)
 
Net terug, heel erg grote opkomst! Was leuk om het weer eens zo druk te zien, McDonalds Veenendaal heeft het idd goed aangepakt.
Politie was er ook ,maar niet overdreven aanwezig. Ze noteerden trouwens wel de kentekens van motoren die vol door rood reden richting de snelweg ;)
 
WIE O WIE Maakt er een foto topic aan; ik heb er ruim 3000 5000 *D
 
Laatst bewerkt:
Net terug, heel erg grote opkomst! Was leuk om het weer eens zo druk te zien, McDonalds Veenendaal heeft het idd goed aangepakt.
Politie was er ook ,maar niet overdreven aanwezig. Ze noteerden trouwens wel de kentekens van motoren die vol door rood reden richting de snelweg ;)

Ook de kentekens van degene die te hard reden.
Maar of ze daar wat mee kunnen.


full
 
Laatst bewerkt:
Kansloos idd. Het event op Facebook heette eerst zelfs "Wie Rijdt Mega Meeting". Gestart door een gebande MFer (van Brag & Boost) die zijn ban duidelijk niet kan verkroppen.

Het is en blijft de MFMM.

Het FB event waar je naar verwijst is niet degene die ik gemaakt heb voor de meeting, deze heeft altijd MF Mega Meeting geheten. Degene die je bedoelt is vanuit Wie Rijdt opgezet om te kijken wie er van die groep naar de MFMM zouden gaan. Op mijn verzoek is er in ieder geval bijgezet dat het een initiatief van MF is.

Los van dit allemaal, er was echt een enorme opkomst in mijn ogen! Volgens mij wel weer een piek-aantal sinds vorgaande edities. Dat vind ik dan wel leuk om te zien. Volgens mij was de sfeer ook zeker goed. Ondanks dat ik de locatie Ochten verwijderd heb en de politie grote woorden had over "de poorten sluiten" was het volgens mij ook nog heel erg druk in Ochten. Kwam hier een beetje laat aan toen er ook al mensen wegreden, maar ook daar stond de parkeerplaats ongeveer vol. Toch wel leuk om te zien :)

Ik heb rond de 550 foto's gemaakt die ik nog om moet zetten naar jpg en later in het foto- en videotopic zal delen :)
 
Het FB event waar je naar verwijst is niet degene die ik gemaakt heb voor de meeting, deze heeft altijd MF Mega Meeting geheten. Degene die je bedoelt is vanuit Wie Rijdt opgezet om te kijken wie er van die groep naar de MFMM zouden gaan. Op mijn verzoek is er in ieder geval bijgezet dat het een initiatief van MF is.
Dank voor de info. Ik vond het vreemd dat Wie Rijdt ook genoemd werd in de publicaties in de kranten, en ook nog eens als eerste (vóór MF). Het is en blijft de MFMM, ongeacht welke grote groep samen naar de MFMM rijdt.

Los van dit allemaal, er was echt een enorme opkomst in mijn ogen! Volgens mij wel weer een piek-aantal sinds vorgaande edities. Dat vind ik dan wel leuk om te zien. Volgens mij was de sfeer ook zeker goed.
Dat is super idd, en helemaal goed dat er hele groepen (zoals Wie Rijdt) aanhaken. Dat is m.i. nog altijd de kracht van de MFMM: heel veel motorrijders bij elkaar ongeacht het "kliekje" waar ze al dan niet bijhoren :)
 
En WIE was de rijder die na het verlaten van de rotonde richting snelweg onderuit ging..? Iets met een legergroene kleur ofzo..? Was met de camera de andere kant op aan het kijken dus heb m niet op de foto...
 
Het was weer een geslaagde dag :) Ook nog een mooie foto samen met Ronald McDonald aan overgehouden [ot]altijd al willen hebben :+[/ot]

Na afloop nog even naar Ochten gereden. Ging met mijn eigen groepje en de slinger die achter me aan reed werd groter en groter _O- Sfeer was daar ook erg gemoedelijk moet ik zeggen, we mochten gewoon het terrein op en we hebben nog lekker een menu'tje weg zitten stoppen. Politie was daar ook zo weg toen ze volgens mij in de gaten kregen dat het daar niet zo gigantisch druk werd.

Al met al een leuke dag. En wat kwam B&B weer met een grote groep.. Ik heb het helemaal gefilmd en dat duurde weliswaar 7 minuten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan