Constands bandenwarmers

Ik heb deze warmers ook voorbij zien komen en zijn favoriet voor als mijn RaceTech budget-warmers het begeven.

Een paar Capit of Chickenhawk vind ik simpelweg te duur voor die 7a8 keer dat ik per jaar rijd. Tenzij ik natuurlijk een goedkoop setje 2e hands vind😂😁
 
Ik en mijn broer rijden ook beiden met deze warmers sinds de start van dit seizoen. Ze zijn tot nu toe heel goed bevallen(5 dagen tot nu toe). Ik hou jullie op de hoogte
 
Ik en mijn broer rijden ook beiden met deze warmers sinds de start van dit seizoen. Ze zijn tot nu toe heel goed bevallen(5 dagen tot nu toe). Ik hou jullie op de hoogte


Mee eens het zijn goede bandenwarmers heb ze ook had ze eens een keertje uitgeprobeerd .

Moest wel wennen met het wegrijden uit de pitbox het leek net alsof mijn stuurdemper niet goed werkte _O-
 
Hoe warm wordt de achterband? :)


Pff geen idee Ferry.
Durf de thermometer er niet in te steken :+
Je mag op zandvoort 16-6-2017 komen voelen/meten ?

Heb 3 standen L M H begin meestal op Medium en zelfs die stand is voor mijn tempo voldoende ;) Rij daarna 1 rondje rustig.
 
heb ervaring met Termorace en TTSL die werden best wel warm , met infrarood gemeten tussen de 75 en 80 gr !! en das echt heet als je je hand op de band legt
Door een andere maat achter (200/60) andere moeten kopen , nu Chickenhawk , en echt die worden nog veel warmer !! gemeten met dezelfde infrarood 85 tot 87 gr !
daar leg je je hand niet lang meer op , ze kosten wat , maar dan heb je ook wat
 
heb ervaring met Termorace en TTSL die werden best wel warm , met infrarood gemeten tussen de 75 en 80 gr !! en das echt heet als je je hand op de band legt
Door een andere maat achter (200/60) andere moeten kopen , nu Chickenhawk , en echt die worden nog veel warmer !! gemeten met dezelfde infrarood 85 tot 87 gr !
daar leg je je hand niet lang meer op , ze kosten wat , maar dan heb je ook wat
Mooi. Pirelli Superbike slick vraagt om een karkas temperatuur van 80 graden waardoor je bandoppervlak wel 95 graden mag worden in de warmer :)
 
heb ervaring met Termorace en TTSL die werden best wel warm , met infrarood gemeten tussen de 75 en 80 gr !! en das echt heet als je je hand op de band legt
Door een andere maat achter (200/60) andere moeten kopen , nu Chickenhawk , en echt die worden nog veel warmer !! gemeten met dezelfde infrarood 85 tot 87 gr !
daar leg je je hand niet lang meer op , ze kosten wat , maar dan heb je ook wat

Ja ik dit heb ik ook, ik heb caprit spina suprema of hoe ze ook heten maar ik leg me hand echt niet zomaar om de band als de warmers er net af gaan, mijn te warm!
Daarom vraag ik me af waarom mensen zeggen ze voelen warm aan, dan denk ik dan worden ze niet heet genoeg.
Maar goed maat van mijn heeft ze ook en die hoor ik ook niet klagen en die heeft ze nu 2 jaar.
 
Zoals jl vrijdag op zandvoort met de kou / wind toen hadden ze het moeilijk om warm te worden.Stond toen wel in de wind en kou.
 
Terug
Bovenaan Onderaan