Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Over het feit dat Cheque van Gelder domme vragen stelde en dat ze net doen alsof het publiek er geen verstand van heeft: dat heeft het publiek ook niet. En het WK Superbike is al helemaal onbekend. Ik volg de motorsport nu 35 jaar en ik heb de illusie opgegeven dat motorsport ooit een mainstream sport wordt. Big deal, ik geniet gewoon en dat het totaal aan 98% van de rest van Nederland voorbij gaat dat is dan maar zo.

En daarom vind ik het gescheld op Eurosport dat ze eens een keer iets niet op ES1 maar op ES2 uitzenden totaal niet reëel. Ik denk dat we onze handjes mogen dichtknpijpen knijpen dat het überhaupt live te zien is op tv in NL.

Eens. We moeten blij zijn dat het WSBK de zendtijd krijgt die het krijgt en dat we de kunsten van MVDM kunnen volgen. Dat van Gelder een aantal vragen stelt die voor ons als volgers dom zijn, is nog niet eens zo slecht, denk ik. Er zijn ook mensen die dit voor het eerst zien, dan moet je misschien wel dit soort vragen stellen, om die mensen wegwijs te maken richting de sport. Overigens vond ik die vraag over de G-krachten zo slecht nog niet.

Ik heb Olav Mol in een interview horen zeggen, dat hij zijn commentaar heeft moeten aanpassen omdat er nieuwe mensen F1 kijken sinds Max succes heeft. De doorgewinterde fans weten van de hoed en de rand, maar voor de nieuwelingen zullen een aantal aspecten verdere toelichting nodig hebben.

Dat het WSBK minder aandacht krijgt dan MotoGP en F1 is evident, ik hoop dat het MVDM lukt om succesvol te worden en dat er misschien een klein max-effect t.a.v. het WSBK komt. Ik zal er alleen niet mijn adem voor gaan inhouden.
 
Eens. We moeten blij zijn dat het WSBK de zendtijd krijgt die het krijgt en dat we de kunsten van MVDM kunnen volgen. Dat van Gelder een aantal vragen stelt die voor ons als volgers dom zijn, is nog niet eens zo slecht, denk ik. Er zijn ook mensen die dit voor het eerst zien, dan moet je misschien wel dit soort vragen stellen, om die mensen wegwijs te maken richting de sport. Overigens vond ik die vraag over de G-krachten zo slecht nog niet.

Ik heb Olav Mol in een interview horen zeggen, dat hij zijn commentaar heeft moeten aanpassen omdat er nieuwe mensen F1 kijken sinds Max succes heeft. De doorgewinterde fans weten van de hoed en de rand, maar voor de nieuwelingen zullen een aantal aspecten verdere toelichting nodig hebben.

Dat het WSBK minder aandacht krijgt dan MotoGP en F1 is evident, ik hoop dat het MVDM lukt om succesvol te worden en dat er misschien een klein max-effect t.a.v. het WSBK komt. Ik zal er alleen niet mijn adem voor gaan inhouden.
Dat er vragen en beelden zijn van vervelende valpartijen is niet positief voor een nieuwe :? kijker over in dit geval het WKSBK.
Achterlijke vraag aan Max of tie wilde ruilen neeeeeee ik wil mijn rug niet breken hoepel ff op met die kutopmerkingen.Geef op een andere wijze antwoord te veel risico iets dergelijks.
Net of motorrijders/coureurs hersencellen missen.Dat Micheal ook lacht over Max zijn opmerking ach wat moet tie anders op tv.
Maar het zal nooit veranderen helaas negatief nieuws en dit soort opmerkingen over mijn zeer geliefde sport die ik al bijna 40 :) jaar volgt.
Niemand op deze aardbol hoeft mij te vertellen over het risico van motorrijden zowel op het circuit als op straat genoeg gezien en meegemaakt,doe het al vele jaren

Mijn mening.
 
Dat er vragen en beelden zijn van vervelende valpartijen is niet positief voor een nieuwe :? kijker over in dit geval het WKSBK.
Achterlijke vraag aan Max of tie wilde ruilen neeeeeee ik wil mijn rug niet breken hoepel ff op met die kutopmerkingen.Geef op een andere wijze antwoord te veel risico iets dergelijks.
Net of motorrijders/coureurs hersencellen missen.Dat Micheal ook lacht over Max zijn opmerking ach wat moet tie anders op tv.
Maar het zal nooit veranderen helaas negatief nieuws en dit soort opmerkingen over mijn zeer geliefde sport die ik al bijna 40 :) jaar volgt.
Niemand op deze aardbol hoeft mij te vertellen over het risico van motorrijden zowel op het circuit als op straat genoeg gezien en meegemaakt,doe het al vele jaren

Mijn mening.

Klinkt een beetje of zoals jij dat ziet iedereen in NL dat moet zien. Jij bent, neem ik aan, liefhebber met veel meer kennis van deze sport dan de niet reguliere kijker.
Logisch dat je vragen krijgt die jij niet zal stellen.

En wees eerlijk. Hoeveel mensen zitten hier op het forum die ook niet naar een sport kijken, waar als NL in een finale staat, dit normaal nooit kijken, dan ook ineens of de wedstrijd, of samenvattingen, kranten, etc. gaan zien...
Geldt ook voor motorsport he... Zeker als er iets in Assen is met nederlanders erbij.

Een beetje relaxed, niet zo gepikeerd omdat het niet is zoals jullie dat graag willen zien :) :)
 
Ik kan me die commentator van een paar jaar geleden tijdens de 8hrs van Suzuka nog herinneren toen Michael Randy de Puniet voorbij ging.....

Maikuuu van de Markeee
:} :} :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
;(

ezgif-3-f58bbec01b.gif
 
Die achterband floepte er volgens mij zomaar af. Zelfs Rea zei dat het een rare crash was ;)

Morgen hopen op meer geluk
 
Hij had deze race kunnen winnen, een WKSBK overwinning glipte onder hem vandaan '(
 
Aaargh balen! Rea noemde het ook een zeer vreemde crash en zeker niet Michaels fout. Die band zag er erg vreemd uit. Hij had dit op zeker kunnen winnen! Ook wel zuur dat Lowes nu tweede wordt. Morgen weer een dag!

Die crash met Davies was heel eng! Gelukkig kon hij weer staan.

Wel echt supertof om hem weer vooraan te zien rijden.
 
Hij had deze race kunnen winnen, een WKSBK overwinning glipte onder hem vandaan '(

Zonder al te negatief willen zijn, maar een 1ste plek was denk ik wat te hoog gegrepen. Jonathan Rea is wel een klasse apart in WKSBK en het gemak waarmee Jonathan het gat dicht reed naar van der Mark (is niet de eerste keer dat Jonathan zoiets laat zien)
laat toch wel zien dat de eerste plek heuuuuuuul moeilijk was geworden. :Y :Y

Een tweede plek, ja dat was wel mogelijk geweest na een spannend gevecht met Davies :}

Helaas liep het een beetje anders...............................................
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan