Johann Zarco

Wat een begin van de race :}
 
Weer een prachtige race van Zarco. Wat een aanvulling voor het veld!
 
:Y Het is wachten op de Backflip in de MotoGP. Kwestie van tijd *O*
 
Is te hopen voor Zarco en Folger dat Tech3 zo sterk blijft. Een jaar of 5 terug begonnen Cal en Dovi ook sterk aan het seizoen, het zakte toen aardig in. Zarco rijdt wel echt super.
 
Ik vond het maar een raar mannetje in de moto2.
Kan die ook niets aan doen het blijft een Fransoos.

Maar zijn debuut in de Motogp verdient alle lof en respect.

Misschien ben ik stiekem wel fan van de man aan het worden. :t
 
Is te hopen voor Zarco en Folger dat Tech3 zo sterk blijft. Een jaar of 5 terug begonnen Cal en Dovi ook sterk aan het seizoen, het zakte toen aardig in. Zarco rijdt wel echt super.

In het begin van het seizoen zijn de specs(nagenoeg)gelijk aan die van het factory team,daarna krijgen de fabrieksjongens al eerste het nieuwe update speelgoed
 
In het begin van het seizoen zijn de specs(nagenoeg)gelijk aan die van het factory team,daarna krijgen de fabrieksjongens al eerste het nieuwe update speelgoed
Bedoelde ik ook, varieert per seizoen een beetje hoeveel invloed dit heeft. Volgens Weeink is het 2016 frame op dit moment ook nog gewoon beter. Doet allemaal niks af aan de prestaties van Zarco, rijdt zo relaxed rond die gast :]
 
Bedoelde ik ook, varieert per seizoen een beetje hoeveel invloed dit heeft. Volgens Weeink is het 2016 frame op dit moment ook nog gewoon beter. Doet allemaal niks af aan de prestaties van Zarco, rijdt zo relaxed rond die gast :]


In zijn RBR en 125cc tijd was hij ook sterk dus ik denk dat hij echt wel een aanwinst is voor de MotoGP
 
Zarco levert op deze manier sollicitatie na sollicitatie in voor Rossi's zitje in 2019 (je weet wel, na Rossi's 10e titel :+).
 
:Y :^

Wat een start vooral weer en gewoon een foutloze race verder. Knap hoor :}

Maar het is wel wachten tot het eens stevig fout gaat in sommige van zijn acties.
Desondanks *O* laat hem deze pace maar aanhouden, wat een vechter.
 
:Y Het is wachten op de Backflip in de MotoGP. Kwestie van tijd *O*
Ik hoop dat hij ondertussen wel blijft oefenen. :+
Bedoelde ik ook, varieert per seizoen een beetje hoeveel invloed dit heeft. Volgens Weeink is het 2016 frame op dit moment ook nog gewoon beter. Doet allemaal niks af aan de prestaties van Zarco, rijdt zo relaxed rond die gast :]
Toch even noemen dat 2016 frame. :+
 
En Hervé kan altijd nog een zak geld krijgen mocht een fabrieksteam Zarco willen overnemen. :P
 
Laatst bewerkt:
Begrijpelijke keuze van beide kanten , er komt in principe niks bijzonders vrij.
1 jarig contract kan ook mooi opgevolgd worden door een contract bij het Yamaha fabrieksteam ;)
 
Voor nu misschien nog te vroeg, maar dit zou toch een mooie uitslag zijn morgen:
1. Zarco
2. Rossi
3. Vinales

:]
 
Voor nu misschien nog te vroeg, maar dit zou toch een mooie uitslag zijn morgen:
1. Zarco
2. Rossi
3. Vinales

:]

:^
Zarco fenomenaal in Q1 vandaag, om het netjes af te maken in Q2. Wat een sensatie is die kerel. Ik gilde het uit toen hij Q2 haalde op het laatste moment met 10 ronden oude softs.

KTM goede timing en daardoor tweemaal in top 10, niet slecht!
 
Terug
Bovenaan Onderaan