Be-He Landmarkrally 2017

Zo Strikkie: als jij die kip vanaf de trein hebt gezien dan was je aardig van het padje spoortje af O-)
 
Ik zeg ook niet dat ze allemaal dicht bij het spoor staan, maar wel vaak.

Je geeft nu wel veel informatie weg over de kip, en je doet geeneens mee! :+
 
Ik zeg ook niet dat ze allemaal dicht bij het spoor staan, maar wel vaak.

Je geeft nu wel veel informatie weg over de kip, en je doet geeneens mee! :+


Stop maar met zoeken. Ik kwam hem net tegen -O-





full
 
Wat is dit nou?? Mooie toerdag en niet 1 fotootje. En die kip van Hans telt niet...
 
Laatst bewerkt:
Altijd nog meer kip dan geen kip. :P

Wat ik niet 123 kan vinden. Stel de maand is voorbij. zijn de bijbehorende landmarks dan ook ongeldig? Als in dat je daar dan geen punten meer voor krijgt.
 
Al scoor je ze allemaal op 30 September, om vijf voor twaalf, je krijgt toch punten :Y

Je maakt me er niet blij mee, dat dan weer niet :N
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij leuker dat als je je maandquota niet haalt dat je die niet meer in kan halen.
Moet je toch iets driftiger zoeken mijn inziens. Nu zou je kunnen sparen en dan op het einde in een klap al je foto's neerplempen en uit het niets winnaar kunnen worden. Maar dat is wat ik denk en de regels zijn er al.

Al scoor je ze allemaal op 30 September, om vijf voor twaalf, je krijgt toch punten :Y

Je maakt me er niet blij mee, dat dan weer niet :N
 
Nee dat haal je dan dus niet meer, aangezien je de bonuspunten dan niet hebt...
Het is juist leuk als je maanden later alsnog dat ene landmark vindt en nog kan scoren.
 
De regels zijn met ingang van verleden jaar juist gewijzigd om de scherpste kantjes van het wedstrijdelement af te halen; er waren deelnemers die vijf over twaalf s'nachts de deur uitgingen om een Landmark te scoren. Guilty as charged :$

Zoals we het nu hebben blijft het een wedstrijd, maar is het niet nodig direct als een gek op weg te gaan. Bovendien maken ook deelnemers die niet per direct op de motor kunnen klimmen toch een kans. :)

De wedstrijd is eigenlijk een smoes om eens ergens anders te :] dan je gewone rondje.
Er zijn ook nieuw deelnemers die nog niets gevonden hebben, ik vind dat erg jammer, want het zou leuk zijn als de groep deelnemers wat groter wordt, en qua punten zo'n beetje met elkaar oploopt.

De stand tot nu toe;
1 Eddytoo, Heeft alle Landmarks + eentje zelf geleverd + 1 bonuspunt = 7 punten :}
2 Braaap, Ook alle Landmarks + een eigen Landmark = 6 punten :}
3 Willem 1979, Twee Landmarks + een geleverd = 3 punten :}
4 Artemecion Een Landmark + een geleverd = 2 punten :}
5 Jacco 02 Een Landmark = 1 punt :}
D-S en Dash hebben helaas tot nog toe niets gevonden, maar wél een Landmark geleverd,dus ook ieder één punt. :Y

Was ik verdikkeme de aangeleverde Landmarks vergeten :$

Iedereen succes gewenst met zoeken en vinden *D

Denk ik alles netjes in kolommetjes te zetten, ziet het er nog steeds slordig uit
 
Laatst bewerkt:
Het Landmark mailadres wordt niet meer gebruikt, en ik dacht eigenlijk dat ik het opgeheven had. Als je me privé wilt bereiken, stuur me dan een pb-tje, wil je meedoen, stel je dan hier ff voor
 
De regels zijn met ingang van verleden jaar juist gewijzigd om de scherpste kantjes van het wedstrijdelement af te halen; er waren deelnemers die vijf over twaalf s'nachts de deur uitgingen om een Landmark te scoren. Guilty as charged :$

Zoals we het nu hebben blijft het een wedstrijd, maar is het niet nodig direct als een gek op weg te gaan. Bovendien maken ook deelnemers die niet per direct op de motor kunnen klimmen toch een kans. :)

De wedstrijd is eigenlijk een smoes om eens ergens anders te :] dan je gewone rondje.
Er zijn ook nieuw deelnemers die nog niets gevonden hebben, ik vind dat erg jammer, want het zou leuk zijn als de groep deelnemers wat groter wordt, en qua punten zo'n beetje met elkaar oploopt.

De stand tot nu toe;
1 Eddytoo, Heeft alle Landmarks + eentje zelf geleverd + 1 bonuspunt = 7 punten :}
2 Braaap, Ook alle Landmarks + een eigen Landmark = 6 punten :}
3 Willem 1979, Twee Landmarks + een geleverd = 3 punten :}
4 Artemecion Een Landmark + een geleverd = 2 punten :}
5 Jacco 02 Een Landmark = 1 punt :}
D-S en Dash hebben helaas tot nog toe niets gevonden, maar wél een Landmark geleverd,dus ook ieder één punt. :Y

Was ik verdikkeme de aangeleverde Landmarks vergeten :$

Iedereen succes gewenst met zoeken en vinden *D

Denk ik alles netjes in kolommetjes te zetten, ziet het er nog steeds slordig uit


Ik eis tijdcompensatie voor het feit dat mn brommer niet rijklaar is! Judge! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan