klem voor 32mm stuur op 22mm stuur

Roccade

MF'er
18 nov 2015
233
8
Harderwijk
Ik heb een klem voor een 32mm stuur, echter wil ik deze monteren op een 22mm stuur.
Helaas is de klem niet leverbaar voor 22mm dus moet ik iets aanpassen/opvullen.

Nu zoek ik al even op internet maar kan niet vinden wat ik wil....

Graag zou ik het opvullen met iets dat hiervoor gemaakt is uit twee stukken kunststof.

Iemand een suggestie?
 
Weet niet of je bekend bent met sketchup maar je zou hetgeen dat je wil hebben kunnen modelleren, exporteren als printbaar bestand en dan uploaden naar 3Dhubs. Lokale hub uitkiezen en laten printen. Euro of 2-5 opstartkosten + een schijntje aan materiaal, even op je fiets er naar toe om op te halen. Heb je exact wat je wil tegen beperkte kosten, ik denk <€10. Eerste random hub in Breda, DEMP's hub. Startkosten €2,60.

klem.jpg


2pq6w6r.png


Ben je voor een euro of €4,07 helemaal het heertje :+
 
Laatst bewerkt:
Ja en dan breekt die geprinte meuk en dan heb je opeens je stuur in je handen en je motor tegen een boom. Gewoon van aluminium doen zoals al geopperd is. Of als je t toch wilt laten printen, bij een gerenommeerd bedrijf via SLS laten doen en niet bij een of andere beunhaas met een DIY printertje waar je de kwaliteit niet van kent.
 
TS heeft nog niet gereageerd op wat hij eigenlijk wil doen. Ik ging ook uit van iets op zijn stuur monteren, vandaar dat ik Garmin en Ram accessoires tipte. Mocht hij een dunner stuur in zijn stuurklemmen willen monteren uiteraard niets van dat al gebruiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan