Aankooptip v.d. week 3.0 Waar spanrijders schroot aansmeren

Status
Niet open voor verdere reacties.


oke jij ook een emmer

full
 
Ik zie wel erg veel potten inderdaad. Kun je die plantjes niet in een velg zetten? *O*
 
De basis is inderdaad leuk, maar voordat je hem weer een beetje normaal hebt met spatborden, stuur en tank ben je toch een behoorlijk bedrag verder. En dan ga ik uit van niet originele onderdelen.

Wat kan je daar nou van maken? Een karretje op de draaimolen?
 
wat is jullie mening over deze Honda CBR1000F? lijkt mij interessant, ik wil gaan beginnen met zijspan rijden, en dan lijkt mij deze daar ideaal voor..

gr. Thom

Lijkt mij op het eerste oog prima.

Vind zelf de voorpartij niet helemaal bij de motor passen, maar dat is persoonlijk.
Misschien dat het met een voorspatbord er op al wat verbeterd.
 
Laatst bewerkt:
De basis is inderdaad leuk, maar voordat je hem weer een beetje normaal hebt met spatborden, stuur en tank ben je toch een behoorlijk bedrag verder. En dan ga ik uit van niet originele onderdelen.Wat kan je daar nou van maken? Een karretje op de draaimolen?

Ha ding heb ik vroeger al vaak op de foto gezet is al een oude combi die je toen vaak op meetings met andere motorrijders zag, blijft gewoon leuk
(al wil ie hem niet verkopen voor mijn bod )

en de eerste
Kan meevallen op de mijne zit ook een tank van 80,- een flh spatbordje bij Feelders vandaan en een XS650 voorspattert lag nog in de schuur, denk dat ik er voor 500,- aan onderdelen een leuke combi van (kan) laten maken :Y

Heb dan wel het geluk dat er hier nog zo'n tankie ligt en wat 15 inch wieltjes, spatbordjes etc
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan