Silly Season 2017

Maybe ...een switch van zitje als Kent sneller is dan de vaste rijders. Bo naar de moto2 en Kent op zijn zitje 👌
 
Zat ik ook al aan te denken. Bij Kiezer? De Dorna zag hem om zijn lengte liever in de Moto 2 heb ik al eens gelezen.
Het moet niet gekker worden :Z maakt Dorna uit waar onze Bo in rijd :? die knul is al 18 :]

Je hebt echt niets meer te vertellen in deze wereld :+
 
Ik heb het alleen hier gelezen op het MF, maar nergens anders.
In de Motoplus, interview met Steven/Barbapappa. :t
full
 
Laatst bewerkt:
En hem zie ik dus absoluut niet gaan presteren in de GP !

Vraag me niet waarom maar dat gevoel heb ik echt.

Daarbij had ik verwacht dat hij er dit seizoen zou staan

Ik vraag me af of Nakagami bij een beter team beter tot zijn recht komt. Hij is in de Moto2 een uitstekende subtopper, maar niet goed genoeg voor de titelstrijd. In de MotoGP heeft men graag een Japanner, maar momenteel zie ik in Nakagami puur een rijder zoals Aoyama ook was.
 
Kijk naar de prestaties van Folger nu in de MotGP. Velen hadden dat ook niet verwacht.
Dus Naka kan ook voor een verassing zorgen :9~
 
Dat kan, dat kunnen Pasini, luthi, corsi,simeon,aegerter,pons,cortese, etc. ook misschien eventueel wel
 
Luthi vind ik zelfs in de moto 2 gewoon WEER tegenvallen, het beste is er af !

Sandro Cortese zie ik wel als GP man samen met Morbidelli, vrij strakke en snelle stijl( cortese ff iets minder momenteel)

Nakagami geef ik meer kans in het WSBK, het is voor de GP, denk ik, gewoon veldvulling
 
Ik vraag me af of Nakagami bij een beter team beter tot zijn recht komt. Hij is in de Moto2 een uitstekende subtopper, maar niet goed genoeg voor de titelstrijd. In de MotoGP heeft men graag een Japanner, maar momenteel zie ik in Nakagami puur een rijder zoals Aoyama ook was.
:^

Als er 1 ding is wat Zarco bijvoorbeeld wel bewijst, is dat het pas echt een beetje wil lukken als je al minimaal 1x Moto2 kampioen bent geworden. Japanners in de GP en SBK zijn tot nu toe meestal een mooie aanvulling geweest en de GP/Honda willen koste wat het kost een Japanner erin, wat logisch is.
Nakagami is momenteel de sterkste Japanner inderdaad, maar zeker niet een topper.
 
Op die laatste foto staat hij stil. :+

Ik had jaren geleden een circuitdag met zo'n kleine GP brommer in dezelfde sessie.
Gewoon mega gevaarlijk als je met de gewone straatfiets 188 pk uit accelereerd.. doemt er in de Veenslang ineens zo'n bromvlieg voor. -O-
 
:^

Als er 1 ding is wat Zarco bijvoorbeeld wel bewijst, is dat het pas echt een beetje wil lukken als je al minimaal 1x Moto2 kampioen bent geworden. Japanners in de GP en SBK zijn tot nu toe meestal een mooie aanvulling geweest en de GP/Honda willen koste wat het kost een Japanner erin, wat logisch is.
Nakagami is momenteel de sterkste Japanner inderdaad, maar zeker niet een topper.


Vraag me af of je het behalen van een kampioenschap er aan kan koppelen ;)
Zarco had altijd al een mooie soepele stijl , past natuurlijk goed bij de Yamaha
Daarbij is meneer niet bang en prikt hem er zo tussen, bandenmanagement kent hij nog niet echt ( is in de moto 2 ook niet nodig )
Folger doet het ook gewoon heel goed op die Tech 3
Lowes op de appie gaat ook niet echt super slecht
Rins op de Suzuki kunnen we weinig van zeggen, ik had er in de Moto 2 al geen hoge pet van op en denk ook niet dat het een podium rijder word.

MM is de enige die ik me kan bedenken die zn moto 2 stijl heeft mee kunnen nemen naar de GP , ook meteen de enige die het meteen al goed deed maar natuurlijk op een fabrieksfiets !


Zarco gaat er wel komen maar moet nog veel dingen leren :)
 
Daar gaat Bo z'n plekje...

Lekker positief paulus....die is niet in dienst bij Ajo maar testrijder voor KTM ...dus wij ...jij maken ons overal druk om maar is niks in het vetje...dat kan alleen maar de goede richting op gaan , als je al achterstand heb op je concurrentie dan dus Honda, ....ja dan moet je iemand in gaan zetten die dat ding aan de tand voelt ...en ik ben van mening dat dit een goeie zet is .
 
Op de shirtjes staat Ajo en hij is een voormalig moto3 kampioen.
Mark my words.

We zetten hem gewoon in het rijtje bij Gerrit zijn muurtje :+ :t

Feit is wel dat Ajo/Red Bull nu geen kans lijkt te hebben op het kampioenschap, Bo is de 1na laatste KTM rijder en we kennen inmiddels de acties van Red Bull mbt rijdertje wisselen (zoals met Max), dus helemaal verbaasd zou ik er niet over zijn, maar Bo heeft vorig jaar wel laten zien wat hij waard is...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan