S1000RR Deel 7

Bedankt voor je feedback.

ik heb afgelopen week contact gehad met Swen Ahnendorp, die adviseerde mij juist een powercommander.

Je hoort zoveel verschillende verhalen dat het lastig wordt een keuze te maken. :)

Heb ook lang getwijfeld, de een wil geen extra stekkers en kabels de ander wil de ecu orgineel houden, ik ben uiteindelijk voor een powercommander gegaan, tot nu toe zeer tevreden
 
Heb ook lang getwijfeld, de een wil geen extra stekkers en kabels de ander wil de ecu orgineel houden, ik ben uiteindelijk voor een powercommander gegaan, tot nu toe zeer tevreden

Dat is ook mijn insteek, liever niet aan de ecu kloten.
Ongetwijfeld zullen er rijders zijn die er mindere ervaringen mee hebben.
 
Top, we zien de foto's hier wel binnenkort

Komt goed ik maak nog geen fotos met die lelijke stock uitlaat haha.
Heb wel al de db-killer eruit getrokken :P, aardige bak herrie zeg.
Mijn gix Yoshimura was toch best stil zonder db-killer haha. :]
 
Komt goed ik maak nog geen fotos met die lelijke stock uitlaat haha.
Heb wel al de db-killer eruit getrokken :P, aardige bak herrie zeg.
Mijn gix Yoshimura was toch best stil zonder db-killer haha. :]

Een s1000rr met een full system klinkt een stukkie harder, mijn full system LeoVince met korte demper vond ik echt ff te hard, nu met de wat langere SC Project demper is die precies goed en loopt met de langere demper ook in de lage toeren veel rustiger

full

full
 
Laatst bewerkt:
Goede keuze :Y wel met db killer, neem ik aan? Wordt anders echt wel hard!

ik heb de db-killer wel mee besteld, maar of die er vaak in zal zitten..........neeeeeeeeh denk het niet O-) :W _O- :N
Ik neem het wel mee in me tas als ik ga rijden mocht ik in een controle komen.
 
Thanks

Nu zit ik te denken eerst de brembo/galespeed rempomp of de 520 tsubaki racing pro ketting ;)
Wat is wijsheid?!?!
Je kan zoveel uitgeven aan andere onderdelen als je zelf wil, ik rij gewoon met de standaard spullen (alleen hyperpro vering) en kom nergens te kort dus laat het lekker zo.
 
Je kan zoveel uitgeven aan andere onderdelen als je zelf wil, ik rij gewoon met de standaard spullen (alleen hyperpro vering) en kom nergens te kort dus laat het lekker zo.
l

Zijn idd dingen waarvan ik ook zeg, lekker zo laten,
Ga eerst eens wat kilometers maken, je zal dan denk ik ondervinden dat deze fiets standaard heel wat meer in huis heeft dan de gsxr k8 die we beiden gereden hebben, die kon wel een setje Brembo's gebruiken :t
 
Laatst bewerkt:
l

Zijn idd dingen waarvan ik ook zeg, lekker zo laten,
Ga eerst eens wat kilometers maken, je zal dan denk ik ondervinden dat deze fiets standaard heel wat meer in huis heeft dan de gsxr k8 die we beiden gereden hebben, die kon wel een setje Brembo's gebruiken :t

Ik vind die hendels zo lelijk die moeten er echt af.
Idem met de ketting :P

Of toch maar doorsparen voor een setje aftermarket wielen :? ?!?!
 
Ik vind die hendels zo lelijk die moeten er echt af.
Idem met de ketting :P

Of toch maar doorsparen voor een setje aftermarket wielen :? ?!?!
Ja dat moet je doen daar merk je ook echt wat van in rij eigenschappen.
Ik heb ook nog een hoger ruitje om net ff wat meer uit de wind te zitten
 
Terug
Bovenaan Onderaan