Silly Season 2017

Ben heel benieuwd of 'ie het volhoudt:

C_ZVIPoWsAM7SWk.jpg:large
 
Vraag me af of je het behalen van een kampioenschap er aan kan koppelen ;)
Zarco had altijd al een mooie soepele stijl , past natuurlijk goed bij de Yamaha
Daarbij is meneer niet bang en prikt hem er zo tussen, bandenmanagement kent hij nog niet echt ( is in de moto 2 ook niet nodig )
Folger doet het ook gewoon heel goed op die Tech 3
Lowes op de appie gaat ook niet echt super slecht
Rins op de Suzuki kunnen we weinig van zeggen, ik had er in de Moto 2 al geen hoge pet van op en denk ook niet dat het een podium rijder word.

MM is de enige die ik me kan bedenken die zn moto 2 stijl heeft mee kunnen nemen naar de GP , ook meteen de enige die het meteen al goed deed maar natuurlijk op een fabrieksfiets !


Zarco gaat er wel komen maar moet nog veel dingen leren :)

Wat een lul verhaal; bandenmanagrment kent hij nog niet....
 
Lekker positief paulus....die is niet in dienst bij Ajo maar testrijder voor KTM ...dus wij ...jij maken ons overal druk om maar is niks in het vetje...dat kan alleen maar de goede richting op gaan , als je al achterstand heb op je concurrentie dan dus Honda, ....ja dan moet je iemand in gaan zetten die dat ding aan de tand voelt ...en ik ben van mening dat dit een goeie zet is .
Ik hoop dat je gelijk hebt,Le Mans zal een belangrijke race zijn voor onze landgenoot.........au.b voor die Kent eindigen zowel in de traningen als in de race ver vorrrrrrrrrrrrrrrrrrr :]
De resultaten van het team zijn t.o.v voorgaande jaren slecht.
Wij hebben vertrouwen in Bad Bo :Y hoop wel dat KTM dit ook nog steeds heeft.
Het is toch al zo goed als zeker dat Bo het volgend seizoen naar de Moto2 gaat, het liefst met KTM *D
 
Wanneer Bo dit jaar geen goede resultaten haalt is het nog maar de vraag of hij volgend jaar bij een (goed) Moto2 team rijdt.

Hij heeft geen zak geld om zich ergens in te kopen, dus de rijke Moto2 teams willen rijders die zich bewezen hebben met goede resultaten en de minder rijke teams willen een paydriver...
 
Goed onderbouwd commentaar :}

Ik ben inderdaad van mening dat Zarco dat nog niet(goed genoeg) kent.

Pippen heeft gelijk. Zarco heeft in de Moto2 vaak laten zien dat hij het beste van allemaal zijn banden kon sparen. Een beetje a la Rossi vind ik. Ook (een van) de reden dat hij in het laaste deel van de wedstrijd bijna altijd over had.
 
Laatst bewerkt:
Pippen heeft gelijk. Zarco heeft in de Moto2 vaak laten zien dat hij het beste van allemaal zijn banden kon sparen. Een beetje a la Rossi vind ik. Ook (een van) de reden dat hij in het laaste deel van de wedstrijd bijna altijd over had.

Volgens mij was dat meer omdat hij een ritme bouwer is ( net als Rossi )
Vandaar dat ik er ook zo van sta te kijken dat hij in de eerste rondes zo agressief is ( ook voor de banden )
 
Goed onderbouwd commentaar :}

Ik ben inderdaad van mening dat Zarco dat nog niet(goed genoeg) kent.

Ja sorry hoor, maar het is de OW-Cup niet. Ik denk dat je die mannen zwaar onderschat. Die mannen in Moto2 en MotoGP zijn alleen maar bezig met bandenmanagement. Ze komen daar niet om alleen maar een snel rondje te rijden. Je doet ook net of Zarco net komt kijken in het wereldje.
Zarco is ook testrijder geweest voor de nieuwe KTM Moto2. Kijk eens goed naar de prestaties van deze fiets. Hij weet echt wel wat hij doet hoor.
 
Lekker positief paulus....die is niet in dienst bij Ajo maar testrijder voor KTM ...dus wij ...jij maken ons overal druk om maar is niks in het vetje...dat kan alleen maar de goede richting op gaan , als je al achterstand heb op je concurrentie dan dus Honda, ....ja dan moet je iemand in gaan zetten die dat ding aan de tand voelt ...en ik ben van mening dat dit een goeie zet is .

:^
 
Ja sorry hoor, maar het is de OW-Cup niet. Ik denk dat je die mannen zwaar onderschat. Die mannen in Moto2 en MotoGP zijn alleen maar bezig met bandenmanagement. Ze komen daar niet om alleen maar een snel rondje te rijden. Je doet ook net of Zarco net komt kijken in het wereldje.
Zarco is ook testrijder geweest voor de nieuwe KTM Moto2. Kijk eens goed naar de prestaties van deze fiets. Hij weet echt wel wat hij doet hoor.

Ik onderschat ze echt niet en heb zeer veel respect voor hun kunnen !
Ik vind dat Zarco de eerste ronden teveel op de aanval zit en daardoor in het eindstadium te kort komt, volgens mij moet dat iets beter gespreid kunnen worden zodat hij een constantere race kan rijden ;)
Wat betreft de Moto 2 ; ik neem aan dat je zelf ook weet dat er daar veel minder bandenslijtage is dan bij de GP ?!
 
Ik zou het vreemd vinden mocht KTM Kent een vast zitje geven. KTM heeft die Moto2 fiets ontwikkeld om hun rijders vanaf Moto3 te begeleiden naar hun Motogp project. Kent is vast een prima Moto3 rijder, maar heeft in 2 teams met 3 frames gefaald in Moto2 en kan niet onder druk presteren. Benieuwd naar MacKenzie, kereltje rijdt de rest van het veld in BSS aardig zoek, heel ander niveau natuurlijk maar ik schat hem best hoog in.
 
Ben er heel benieuwd na , vooral hoe snel hij zich kan aanpassen aan de machine.

en hoe hij daarmee Danny kent voor lul kan zetten ;)
 
Tja, waar dit moet eindigen. Verbaasd mij dat Nederland niet de eerste is. Want stel je voor dat een bepaalde groepering gekwetst wordt. Als de moderne westerse wereld (wat ook niet alles is) je niet aanstaat, ga dan alsjeblieft weg. Inclusief al die hypocriete politici.
 
Dat ze in Spanje inmiddels zo ver zijn is de schuld van het mooie brusselse monster. Vroeger moesten ze zich druk maken om de centjes maar ja die gaan tegenwoordig met scheepsladingen tegelijk daar naar toe.Thanks to brussel
En ja dan gaan ze zich druk maken om onzinnige dingen.
 
Blijkbaar werkt de invloed van de sharia seksisme ook door in de westerse samenleving.

Fixed.

Juist in het Westen zijn we volgens mij best ver in het gelijkwaardig stellen van mannen en vrouwen. Dat is een proces dat nog lang niet klaar is. In veel gevallen is het niet zomaar duidelijk of de situatie ook verandering vereist: het idee van grid girls is duidelijk seksistisch, maar moet dat dan anders of is het, zoals modellen in de mode, 'normaal'?

Ik denk dat veel mensen nog niet klaar zijn voor een discussie over dit onderwerp. Onderbuikgevoel en gewoonte speelt heel sterk.
 
Fixed.

Juist in het Westen zijn we volgens mij best ver in het gelijkwaardig stellen van mannen en vrouwen. Dat is een proces dat nog lang niet klaar is. In veel gevallen is het niet zomaar duidelijk of de situatie ook verandering vereist: het idee van grid girls is duidelijk seksistisch, maar moet dat dan anders of is het, zoals modellen in de mode, 'normaal'?

Ik denk dat veel mensen nog niet klaar zijn voor een discussie over dit onderwerp. Onderbuikgevoel en gewoonte speelt heel sterk.
De discussie zou zich (mijns inziens) dan eerder moeten richten op modellenbureau's en aan modellen gestelde criteria qua lichaamsgewicht e.d., dan op het al dan niet faciliteren van het gebruik van grid girls tijdens de motorsport. Naar mijn mening horen die er 'gewoon' bij, zeker als die er uit vrije wil staan. Het preventief verbieden hiervan is weer zo betuttelend en exemplarisch voor het doorslaan in politiek beleid om maar niemand voor het hoofd te willen stoten...

Het is wat dat betreft wachten op de eerste persoon die een geslachtsneutraal toilet eist op het TT Circuit o.i.d., en we net zo'n hysterie krijgen als in de V.S. :)

Ik vond dat juist het RW Racing team en Ana Carrasco het met de TT leuk oppakten:
ana-carrasco-moto3-assen1.jpg
 
Dat ze in Spanje inmiddels zo ver zijn is de schuld van het mooie brusselse monster. Vroeger moesten ze zich druk maken om de centjes maar ja die gaan tegenwoordig met scheepsladingen tegelijk daar naar toe.Thanks to brussel
En ja dan gaan ze zich druk maken om onzinnige dingen.
:^

Europa (hoe het vroeger was)is al! naar de klootte heel langzaam wat zeg ik snel komen de hoofddoekwetjes binnen glippen en het gekke is dat de oorspronkelijk bewoners die likkers :X :( dus meegaan met de nieuwe :r Europese bewoners,niet te vatten :N
Ben je niet eens met onze wetten opzouten wil je niet werken opzouten ga je het verkeerde pad op opzouten ons/mijn land uit enz enz: oja hier laat ik het bij ;)

Die zich aan ons :Y op de juiste wijze aanpassen,prima...................welkom :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan