De nieuwe Suzuki Burgman 400

vandaag weer eens gek gedaan kymco eruit en de piaggio ook en de nieuwe 400 gekocht mat zilver grijs krijg hem begin juni. *O*
 
Woow gefeliciteerd,
voor het eerst dat ik zo'n burgman qua kont ook wel kan waarderen.
Mooie scoot die zich zelf allang heeft bewezen

Mvg. Jan
 
:Y
full
 
fabrieks handvatverwarming, handkappen,groter scherm erop koffer twijfel ik nog over zit 45 liter bak onder het zadel.
 
ik zag de eerste geprijst staan in de uk 6200 pond
mij is verteld rond de 8500 euro in nederland kan meer kan minder zijn.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me duur t.o.v. de oude, die kreeg je voor 6,5K mee.

Het uitloopmodel ja; de An400ZA (met handvatverwarming e.d) kostte in 2012 €8699.
Met wat accessoires als een vario-ruit zat je zo op de 9K.
 
gebeld en komt pas in augustus dus nog 2 maandjes geduld hebben ik heb geen haast en gelijk maar effe verteld dat ik gewoon me km per maand maak was geen probleem. als ik hem nu kom brengen me piaggio staat er 5000km meer op dan toen ik binnen kwam.en hij is gelijk aan ze 10000km beurt toe en die sava achterband is dan ook op.
 
nog steeds geen nieuws over de leverdatum,gisteren terug gekomen 2 dagen eifel geweest op de x10 1100km in 2 dagen.
 
Dus het nieuwe model heeft 3 PK mínder dan het vorige model... -O-
Wat mij betreft een achteruitgang; waarom niet naar 40 PK gegaan, kan 'ie best gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Maar verder is het een prachtscooter natuurlijk van een zeer goede kwaliteit.
 
Laatst bewerkt:
Dus het nieuwe model heeft 3 PK mínder dan het vorige model... -O-
Wat mij betreft een achteruitgang; waarom niet naar 40 PK gegaan, kan 'ie best gebruiken.
ze zeggen dat ie vlotter is door vorm en gewicht en tuning
 
de testen komen langzaam online. zijn positief, topsnelheid schijnt wat minder te zijn.
vering en stabiliteit schijnen super te zijn.
in het engels
 
Laatst bewerkt:
€ 8 599,00 is de prijs van de burgman 400 vanaf september
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan